پایگاه جامع سواد رسانه در یک نگاه

شامل دوره های ملی و بین المللی در موضوعات مختلف رسانه ای
بیش از
۰
جلسه کلاس
بیش از
۰
ساعت تدریس
بیش از
۰
دانش پژوه

دوره های آموزشی مجازی و حضوری

موضوعات علمی، پژوهشی و تخصصی تدریس شده

مبانی سواد رسانه

شناخت هویت رسانه و چگونگی اثرگذاری

امنیت در فضای مجازی

تکنیک ها و اصول امنیت کاربری و اخلاقی

تفکر انتقادی در رسانه ها

اصول نگاه نقادانه و تحلیلی دقیق و موثر

بازی های رایانه ای و موبایلی

آسیب ها، فرصت ها و تحلیل کاربردی

تولید محتوای موثر

تکنیک ها و اصول محتوا سازی

تحلیل و ایجاد جریان

شناخت، آفند و پدآفند جریانات مجازی

شبکه های اجتماعی

اینستاگرام

جذب، نگهداری و تبدیل مخاطب

توییتر

اصول و چگونگی فعالیت موثر

یوتیوب

ساختار، ذائقه شناسی و تعامل موثر

آپارات

اصول محتوا سازی و فعالیت موثر

فیسبوک

ساختار شناسی، اصول رشد و فعالیت موثر

پین ترست

محتوا شناسی و اصول کارکرد هدفمند

تخصصی و مهارتی

طراحی حرفه ای سایت

طراحی انواع پرتال ها با وردپرس

دیجیتال مارکتینگ

اصول و روش کسب درآمد اینترنتی

سئو حرفه ای (SEO)

بهینه سازی موتورهای جستجو

دامنه های اینترنتی

اصول کسب و کار دامنه و شناسه ها

تدریس و مدیریت کلاس

اصول سخنوری و مدیریت دقیق کلاس

شبکه های پیام رسان

فعالیت موثر و مدیریت صفحه و کانال

محتوای ویژه

آخرین محتوای جذاب و کاربردی سواد رسانه
آرامش فدای آسایش

آرامش فدای آسایش

آرامش فدای آسایش نشود تا احساس خوشبختی کنیم. آرامش فرزندان باید در اولویت نسبت به آسایش آن ها باشد. برای تربیت فرزندان خود در کنار تامین آرامش خانواده انرژی مصرف کنید. خیلی از اوقات ماها فکر می کنیم که اگر آسایش را برای فرزندانمان رقم بزنیم دیگر نیازی به آرامش ندارند. به این معنا که لوازم جاری زندگیشان اعم از لوازم دیجیتال، لوازم تحصیل و دیگر لوازم و تفریحات برایشان فراهم باشد، فکر می کنیم که ایجاد آسایش برای فرزندانمان می تواند آرامش را نیز فراهم کند. یا به عنوان مثال تفریحات آن ها به موقع و به اندازه باشه وقتی که آسایش را برای آن...

افکار و آینده ما در رسانه ها

افکار و آینده ما در رسانه ها

افکار و آینده ما در رسانه ها وابسته به محتوایی است که به تماشا مینشینیم و همین مطالب و پست های به ظاهر بی اهمیت مجازی که بی هدف آنها را نگاه میکنیم. نگاه ها افکار ما را می‌سازند و افکار، آینده ما را ... افکار و آینده ما در رسانه ها خیلی از افراد هنگامی که در اینترت و شبکه های اجتماعی هستند، هدفی جز سرگرمی و کمی دوری از فضای کاری ندارند. هنگامی که مطالب و پست های مختلف را تماشا میکنند، بی هدف صفحه را اسکرول میکنند و به هر چیزی نیم نگاهی دارند. وسواسی که شبکه های اجتماعی ایجاد میکنند و ذهن را طوری...

تفکر رسانه ای در موسیقی

تفکر رسانه ای در موسیقی

تفکر رسانه ای در موسیقی تمامی رسانه هایی که ما از آن ها استفاده میکنیم اعم از فیلم و انیمیشن و بازی های رایانه ای و فضای مجازی نیاز به تعامل چشم و گوش با هم دارد. ولی در فضای موسیقی و آهنگ این اتفاق نمیفتد. هر رسانه دیگری در ابتدا چشم شما را درگیر میکند. چه رورنامه باشد و چه بازی یا فیلم. و بعد شنوایی شما را درگیر خودش میکند. اما موسیقی اینطور نیست. موسیقی فی نفسه و به خودی خود درگیر کننده و جذاب است. این جذابیت می تواند یک فرصت و یک تهدید باشد. فرض کنید شما در حال انجام یک فعالیت...

مالکیت استفاده از ابزار

مالکیت استفاده از ابزار

مالکیت استفاده از ابزار های مورد نیاز برای اینترنت و فضای مجازی به عهده چه کسی باشد؟ از چه زمانی می توانیم برای فرزندان و یا خودمان لب تاب و گوشی هوشمند بخریم؟ یک سوالی که همیشه برای ما مطرح است این است که از چه سنی برای فرزندانمان گوشی موبایل یا تبلت بگیریم؟ تنها یک قاعده دارد و آن این است که زمانی باید برای فرزندانمان موبایل یا تبلت بگیریم که آنها به این ابزار نیاز داشته باشند. منظور از نیاز چیست؟ عدم وجود این ابزار آسیب به درس و تفکر و اتفاقات پیرامونش وارد کند و یا اینکه این ابزار بتواند باعث پیشرفت و ارتقای...

همکاری و تدریس

مجموعه ها، سازمان ها و تشکل ها