پایگاه جامع سواد رسانه در یک نگاه

شامل دوره های ملی و بین المللی در موضوعات مختلف رسانه ای
بیش از
۰
جلسه کلاس
بیش از
۰
ساعت تدریس
بیش از
۰
دانش پژوه

دوره های آموزشی مجازی و حضوری

موضوعات علمی، پژوهشی و تخصصی تدریس شده

مبانی سواد رسانه

شناخت هویت رسانه و چگونگی اثرگذاری

امنیت در فضای مجازی

تکنیک ها و اصول امنیت کاربری و اخلاقی

تفکر انتقادی در رسانه ها

اصول نگاه نقادانه و تحلیلی دقیق و موثر

بازی های رایانه ای و موبایلی

آسیب ها، فرصت ها و تحلیل کاربردی

تولید محتوای موثر

تکنیک ها و اصول محتوا سازی

تحلیل و ایجاد جریان

شناخت، آفند و پدآفند جریانات مجازی

شبکه های اجتماعی

اینستاگرام

جذب، نگهداری و تبدیل مخاطب

توییتر

اصول و چگونگی فعالیت موثر

یوتیوب

ساختار، ذائقه شناسی و تعامل موثر

آپارات

اصول محتوا سازی و فعالیت موثر

فیسبوک

ساختار شناسی، اصول رشد و فعالیت موثر

پین ترست

محتوا شناسی و اصول کارکرد هدفمند

تخصصی و مهارتی

طراحی حرفه ای سایت

طراحی انواع پرتال ها با وردپرس

دیجیتال مارکتینگ

اصول و روش کسب درآمد اینترنتی

سئو حرفه ای (SEO)

بهینه سازی موتورهای جستجو

دامنه های اینترنتی

اصول کسب و کار دامنه و شناسه ها

تدریس و مدیریت کلاس

اصول سخنوری و مدیریت دقیق کلاس

شبکه های پیام رسان

فعالیت موثر و مدیریت صفحه و کانال

محتوای ویژه

آخرین محتوای جذاب و کاربردی سواد رسانه
کنترل جریان فکری

کنترل جریان فکری

کنترل جریان فکری و حتی کنترل جریان های فکری رسانه ای برای مدیریت افکار عمومی در فضای مجازی در عصر ما به راحتی قابل انجام است. گوشی های هوشمند و به شکل کلی ابزارهای دیجیتال، چه موبایل و چه تبلت هر کدام یک رسانه هستند. رسانه ای که دست یک فرد و یک انسان واقعی است که مخاطب با این انسان واقعی ارتباط برقرار می کند. حالا شما در نظر بگیرید می خواهید علیه و یا به نفع یک جریان فکری قدم بردارید این اتفاق به سادگی رقم می خورد این ابزار در لحظه می تواند محتوایی تولید کند که مخاطبین شما می توانند بازنشر دهنده...

یک ایده استارتاپی خوب

یک ایده استارتاپی خوب

یک ایده استارتاپی خوب چه ویژگی هایی دارد؟ ایده هایی بپردازید تا به سود (شما نه!) مخاطبین شما باشد ... کلمه استارتاپ را این روزها زیاد میشنویم. استارتاپ به معنای کسب و کار نوپا یا شرکت نوپا است. در ذهن ما استارتاپ ها همیشه با تکنولوژی و حوزه فن آوری اطلاعات سروکار دارند. این مسئله به این خاطر است که در چند سال گذشته بیشتر استارت آپ ها مرتبط با این زمینه بوده اند. و باعث شده اند این نکته در تعریف استارتاپ هم وارد شود. اما هیچ الزامی وجود ندارد که استارتاپ حتما در حیطه تکنولوژی باشد.   یک ایده استارتاپی خوب هدف از هر کسب و کاری رفع...

معایب اینترنت از زبان دانش آموزان

معایب اینترنت از زبان دانش آموزان

معایب اینترنت از زبان دانش آموزان بیان کننده این نکته است که رژیم مصرف رسانه دانش آموزان در چه محدوده ای قرار دارد و آن ها چه درکی نسبت به فضای مجازی دارند. طبق تحقیقات انجام شده در بین بسیاری از دانش آموزان آسیب ها و معایب مشترکی در اینترنت تشخیص داده شده است. اکثر دانش آموزان تا کنون به این موضوع به صورت خاص فکر نکرده اند اما بعد از اندکی تامل می توانند حداقل چند مورد از معایب اصلی و بزرگ اینترنت را نام ببرند. این به این معنی نیست که اینترنت سراسر عیب است و بد. بلکه معنای این است که...

نیاز کاذب به فضای مجازی

نیاز کاذب به فضای مجازی

نیاز کاذب به فضای مجازی توسط رسانه ها و خود فضای مجازی ایجاد می شود که گاهی اوقات به اعتیاد به فضای مجازی می انجامد. ما خیلی وقت ها فکر می کنیم که جدا به این ابزار و فضا محتاجیم. بله این فضا در زمان و کارهای ما سهولت ایجاد کرده است ولی آیا واقعا محتاج این فضا هستیم یا توهم این احتیاج را داریم؟ واقعیت داستان این است که ما محتاج به آن نیستیم بلکه معتاد این فضا شده ایم. مدیریت نیاز در فضای مجازی می تواند از اعتیاد اینترنتی ما جلو گیری کند. نیاز کاذب به فضای مجازی اگر از فضای مجازی به درستی...

همکاری و تدریس

مجموعه ها، سازمان ها و تشکل ها