پایگاه جامع سواد رسانه در یک نگاه

شامل دوره های ملی و بین المللی در موضوعات مختلف رسانه ای
بیش از
۰
جلسه کلاس
بیش از
۰
ساعت تدریس
بیش از
۰
دانش پژوه

دوره های آموزشی مجازی و حضوری

موضوعات علمی، پژوهشی و تخصصی تدریس شده

مبانی سواد رسانه

شناخت هویت رسانه و چگونگی اثرگذاری

امنیت در فضای مجازی

تکنیک ها و اصول امنیت کاربری و اخلاقی

تفکر انتقادی در رسانه ها

اصول نگاه نقادانه و تحلیلی دقیق و موثر

بازی های رایانه ای و موبایلی

آسیب ها، فرصت ها و تحلیل کاربردی

تولید محتوای موثر

تکنیک ها و اصول محتوا سازی

تحلیل و ایجاد جریان

شناخت، آفند و پدآفند جریانات مجازی

شبکه های اجتماعی

اینستاگرام

جذب، نگهداری و تبدیل مخاطب

توییتر

اصول و چگونگی فعالیت موثر

یوتیوب

ساختار، ذائقه شناسی و تعامل موثر

آپارات

اصول محتوا سازی و فعالیت موثر

فیسبوک

ساختار شناسی، اصول رشد و فعالیت موثر

پین ترست

محتوا شناسی و اصول کارکرد هدفمند

تخصصی و مهارتی

طراحی حرفه ای سایت

طراحی انواع پرتال ها با وردپرس

دیجیتال مارکتینگ

اصول و روش کسب درآمد اینترنتی

سئو حرفه ای (SEO)

بهینه سازی موتورهای جستجو

دامنه های اینترنتی

اصول کسب و کار دامنه و شناسه ها

تدریس و مدیریت کلاس

اصول سخنوری و مدیریت دقیق کلاس

شبکه های پیام رسان

فعالیت موثر و مدیریت صفحه و کانال

محتوای ویژه

آخرین محتوای جذاب و کاربردی سواد رسانه
استارتاپ، چالش و راهکار ها

استارتاپ، چالش و راهکار ها

استارتاپ، چالش و راهکار ها مجموعه ای از ۹ کلیپ آموزشی کاربردی است که رمز موفقیت استارتاپ را برای شما توضیح می دهد و بهدلایل شکست استارتاپ ها می پردازد. بازار عرضه همانطور که در دنیای حقیقی برای فروش خدمت و یا محصول خود مکانی را در نظر میگیریم که دسترسی مخاطبین آن خدمت یا محصول به آن در بالاترین حد خود باشد، برای کسب و کاری های نو در فضای مجازی نیز باید به این نکته توجه کنیم که سرمایه گذاری خود را در کجا و برای کدام دسته از مخاطبین انجام میدهیم و بازار عرضه برای ما کجاست؟   برخی فکر میکنند...

خوراک مغز در مهمانی ها

خوراک مغز در مهمانی ها

خوراک مغز در مهمانی ها را مورد توجه قرار می هید. مهمانان ما علاوه بر غذای جس می توانند خوراک فکری و روحی نیز از ما دریافت کنند. سر سفره مهمانی ها، به غذای مهمان ها فوق العاده توجه می کنیم تا همه چیز کامل باشد. از زیتون پرورده تا انواع ترشیجات. غذای شیک و لوکس و تمیز. اما چقدر به خوراک مغزمان توجه می کنیم؟ اینکه قبل و بعد غذا راجع به چه موضوعی صحبت می کنند؟ چرا در مورد مهمانان خود و حتی زمانی که خود ما به مهمانی می رویم به این موضوع توجه نداریم که چه خوراک های فکری و...

بازار شایعه

بازار شایعه

بازار شایعه و دروغ های مجازی در عصر رسانه بسیار داغ تر از قبل شده است و شایعه پراکنی حتی گاهی اوقات برای برخی افراد تبدیل به یک تفریح شده است. بازار شایعات در فضای رسانه خیلی داغ است. جریان های سیاسی مختلف، احزاب فکری مختلف و حتی جریان های منحرف دینی به شکل جدی روی این موضوع کار می شود و از هیچ دروغ و تهمتی هم ابایی ندارند. تنها چیزی که برایشان مهم است این است که افکار مردم را به هم بریزند. مردم نسبت به فلان اتفاق بدبین بشوند و یا خوش بین شوند. یک شایعه توسط یک نفر در فضای مجازی...

اخلاص در فضای مجازی

اخلاص در رسانه های اجتماعی

اخلاص در رسانه های اجتماعی لازمه موفقیت در فعالیت های مجازی اعم از تجارت های اینترنتی و تبلیغ در فضای مجازی است و اخلاص در فضای مجازی باید صد در صدی باشد. خیلی از اوقات ممکن است فکر کنیم داریم به خاطر خداوند زندگی میکنیم. اما بیایید کلاهمان را قاضی کنیم! تک تک حرفها ، کارها ، شکلک ها و ایموجی هایی که استفاده میکنیم برای خداست؟ یا نه بخشی از آن برای دل خودمان است؟ چقدر از کارهایمان مطلقا برای خداست که اصلا منیتی در آن نیست؟     تبلیغ در فضای مجازی اخلاص و تقوای صددرصدی نیاز دارد. تربیت رسانه ای باید به گونه ای باشد...

همکاری و تدریس

مجموعه ها، سازمان ها و تشکل ها