پایگاه جامع سواد رسانه در یک نگاه

شامل دوره های ملی و بین المللی در موضوعات مختلف رسانه ای
بیش از
۰
جلسه کلاس
بیش از
۰
ساعت تدریس
بیش از
۰
دانش پژوه

دوره های آموزشی مجازی و حضوری

موضوعات علمی، پژوهشی و تخصصی تدریس شده

مبانی سواد رسانه

شناخت هویت رسانه و چگونگی اثرگذاری

امنیت در فضای مجازی

تکنیک ها و اصول امنیت کاربری و اخلاقی

تفکر انتقادی در رسانه ها

اصول نگاه نقادانه و تحلیلی دقیق و موثر

بازی های رایانه ای و موبایلی

آسیب ها، فرصت ها و تحلیل کاربردی

تولید محتوای موثر

تکنیک ها و اصول محتوا سازی

تحلیل و ایجاد جریان

شناخت، آفند و پدآفند جریانات مجازی

شبکه های اجتماعی

اینستاگرام

جذب، نگهداری و تبدیل مخاطب

توییتر

اصول و چگونگی فعالیت موثر

یوتیوب

ساختار، ذائقه شناسی و تعامل موثر

آپارات

اصول محتوا سازی و فعالیت موثر

فیسبوک

ساختار شناسی، اصول رشد و فعالیت موثر

پین ترست

محتوا شناسی و اصول کارکرد هدفمند

تخصصی و مهارتی

طراحی حرفه ای سایت

طراحی انواع پرتال ها با وردپرس

دیجیتال مارکتینگ

اصول و روش کسب درآمد اینترنتی

سئو حرفه ای (SEO)

بهینه سازی موتورهای جستجو

دامنه های اینترنتی

اصول کسب و کار دامنه و شناسه ها

تدریس و مدیریت کلاس

اصول سخنوری و مدیریت دقیق کلاس

شبکه های پیام رسان

فعالیت موثر و مدیریت صفحه و کانال

محتوای ویژه

آخرین محتوای جذاب و کاربردی سواد رسانه
کودکان و رسانه ها

کودکان و رسانه ها

کودکان و رسانه ها یک مجموعه آموزشی ارزشمند و کاربردی است که با شنیدن چند پادکست ساده نکاتی پیرامون تربیت رسانه ای فرزندان، کودکان و رسانه ها و تربیت رسانه ای کودک و نوجوان برای شما بیان می شود. کودکان و رسانه ها کودکان و رسانه ها موضوعی است که نیازمند توجه والدین به کودکان در شبکه های اجتماعی و تربیت رسانه ای درست فرزندان برای حضور موثر در شبکه های اجتماعی.     طبیعتا هیچ کس دلش نمیخواهد فرزندانی داشته باشد که در جامعه ناهنجاری ایجاد کند. و یا در فضای خانواده دغدغه و اضطراب و یاس و نامیدی به وجود بیاورد. که این موضوع تا حد زیادی به...

شبکه های اجتماعی یا انفرادی

شبکه های اجتماعی یا انفرادی

شبکه های اجتماعی یا انفرادی را از کسانی که با تمام افراد خانواده خود و بستگان قطع ارتباط کرده اند بهتر می توان تشخیص داد. این افراد چه چیزی را از دست داده اند و چه چیزی را بدست آورده اند. مهمان های زمان گذشته و مهمان های الان را باهم مقایسه کنید. در گذشته همه کنار هم بودند و باهم معاشرت می کردند. اما الان چی؟ ماها درگیر فضاهای غلط رسانه ای شدیم. فضاهای غلط، فضاهای اشتباه رسانه ای. ما در هر مکانی از رسانه ها استفاده می کنیم و مدیریت مصرف دیگر برای ما مطرح نیست. هر مکانی که کوچکتری فرصت را بدست آوریم...

هدف وسیله را توجیه نمیکند

هدف وسیله را توجیه نمیکند برادر

هدف وسیله را توجیه نمیکند نشر اکاذیب و دروغ ها و شایعه پراکنی در فضای مجازی و رسانه های اجتماعی حتی اگر هدف درست باشد اشتباه هاست و محتوای آسیب رسان مجازی به شمار می رود. در حزب خدا که باشی رنگ و بوی عرش میگیری ظاهرت خدایی میشود قدم بر میداری برای خدا ، قلم میزنی برای خدا، مینویسی برای خدا و منتشر میکنی در راه خدا و ... افسر جنگ نرم سپاه خدا که باشی باید به نظر فرمانده ات بجنگی و گوش به فرمان او باشی. هر برنامه ای به ذهنت میرسد اول باید از خودت بپرسی که آیا خدا از...

اصول خرید اینترنتی

اصول خرید اینترنتی

اصول خرید اینترنتی جشنواره ها و تخفیف ها و اتقاقات به ظاهر جذاب فضای مجازی گاهی ما را میبرد به سمت مصرف گرایی. هر چه بیشتر و بیشتر مصرف کنیم حس بهتری داریم. مثلا محصولی که در بازار معمولی با ۵۰ هزار تومان میتوان آن را خرید، توسط یک سایت اینترنتی معروف با قیمت نود هزار تومان و بعد با تخفیف به قیمت ۶۰ هزار تومان ارائه میشود و بسیاری از افراد ترغیب به خرید آن میشوند.     گاهی بدون اینکه واقعا به آن نیاز داشته باشند و صرفا به دلیل اینکه تخفیف خوبی بر روی آن میگیرند. غافل از اینکه در این خرید حتی بیشتر از...

همکاری و تدریس

مجموعه ها، سازمان ها و تشکل ها