پایگاه جامع سواد رسانه در یک نگاه

شامل دوره های ملی و بین المللی در موضوعات مختلف رسانه ای
بیش از
۰
جلسه کلاس
بیش از
۰
ساعت تدریس
بیش از
۰
دانش پژوه

دوره های آموزشی مجازی و حضوری

موضوعات علمی، پژوهشی و تخصصی تدریس شده

مبانی سواد رسانه

شناخت هویت رسانه و چگونگی اثرگذاری

امنیت در فضای مجازی

تکنیک ها و اصول امنیت کاربری و اخلاقی

تفکر انتقادی در رسانه ها

اصول نگاه نقادانه و تحلیلی دقیق و موثر

بازی های رایانه ای و موبایلی

آسیب ها، فرصت ها و تحلیل کاربردی

تولید محتوای موثر

تکنیک ها و اصول محتوا سازی

تحلیل و ایجاد جریان

شناخت، آفند و پدآفند جریانات مجازی

شبکه های اجتماعی

اینستاگرام

جذب، نگهداری و تبدیل مخاطب

توییتر

اصول و چگونگی فعالیت موثر

یوتیوب

ساختار، ذائقه شناسی و تعامل موثر

آپارات

اصول محتوا سازی و فعالیت موثر

فیسبوک

ساختار شناسی، اصول رشد و فعالیت موثر

پین ترست

محتوا شناسی و اصول کارکرد هدفمند

تخصصی و مهارتی

طراحی حرفه ای سایت

طراحی انواع پرتال ها با وردپرس

دیجیتال مارکتینگ

اصول و روش کسب درآمد اینترنتی

سئو حرفه ای (SEO)

بهینه سازی موتورهای جستجو

دامنه های اینترنتی

اصول کسب و کار دامنه و شناسه ها

تدریس و مدیریت کلاس

اصول سخنوری و مدیریت دقیق کلاس

شبکه های پیام رسان

فعالیت موثر و مدیریت صفحه و کانال

محتوای ویژه

آخرین محتوای جذاب و کاربردی سواد رسانه
رقابت فاسد دختران در فضای مجازی

رقابت فاسد دختران در فضای مجازی

رقابت فاسد دختران در فضای مجازی و چشم و هم چشمی در فضای مجازی سبب رقابت مجازی در شبکه های اجتماعی می شود. در شبکه های اجتماعی و فضای مجازی اغواگری یکی از مشکلات بسیار مهم است. ایجاد چشم و هم چشمی وقتی که یک دختر خانمی احساس می کند دختر خاله یا یکی از بستگان آن ها و حتی یک دختر خانم غریبه یک زندگی لاکچری و لوکس دارد یک زندگی پر زرق و برق دارد نا خود آگاه دلش می خواهد او هم چنین تصاویری در فضای مجازی منتشر کند. رقابت فاسد دختران در فضای مجازی سوء مصرف فضای مجازی می...

کنترل رسانه ها یا کنترل ما

کنترل رسانه ها یا کنترل ما

کنترل رسانه ها یا کنترل ما یک سوال ساده ولی سرنوشت ساز! مسیر زندگی مارو چه کسی مشخص میکنه؟! روح، عقل و یا دل و نفس؟! تا به حال به این فکر کرده اید که تا چه حد تحت تاثیر مطالبی که در رسانه ها و فضای مجازی میخوانید و یا میبینید هستید؟ چند بار پیش آمده است که مطلبی را بخوانید و در مدت زمان کوتاهی دیدتان به مسئله ای ۱۸۰ درجه تغییر کند؟ حقیقت این است که خیلی بیش از آنچه که فکرش را میکنیم از محتوای مجازی تاثیر میگیریم. چه در پوشش و چه در خوراک و تفریح و ... و در کل...

معرفی فیلم‌های ضد اسلامی

معرفی فیلم‌های ضد اسلامی

معرفی فیلم‌های ضد اسلامی معرفی فیلم‌های ضد اسلامی به بررسی کوتاه برخی از تولیدات رسانه ای می پردازد که در راستای اسلام هراسی و ضد ایرانی نقش داشته اند. دشمنان اسلام برای بد جلوه دادن این دین هزینه ها و تلاش بسیاری کرده اند تا از طریق رسانه و فیلم‌های ضد اسلامی مسلمانان را به بدترین شکل ممکن نمایش دهند. در این راستا فیلم های پر هزینه و قدرتمندی ساخته است تا این باور را به جهانیان نشان دهد. فیلم ۳۰۰ با هزینه ای بالغ بر ۶۵ میلیون دلار در سال ۲۰۰۶ ساخته شد که محتوایی به شدت ضد اسلامی دارد. فیلم syriana با هزینه...

قاعده ناگفته اینستاگرام و عاقبت قصه!

قاعده ناگفته اینستاگرام

قاعده ناگفته اینستاگرام چندی قبل یکی از مدیران اینستاگرام در یکی از مصاحبه هایش گفته بود؛ مبنای کار ما این بوده است که وقتی مخاطب گوشی همراه خود را آنلایک میکند، ناخودآگاه به سراغ اینستاگرام برود و آن را باز کند. و ما الان شاهد این موضوع هستیم که فرد وقتی حتی ۵ دقیقه زمان خالی دارد برای استراحت، بین درس خواندن، بین جلسات، در اداره، در خانه و موقع کار کردن به سرعت به سراغ اینستاگرام می رود و آن را چک میکند. این خاصیت شبکه های اجتماعی در فضای مجازی است. درگیر کنندگی که این شبکه ها ایجاد میکنند و جذابیت بصری آنها...

همکاری و تدریس

مجموعه ها، سازمان ها و تشکل ها