پایگاه جامع سواد رسانه در یک نگاه

شامل دوره های ملی و بین المللی در موضوعات مختلف رسانه ای
بیش از
۰
جلسه کلاس
بیش از
۰
ساعت تدریس
بیش از
۰
دانش پژوه

دوره های آموزشی مجازی و حضوری

موضوعات علمی، پژوهشی و تخصصی تدریس شده

مبانی سواد رسانه

شناخت هویت رسانه و چگونگی اثرگذاری

امنیت در فضای مجازی

تکنیک ها و اصول امنیت کاربری و اخلاقی

تفکر انتقادی در رسانه ها

اصول نگاه نقادانه و تحلیلی دقیق و موثر

بازی های رایانه ای و موبایلی

آسیب ها، فرصت ها و تحلیل کاربردی

تولید محتوای موثر

تکنیک ها و اصول محتوا سازی

تحلیل و ایجاد جریان

شناخت، آفند و پدآفند جریانات مجازی

شبکه های اجتماعی

اینستاگرام

جذب، نگهداری و تبدیل مخاطب

توییتر

اصول و چگونگی فعالیت موثر

یوتیوب

ساختار، ذائقه شناسی و تعامل موثر

آپارات

اصول محتوا سازی و فعالیت موثر

فیسبوک

ساختار شناسی، اصول رشد و فعالیت موثر

پین ترست

محتوا شناسی و اصول کارکرد هدفمند

تخصصی و مهارتی

طراحی حرفه ای سایت

طراحی انواع پرتال ها با وردپرس

دیجیتال مارکتینگ

اصول و روش کسب درآمد اینترنتی

سئو حرفه ای (SEO)

بهینه سازی موتورهای جستجو

دامنه های اینترنتی

اصول کسب و کار دامنه و شناسه ها

تدریس و مدیریت کلاس

اصول سخنوری و مدیریت دقیق کلاس

شبکه های پیام رسان

فعالیت موثر و مدیریت صفحه و کانال

محتوای ویژه

آخرین محتوای جذاب و کاربردی سواد رسانه
نسخه جدید ایتا

انتشار نسخه ۴٫۱ ایتا برای اندروید

نسخه جدید ایتا پیام رسان ایتا ضمن اعلام خبر انتشار نسخه جدید این برنامه نوشت: ضمن تبریک #هفته_وحدت و میلاد مسعود نبی مکرم اسلام(ص)، #نسخه_جدید_ایتا با شماره ورژن ۴٫۱ به کاربران عزیز تقدیم می‌شود این نسخه نسبت به آخرین برنامه‌ی منتشر شده این پیام رسان در فروشگاه‌های اندرویدی دارای #چهل_قابلیت_جدید به شرح زیر است: ۱٫ امکان ورود با سه حساب کاربری ۲٫ امکان تعیین قالب مجزا برای هر حساب ۳٫ امکان ارسال موقعیت مکانی ۴٫ امکان ارسال تصاویر بصورت آلبوم ۵٫ تعیین ترتیب ارسال تصاویر در آلبوم ۶٫ نمایش محتویات گفتگو بدون باز کردن آن ۷٫ امکان فوروارد همزمان پیام به چندین گیرنده ۸٫ امکان جستجو در گروه بر اساس...

افکار و آینده ما در رسانه ها

افکار و آینده ما در رسانه ها

افکار و آینده ما در رسانه ها وابسته به محتوایی است که به تماشا مینشینیم و همین مطالب و پست های به ظاهر بی اهمیت مجازی که بی هدف آنها را نگاه میکنیم. نگاه ها افکار ما را می‌سازند و افکار، آینده ما را ... افکار و آینده ما در رسانه ها خیلی از افراد هنگامی که در اینترت و شبکه های اجتماعی هستند، هدفی جز سرگرمی و کمی دوری از فضای کاری ندارند. هنگامی که مطالب و پست های مختلف را تماشا میکنند، بی هدف صفحه را اسکرول میکنند و به هر چیزی نیم نگاهی دارند. وسواسی که شبکه های اجتماعی ایجاد میکنند و ذهن را...

جنگ روانی

جنگ روانی

جنگ روانی به وسیله عواملی مانند؛ رادیو، تلویزیون و همچنین با شایعه کردن، از تبلیغات استفاده می کنند تا روحیه طرف مخالف را ضعیف کنند و عقاید آنها را به تحریک بکشند و همچنین بی انگیزه کردن و شکستن اقتدار آنها، ازهدف هایی است که طراحان جنگ روانی در نظر دارند. تاریخچه جنگ به دو گونه، جنگ فیزیکی و جنگ روانی تقسیم می شود. جنگ فیزیکی با آن کاملاً آشنا هستید و لازم نیز در مورد آن بیشتر گفته شود ولی جنگ روانی یکی از ساده ترین روش های زندگی بشر است و علاوه بر جنگ فیزیکی، جنگ روانی نیز از اصول راز بقای انسان بوده...

تفکر رسانه ای در فیلم و سریال

تفکر رسانه ای فیلم و سریال

تفکر رسانه ای فیلم و سریال یکی از راهکار های تحلیل رسانه نماد شناسی در فیلم و سریال است. برای افرادی که زیاد اهل فیلم و سریال هستند. نمادشناسی زوایای مختلفی دارد. یکی از این زوایا نوع فیلم برداری است. برای مثال فیلمبرداری از بالا به پایین به معنای نگاه تحقیرآمیز به ساختاری است که از آن فیلمبرداری میشود. فیلمبرداری از زاویه روبه رو به معنی تقابل مستقیم است و فیلمبرداری از زاویه پایین به بالا ایجاد حس ابهت و قدرت میکند. در ذهن مخاطب این فقط یکی از نماد های فیلم و سریال میتواند باشد. ممکن است برخی فکر کنند الزاما دکور و اتفاقات مختلف...

همکاری و تدریس

مجموعه ها، سازمان ها و تشکل ها