پایگاه جامع سواد رسانه در یک نگاه

شامل دوره های ملی و بین المللی در موضوعات مختلف رسانه ای
بیش از
۰
جلسه کلاس
بیش از
۰
ساعت تدریس
بیش از
۰
دانش پژوه

دوره های آموزشی مجازی و حضوری

موضوعات علمی، پژوهشی و تخصصی تدریس شده

مبانی سواد رسانه

شناخت هویت رسانه و چگونگی اثرگذاری

امنیت در فضای مجازی

تکنیک ها و اصول امنیت کاربری و اخلاقی

تفکر انتقادی در رسانه ها

اصول نگاه نقادانه و تحلیلی دقیق و موثر

بازی های رایانه ای و موبایلی

آسیب ها، فرصت ها و تحلیل کاربردی

تولید محتوای موثر

تکنیک ها و اصول محتوا سازی

تحلیل و ایجاد جریان

شناخت، آفند و پدآفند جریانات مجازی

شبکه های اجتماعی

اینستاگرام

جذب، نگهداری و تبدیل مخاطب

توییتر

اصول و چگونگی فعالیت موثر

یوتیوب

ساختار، ذائقه شناسی و تعامل موثر

آپارات

اصول محتوا سازی و فعالیت موثر

فیسبوک

ساختار شناسی، اصول رشد و فعالیت موثر

پین ترست

محتوا شناسی و اصول کارکرد هدفمند

تخصصی و مهارتی

طراحی حرفه ای سایت

طراحی انواع پرتال ها با وردپرس

دیجیتال مارکتینگ

اصول و روش کسب درآمد اینترنتی

سئو حرفه ای (SEO)

بهینه سازی موتورهای جستجو

دامنه های اینترنتی

اصول کسب و کار دامنه و شناسه ها

تدریس و مدیریت کلاس

اصول سخنوری و مدیریت دقیق کلاس

شبکه های پیام رسان

فعالیت موثر و مدیریت صفحه و کانال

محتوای ویژه

آخرین محتوای جذاب و کاربردی سواد رسانه
قضاوت در فضای مجازی

قضاوت در فضای مجازی

قضاوت در فضای مجازی اتفاق تلخی که خیلی از اوقات در فضای مجازی رقم می خورد و ما به عنوان یک "من" که در این جامعه و در این فضا زندگی میکنیم، و به عنوان یک شخص مسئول در این جامعه باید به آن دقت داشته باشیم این است که خیلی از اخبار و مطالب اعم از پزشکی، خبر های ورزشی، سیاسی و ... می تواند دروغ و شایعه باشد. خیلی از اوقات ما خودمان با یک کار ساده مانند ریتوییت کردن به این دروغ ها دامن میزنیم؛ و حواسمان نیست که با این کار هم از خودمان و هم از دیگرانی که پیام ما...

مدیریت نیاز در فضای مجازی

مدیریت نیاز در فضای مجازی

مدیریت نیاز در فضای مجازی به عهده خود فرد است. نیاز های همسران و فرزندان و والدین متفاوت است و هر کدام باید مطابق با نیاز خود از رسانه ها استفاده کنند. هر کدام از ما یک سری سلیقه و علایقی داریم. یک سری محتواها را دوست داریم. یک نفر ممکن است به محتوای خلبانی علاقه مند باشد. یک نفر ممکن است به محتوای فضانوردی علاقه مند باشد. یک نفر ممکن است به محتوای علمی محض علاقه مند باشد. به فیزیک و شیمی علاقه داشتن جزء ویژگی های شخصی هر فردی است. اما در هنگام استفاده از ابزار رسانه این مهم است که من مدیریت نیاز...

شنود اطلاعات توسط آمریکا

شنود اطلاعات توسط آمریکا

شنود اطلاعات توسط آمریکا از متن اساسنامه سازمان ASN آمریکا: "شنود الکترونیک مخابراتی، در سراسر جهان(تلفن همراه، دورنگار، ایمیل، و اینترنت) و همچنین دریافت و واکاوی نگاره های ماهواره ای، در حوزه وظایف سازمان امنیت ملی آمریکا است." زندگی کردن در قرن بیست و یکم و عصر اطلاعات به معنای زندگی در دنیایی است که با ارزش ترین چیز در آن اطلاعات است. پول های کلانی هر روزه از تبادل اطلاعات به دست می آید. شرکت های تکنولوژی بزرگ مانند گوگل ، فیسبوک ، مایکروسافت و ... که مرکز آنها در آمریکا مستقر است، سرویس های مختلفی در اختیار عموم مردم جهان قرار میدهند. کاربرانی هم که در...

همکاری و تدریس

مجموعه ها، سازمان ها و تشکل ها