پایگاه جامع سواد رسانه در یک نگاه

شامل دوره های ملی و بین المللی در موضوعات مختلف رسانه ای
بیش از
۰
جلسه کلاس
بیش از
۰
ساعت تدریس
بیش از
۰
دانش پژوه

دوره های آموزشی مجازی و حضوری

موضوعات علمی، پژوهشی و تخصصی تدریس شده

مبانی سواد رسانه

شناخت هویت رسانه و چگونگی اثرگذاری

امنیت در فضای مجازی

تکنیک ها و اصول امنیت کاربری و اخلاقی

تفکر انتقادی در رسانه ها

اصول نگاه نقادانه و تحلیلی دقیق و موثر

بازی های رایانه ای و موبایلی

آسیب ها، فرصت ها و تحلیل کاربردی

تولید محتوای موثر

تکنیک ها و اصول محتوا سازی

تحلیل و ایجاد جریان

شناخت، آفند و پدآفند جریانات مجازی

شبکه های اجتماعی

اینستاگرام

جذب، نگهداری و تبدیل مخاطب

توییتر

اصول و چگونگی فعالیت موثر

یوتیوب

ساختار، ذائقه شناسی و تعامل موثر

آپارات

اصول محتوا سازی و فعالیت موثر

فیسبوک

ساختار شناسی، اصول رشد و فعالیت موثر

پین ترست

محتوا شناسی و اصول کارکرد هدفمند

تخصصی و مهارتی

طراحی حرفه ای سایت

طراحی انواع پرتال ها با وردپرس

دیجیتال مارکتینگ

اصول و روش کسب درآمد اینترنتی

سئو حرفه ای (SEO)

بهینه سازی موتورهای جستجو

دامنه های اینترنتی

اصول کسب و کار دامنه و شناسه ها

تدریس و مدیریت کلاس

اصول سخنوری و مدیریت دقیق کلاس

شبکه های پیام رسان

فعالیت موثر و مدیریت صفحه و کانال

محتوای ویژه

آخرین محتوای جذاب و کاربردی سواد رسانه
اصول خرید اینترنتی

اصول خرید اینترنتی

اصول خرید اینترنتی جشنواره ها و تخفیف ها و اتقاقات به ظاهر جذاب فضای مجازی گاهی ما را میبرد به سمت مصرف گرایی. هر چه بیشتر و بیشتر مصرف کنیم حس بهتری داریم. مثلا محصولی که در بازار معمولی با ۵۰ هزار تومان میتوان آن را خرید، توسط یک سایت اینترنتی معروف با قیمت نود هزار تومان و بعد با تخفیف به قیمت ۶۰ هزار تومان ارائه میشود و بسیاری از افراد ترغیب به خرید آن میشوند.     گاهی بدون اینکه واقعا به آن نیاز داشته باشند و صرفا به دلیل اینکه تخفیف خوبی بر روی آن میگیرند. غافل از اینکه در این خرید حتی بیشتر از...

الگو گیری از والدین توسط فرزندان

الگو گیری از والدین

الگو گیری از والدین توسط فرزندان و دریافت الگوی مناسب برای کودکانمان با اصلاح رفتار خودمان امکان پذیر است. خود من باید به عنوان والدین بهترین الگو شوم. بچه ها نگاه می کنند و بچه ها عمل می کنند. اتفاقات مختلفی که به دست ما والدین رقم می خورد فکر می کنیم که یک اتفاق ساده بود. گاهی اوقات خودمان می دانیم که اشتباه است ولی بازم انجامش می دهیم. می دانیم اگر بی رویه و بدون حساب و کتاب از این ابزار مجازی استفاده کنیم کار اشتباهی است اما باز انجام می دهیم. اما حواسمان نیست که بچه های ما می بینند و الگو...

یک ایده استارتاپی خوب

یک ایده استارتاپی خوب

یک ایده استارتاپی خوب چه ویژگی هایی دارد؟ ایده هایی بپردازید تا به سود (شما نه!) مخاطبین شما باشد ... کلمه استارتاپ را این روزها زیاد میشنویم. استارتاپ به معنای کسب و کار نوپا یا شرکت نوپا است. در ذهن ما استارتاپ ها همیشه با تکنولوژی و حوزه فن آوری اطلاعات سروکار دارند. این مسئله به این خاطر است که در چند سال گذشته بیشتر استارت آپ ها مرتبط با این زمینه بوده اند. و باعث شده اند این نکته در تعریف استارتاپ هم وارد شود. اما هیچ الزامی وجود ندارد که استارتاپ حتما در حیطه تکنولوژی باشد.   یک ایده استارتاپی خوب هدف از هر کسب و کاری رفع...

طوطی و بازرگان

طوطی و بازرگان

طوطی و بازرگان داستان جالب و زیبایی است که به راز موفقیت طوطی برای فرار از دست بازرگان می پردازد. در گذشته برای مطالعه و افزایش اطلاعات عمومی حتما نیاز بود تا کتاب بخرید یا به کتابخانه ها مراجعه کنید اما این روزها فقط کافیه به اینترنت داشته باشید آن وقت به کلی کتاب و مطالب علمی دسترسی دارید. داستان طوطی و بازرگان هم یکی از فواید استفاده از اینترنت را به تصویر کشیده است. طوطی برای رهایی از قفس با استفاده از گوگل کردن داخل لبتاب خود به دنبال راه چاره می گردد که از دست بازرگان داستان و قفس تنگ آن رهایی پیدا...

همکاری و تدریس

مجموعه ها، سازمان ها و تشکل ها