پایگاه جامع سواد رسانه در یک نگاه

شامل دوره های ملی و بین المللی در موضوعات مختلف رسانه ای
بیش از
۰
جلسه کلاس
بیش از
۰
ساعت تدریس
بیش از
۰
دانش پژوه

دوره های آموزشی مجازی و حضوری

موضوعات علمی، پژوهشی و تخصصی تدریس شده

مبانی سواد رسانه

شناخت هویت رسانه و چگونگی اثرگذاری

امنیت در فضای مجازی

تکنیک ها و اصول امنیت کاربری و اخلاقی

تفکر انتقادی در رسانه ها

اصول نگاه نقادانه و تحلیلی دقیق و موثر

بازی های رایانه ای و موبایلی

آسیب ها، فرصت ها و تحلیل کاربردی

تولید محتوای موثر

تکنیک ها و اصول محتوا سازی

تحلیل و ایجاد جریان

شناخت، آفند و پدآفند جریانات مجازی

شبکه های اجتماعی

اینستاگرام

جذب، نگهداری و تبدیل مخاطب

توییتر

اصول و چگونگی فعالیت موثر

یوتیوب

ساختار، ذائقه شناسی و تعامل موثر

آپارات

اصول محتوا سازی و فعالیت موثر

فیسبوک

ساختار شناسی، اصول رشد و فعالیت موثر

پین ترست

محتوا شناسی و اصول کارکرد هدفمند

تخصصی و مهارتی

طراحی حرفه ای سایت

طراحی انواع پرتال ها با وردپرس

دیجیتال مارکتینگ

اصول و روش کسب درآمد اینترنتی

سئو حرفه ای (SEO)

بهینه سازی موتورهای جستجو

دامنه های اینترنتی

اصول کسب و کار دامنه و شناسه ها

تدریس و مدیریت کلاس

اصول سخنوری و مدیریت دقیق کلاس

شبکه های پیام رسان

فعالیت موثر و مدیریت صفحه و کانال

محتوای ویژه

آخرین محتوای جذاب و کاربردی سواد رسانه
تعامل با مخاطب رمز موفقیت

تعامل با مخاطب رمز موفقیت

تعامل با مخاطب رمز موفقیت اگر میخواهید پروژه های فرهنگی و مذهبی که در رسانه های تعاملی انجام میدهید، چه سایت باشد چه یک صفحه شبکه اجتماعی ، نهایت بهره وری را داشته باشند، باید مخاطبان خود را درگیر کنید و اصل تعامل با مخاطب رمز موفقیت را فراموش نکنید. مخاطب های شما باید درگیر محتوای شما شوند. باید کامنت بگذارند باید لایک کنند باید بخوانند. و این حسب سیاست گذاری شماست که مثلا در پست اینستاگرامی که منتشر میکنید سوال بپرسید. برای مثال نظر شما چیست؟ شما چه پیشنهادی دارید؟ از تجربیات خودتان بگویید. یا گاهی اوقات پست طنز بگذارید.       مخاطب را باید درگیر کنید. این درگیر...

گپ مجازی جایگزین جلسه های حضوری

گپ مجازی جایگزین جلسه های حضوری

گپ مجازی جایگزین جلسه های حضوری جلسه های حضوری قشنگتون رو، با گپ های مجازی خراب نکنید! راستش را بخواهید در دنیای شلوغ و پلوغ این روزها و مشغله های بی پایان کاری، چرا که نه! چه چیزی بهتر از این ابزار همیشه در دسترس تا با آن در کوتاه ترین زمان، از دوستان و آشنایان خود با خبر شویم و احوالی از آنها بپرسیم. اتفاقا چقدر عالی که هر از چند گاهی با یک پیام ساده همدیگر را خوشحال کنیم و به یاد هم باشیم. گپ های مجازی جایگزین جلسه های حضوری اما مشکل از جایی شروع میشود که این "هر از چند گاهی" میشود همیشه! آدم ها فراموش...

محتوای چند رسانه ای

محتوای چند رسانه ای

محتوای چند رسانه ای بهترین روش ارائه محتوا برای جذب حد اکثری مخاطب است. امروزه مطالب متنوع در صدر مطالب پربازدید قرار دارند و از تاثیرگذاری بیشتری برخوردار هستند. ما نسل های مختلفی را در وب فارسی و وب انگلیسی تجربه کردیم به این معنا که در ابتدای وب شما یک صفحه ای را برای انتشار یک سری از محتواهایتان داشتید. کلا امکان ارائه نظرات و دیدگاه حتی برای مخاطبین نبود یعنی یک ارتباط کاملا یک سویه. مقداری جلوتر رفت و کامنت ها به سرویس دهی وبسایت ها اضافه شد با شبکه های اجتماعی پیشرفت بیشتری حاصل شد. فضای شبکه های پیامرسان رشد کردند و شبکه...

نقاب قشنگ مجازی

نقاب قشنگ مجازی

نقاب قشنگ مجازی خیلی از خیانت ها از چهره های ساختگی و نقاب های قشنگ شروع میشه ... سادگی و اعتماد زودهنگام در فضای مجازی علت شکست خیلی از افراد بوده است. آدم ها در فضای مجازی میتوانند هر نقابی که بخواهند به چهره شان بزنند. دزد میتواند خیّر باشد. دروغگو میتواند درستکار باشد و یک سو استفاده گر میتواند صادق ترین و معتمد تری فرد باشد.   نقاب قشنگ مجازی   گرگ هایی که در لباس بره از طریق رسانه های اجتماعی وارد زندگی افراد میشوند و با عالی و زیبا نشان دادن همه چیز، افراد را نسبت به زندگی خود ناامید و سرخورده میکنند. این افراد سودجو انسان...

همکاری و تدریس

مجموعه ها، سازمان ها و تشکل ها