پایگاه جامع سواد رسانه در یک نگاه

شامل دوره های ملی و بین المللی در موضوعات مختلف رسانه ای
بیش از
۰
جلسه کلاس
بیش از
۰
ساعت تدریس
بیش از
۰
دانش پژوه

دوره های آموزشی مجازی و حضوری

موضوعات علمی، پژوهشی و تخصصی تدریس شده

مبانی سواد رسانه

شناخت هویت رسانه و چگونگی اثرگذاری

امنیت در فضای مجازی

تکنیک ها و اصول امنیت کاربری و اخلاقی

تفکر انتقادی در رسانه ها

اصول نگاه نقادانه و تحلیلی دقیق و موثر

بازی های رایانه ای و موبایلی

آسیب ها، فرصت ها و تحلیل کاربردی

تولید محتوای موثر

تکنیک ها و اصول محتوا سازی

تحلیل و ایجاد جریان

شناخت، آفند و پدآفند جریانات مجازی

شبکه های اجتماعی

اینستاگرام

جذب، نگهداری و تبدیل مخاطب

توییتر

اصول و چگونگی فعالیت موثر

یوتیوب

ساختار، ذائقه شناسی و تعامل موثر

آپارات

اصول محتوا سازی و فعالیت موثر

فیسبوک

ساختار شناسی، اصول رشد و فعالیت موثر

پین ترست

محتوا شناسی و اصول کارکرد هدفمند

تخصصی و مهارتی

طراحی حرفه ای سایت

طراحی انواع پرتال ها با وردپرس

دیجیتال مارکتینگ

اصول و روش کسب درآمد اینترنتی

سئو حرفه ای (SEO)

بهینه سازی موتورهای جستجو

دامنه های اینترنتی

اصول کسب و کار دامنه و شناسه ها

تدریس و مدیریت کلاس

اصول سخنوری و مدیریت دقیق کلاس

شبکه های پیام رسان

فعالیت موثر و مدیریت صفحه و کانال

محتوای ویژه

آخرین محتوای جذاب و کاربردی سواد رسانه
منبع درآمد شبکه های اجتماعی

منبع درآمد شبکه های اجتماعی

منبع درآمد شبکه های اجتماعی تا بحال از خودمون پرسیدیم که، درآمد شبکه های اجتماعی و پیام رسان از کجاست؟! منبع درآمد شبکه های اجتماعی تا به حال برایتان سوال نشده است که ای همه امکانات جذاب در فضای مجازی و شبکه های اجتماعی چطور رایگان در اختیار شما قرار گرفته است؟ هر چند وقت یکبار آپدیت ها و امکانات بهتر و به روز تری نیز به این برنامه ها اضافه میشوند و همه سریعا نسخه های جدیدتر را نصب میکنند. به راستی درآمد این شبکه ها که صدها و هزاران کارمند در حال مدیریت و کار بر روی آن هستند از کجا تامین میشود؟ در جواب...

توییتر مثل استادیوم می ماند

توییتر مثل استادیوم می ماند

توییتر مثل استادیوم می ماند ، خواسته یا ناخواسته باید هوادار یک نفر باشی و الا هیچی! اگر با توئیتر آشنایی دارید حتما میدانید که جو و فضای آن با سایر شبکه ها اجتماعی متفاوت است. تمامی شبکه های اجتماعی که میشناسیم یک وجه سرگرمی دارند اما این وجه در شبکه توییتر کمرنگ تر از سایر شبکه هاست. با مدت کمی حضور در این شبکه به راحتی متوجه میشویم که جمعیت آن به نسبت سایر شبکه ها مانند اینستاگرام بسیار کمتر است، و البته قشرهای خاصی نیز در آن حضور دارند.   توییتر مثل استادیوم می ماند   دو دستگی به معنای اختلاف در عقاید و تفکرات به راحتی قابل...

صداقت در فضای مجازی

صداقت در فضای مجازی

صداقت در فضای مجازی شرط اول موفقیت در کسب وکار مجازی صداقت است! عین دنیای حقیقی 🙂 تجربه خرید اینترنتی و استفاده از بستر تجارت آنلاین میتواند بسیار دلچسب باشد. چشیدن طعم شیرین سهولت و راحتی خرید در کمترین زمان که اصلی ترین هدف به وجود آمدن فروشگاه های آنلاین است. اما گاهی بعضی ها با فریب و دروغ این شیرینی را تلخ میکنند. ساختار فضای مجازی به نحوی است که به راحتی میتوان در آن اغراق کرد و محصولات را خیلی بیشتر از ارزش واقعی شان به مشتریان نشان داد. کیفیتی که در عکس هایی که با دوربین های حرفه ای گرفته میشود میتواند گول زننده...

کنترل رسانه ها یا کنترل ما

کنترل رسانه ها یا کنترل ما

کنترل رسانه ها یا کنترل ما یک سوال ساده ولی سرنوشت ساز! مسیر زندگی مارو چه کسی مشخص میکنه؟! روح، عقل و یا دل و نفس؟! تا به حال به این فکر کرده اید که تا چه حد تحت تاثیر مطالبی که در رسانه ها و فضای مجازی میخوانید و یا میبینید هستید؟ چند بار پیش آمده است که مطلبی را بخوانید و در مدت زمان کوتاهی دیدتان به مسئله ای ۱۸۰ درجه تغییر کند؟ حقیقت این است که خیلی بیش از آنچه که فکرش را میکنیم از محتوای مجازی تاثیر میگیریم. چه در پوشش و چه در خوراک و تفریح و ... و در کل تک...

همکاری و تدریس

مجموعه ها، سازمان ها و تشکل ها