کنترل جریان فکری و حتی کنترل جریان های فکری رسانه ای برای مدیریت افکار عمومی در فضای مجازی در عصر ما به راحتی قابل انجام است.
گوشی های هوشمند و به شکل کلی ابزارهای دیجیتال،
چه موبایل و چه تبلت هر کدام یک رسانه هستند.
رسانه ای که دست یک فرد و یک انسان واقعی است که مخاطب با این انسان واقعی ارتباط برقرار می کند.
حالا شما در نظر بگیرید می خواهید علیه و یا به نفع یک جریان فکری قدم بردارید
این اتفاق به سادگی رقم می خورد
این ابزار در لحظه می تواند محتوایی تولید کند که مخاطبین شما می توانند بازنشر دهنده...