پایگاه جامع سواد رسانه در یک نگاه

شامل دوره های ملی و بین المللی در موضوعات مختلف رسانه ای
بیش از
۰
جلسه کلاس
بیش از
۰
ساعت تدریس
بیش از
۰
دانش پژوه

دوره های آموزشی مجازی و حضوری

موضوعات علمی، پژوهشی و تخصصی تدریس شده

مبانی سواد رسانه

شناخت هویت رسانه و چگونگی اثرگذاری

امنیت در فضای مجازی

تکنیک ها و اصول امنیت کاربری و اخلاقی

تفکر انتقادی در رسانه ها

اصول نگاه نقادانه و تحلیلی دقیق و موثر

بازی های رایانه ای و موبایلی

آسیب ها، فرصت ها و تحلیل کاربردی

تولید محتوای موثر

تکنیک ها و اصول محتوا سازی

تحلیل و ایجاد جریان

شناخت، آفند و پدآفند جریانات مجازی

شبکه های اجتماعی

اینستاگرام

جذب، نگهداری و تبدیل مخاطب

توییتر

اصول و چگونگی فعالیت موثر

یوتیوب

ساختار، ذائقه شناسی و تعامل موثر

آپارات

اصول محتوا سازی و فعالیت موثر

فیسبوک

ساختار شناسی، اصول رشد و فعالیت موثر

پین ترست

محتوا شناسی و اصول کارکرد هدفمند

تخصصی و مهارتی

طراحی حرفه ای سایت

طراحی انواع پرتال ها با وردپرس

دیجیتال مارکتینگ

اصول و روش کسب درآمد اینترنتی

سئو حرفه ای (SEO)

بهینه سازی موتورهای جستجو

دامنه های اینترنتی

اصول کسب و کار دامنه و شناسه ها

تدریس و مدیریت کلاس

اصول سخنوری و مدیریت دقیق کلاس

شبکه های پیام رسان

فعالیت موثر و مدیریت صفحه و کانال

محتوای ویژه

آخرین محتوای جذاب و کاربردی سواد رسانه
حفظ حریم ها در فضای مجازی

حفظ حریم ها در فضای مجازی

حفظ حریم ها در فضای مجازی بخش مهم فرهنگ شبکه های اجتماعی و فرهنگ فضای مجازی است که احترام به افراد در دنیای مجازی را به ارمغان می آورد. حفظ حریم ها فقط برای فضای حقیقی نیست! امنیت فقط مختص جامعه واقعی نیست. امروز ما بخش قابل توجهی از زندگی خود را در جوامع مجازی سپری میکنیم. بدون شک در این جامعه مهمترین چیزی که تبادل میشود اطلاعات است. حال اگر این اطلاعات که در برخی مواد شخصی بوده و تمایلی به انتشار همگانی آن نداریم، بر اثر بی توجهی و ناآگاهی عده ای که همچنان فرهنگ شبکه های اجتماعی را نیاموخته اند بر خلاف خواسته ما...

تفاوت شبکه پیام رسان و اجتماعی

تفاوت شبکه پیام رسان و اجتماعی

تفاوت شبکه پیام رسان و اجتماعی در میزان دسترسی به مخاطبان محدود و نا محدود است. در عرف جامعه ما به همه ابزارهای اجتماعی، شبکه اجتماعی گفته می شود. در صورتی که این یک اشتباه رایج است. هر ابزاری اسم خودش را دارد. ما دو دسته شبکه در فضای مجازی داریم: شبکه های اجتماعی و شبکه های پیام رسان. شبکه های پیامرسان شبکه هایی هستند که شما می توانید با یک گروه از مخاطبین خودتان چه مخاطبین گوشی و چه یک گروه و حتی عضویت در گروه و کانال تبادل اطلاعات داشته بشید در شبکه های پیامرسان با گروه محدودی از مخاطبین در ارتباط هستید. اما...

صداقت در فضای مجازی

صداقت در فضای مجازی

صداقت در فضای مجازی شرط اول موفقیت در کسب وکار مجازی صداقت است! عین دنیای حقیقی 🙂 تجربه خرید اینترنتی و استفاده از بستر تجارت آنلاین میتواند بسیار دلچسب باشد. چشیدن طعم شیرین سهولت و راحتی خرید در کمترین زمان که اصلی ترین هدف به وجود آمدن فروشگاه های آنلاین است. اما گاهی بعضی ها با فریب و دروغ این شیرینی را تلخ میکنند. ساختار فضای مجازی به نحوی است که به راحتی میتوان در آن اغراق کرد و محصولات را خیلی بیشتر از ارزش واقعی شان به مشتریان نشان داد. کیفیتی که در عکس هایی که با دوربین های حرفه ای گرفته میشود میتواند گول...

مصرف گرایی توسط شبکه های اجتماعی

مصرف گرایی توسط شبکه های اجتماعی

مصرف گرایی توسط شبکه های اجتماعی از عدم مدیریت مصرف رسانه ای برخی افراد ایجاد می شود. مصرف گرایی یکی از اتفاقات تلخی است که شبکه های اجتماعی ایجاد می کنند، فلان مارک، فلان مدل، فلان ساختار و همین آدمها را به سمتی می برد که متفاوت باشند. البته متفاوت بودن به هر قیمتی. لباس های آنچنانی استفاده کنند حتی لباس های پوشیده اما مارک فلان مدل فلان این اتفاقات اصلا اتفاقات شیرینی نیست زندگی ما را به سمت مصرف گرایی می برد آقایی که کارمنده در یک خانواده مقید هزینه های معمولی زندگیش را به سختی تامین می کند گرفتاری خانمش در مصرف گرایی را با...

همکاری و تدریس

مجموعه ها، سازمان ها و تشکل ها