پایگاه جامع سواد رسانه در یک نگاه

شامل دوره های ملی و بین المللی در موضوعات مختلف رسانه ای
بیش از
۰
جلسه کلاس
بیش از
۰
ساعت تدریس
بیش از
۰
دانش پژوه

دوره های آموزشی مجازی و حضوری

موضوعات علمی، پژوهشی و تخصصی تدریس شده

مبانی سواد رسانه

شناخت هویت رسانه و چگونگی اثرگذاری

امنیت در فضای مجازی

تکنیک ها و اصول امنیت کاربری و اخلاقی

تفکر انتقادی در رسانه ها

اصول نگاه نقادانه و تحلیلی دقیق و موثر

بازی های رایانه ای و موبایلی

آسیب ها، فرصت ها و تحلیل کاربردی

تولید محتوای موثر

تکنیک ها و اصول محتوا سازی

تحلیل و ایجاد جریان

شناخت، آفند و پدآفند جریانات مجازی

شبکه های اجتماعی

اینستاگرام

جذب، نگهداری و تبدیل مخاطب

توییتر

اصول و چگونگی فعالیت موثر

یوتیوب

ساختار، ذائقه شناسی و تعامل موثر

آپارات

اصول محتوا سازی و فعالیت موثر

فیسبوک

ساختار شناسی، اصول رشد و فعالیت موثر

پین ترست

محتوا شناسی و اصول کارکرد هدفمند

تخصصی و مهارتی

طراحی حرفه ای سایت

طراحی انواع پرتال ها با وردپرس

دیجیتال مارکتینگ

اصول و روش کسب درآمد اینترنتی

سئو حرفه ای (SEO)

بهینه سازی موتورهای جستجو

دامنه های اینترنتی

اصول کسب و کار دامنه و شناسه ها

تدریس و مدیریت کلاس

اصول سخنوری و مدیریت دقیق کلاس

شبکه های پیام رسان

فعالیت موثر و مدیریت صفحه و کانال

محتوای ویژه

آخرین محتوای جذاب و کاربردی سواد رسانه
اهمیت اطلاعات

اهمیت اطلاعات

اهمیت اطلاعات در فضای مجازی مانند حقیقی بسیار بالا است. حفظ حریم خصوصی برای حفاظت اطلاعات شخصی بر عهده هر فرد است و خود ما باید مراقب آن باشیم. باور کنیم یا نه امروزه مجموعه های مختلفی هستند که اطلاعات ما برایشان بسیار مفید است و حاضرند هزاران دلار خرج کنند تا اطلاعات ما را به دست آورند. شاید از خودتان بپرسید که اطلاعات ما به چه درد آنها می خورد؟ اطلاعات من یه آدم خانه دار، من یه آدم دانشجو به چه دردشان می خورد؟ لطفا اهمیت اطلاعات خود را دست کم نگیرید. شاید از خود بپرسید حریم خصوصی و اطلاعات من به عنوان یک...

تغییر ذائقه به سمت مصرف

تغییر ذائقه به سمت مصرف

تغییر ذائقه به سمت مصرف گرایی در نسل جدید بسیار بیشتر از قبل به چشم می خورد. مدیریت مصرف رسانه ای خود را به سمت تولید محور بودن جهت دهی کنید. ابزارهای امروز ما را به سمت مصرف کردن بردند. نه الزاما مصرفی که در اینستاگرام می بینیم، نه مصرفی که کانال های اجتماعی دارند ما را به سمت خود می برند فلان غذا، فلان لباس، آشپزی. نه الزاما اینها. بلکه مصرف در مقابل تولید و ما باید بتوانیم یک محتوای دیجیتال با کیفیت بالا را تولید کنیم. ای محتوای دیجیتال می تواند یک اپلیکیشن باشدو یا یک ویدئو با کیفیت و خوب. با تغییر ذائقه رسانه...

طوطی و بازرگان

طوطی و بازرگان

طوطی و بازرگان داستان جالب و زیبایی است که به راز موفقیت طوطی برای فرار از دست بازرگان می پردازد. در گذشته برای مطالعه و افزایش اطلاعات عمومی حتما نیاز بود تا کتاب بخرید یا به کتابخانه ها مراجعه کنید اما این روزها فقط کافیه به اینترنت داشته باشید آن وقت به کلی کتاب و مطالب علمی دسترسی دارید. داستان طوطی و بازرگان هم یکی از فواید استفاده از اینترنت را به تصویر کشیده است. طوطی برای رهایی از قفس با استفاده از گوگل کردن داخل لبتاب خود به دنبال راه چاره می گردد که از دست بازرگان داستان و قفس تنگ آن رهایی پیدا...

اهمیت حریم خصوصی

اهمیت حریم خصوصی | زوج خوشبخت و فالوور دزد

اهمیت حریم خصوصی همیشه وقتی صحبت از حریم خصوصی می شود برخی از افراد هستند که میگویند؛ انقدر سختش نکیند، انقدر روحیه مردم را کسل نکنید، انقدر درگیر چیزهای پیش پا افتاده شان نکنید. اما یکی از مصادیق جالب قصه داستانی است که چند وقت پیش اتفاق افتاد. یک زوج جوان که لحظات مختلف زندگیشان را به شکل لایو برای دیگران به اشتراک میگذاشتند. و از جانب فالوور های خود لایک و نظر دریافت میکردند. یک دزد به طور اتفاقی با پیج این زوج آشنا میشود و این دو نفر را فالوو میکند.     خیلی ساده وقتی که یک شب که این خانم و آقا برای گردش به...

همکاری و تدریس

مجموعه ها، سازمان ها و تشکل ها