پایگاه جامع سواد رسانه در یک نگاه

شامل دوره های ملی و بین المللی در موضوعات مختلف رسانه ای
بیش از
۰
جلسه کلاس
بیش از
۰
ساعت تدریس
بیش از
۰
دانش پژوه

دوره های آموزشی مجازی و حضوری

موضوعات علمی، پژوهشی و تخصصی تدریس شده

مبانی سواد رسانه

شناخت هویت رسانه و چگونگی اثرگذاری

امنیت در فضای مجازی

تکنیک ها و اصول امنیت کاربری و اخلاقی

تفکر انتقادی در رسانه ها

اصول نگاه نقادانه و تحلیلی دقیق و موثر

بازی های رایانه ای و موبایلی

آسیب ها، فرصت ها و تحلیل کاربردی

تولید محتوای موثر

تکنیک ها و اصول محتوا سازی

تحلیل و ایجاد جریان

شناخت، آفند و پدآفند جریانات مجازی

شبکه های اجتماعی

اینستاگرام

جذب، نگهداری و تبدیل مخاطب

توییتر

اصول و چگونگی فعالیت موثر

یوتیوب

ساختار، ذائقه شناسی و تعامل موثر

آپارات

اصول محتوا سازی و فعالیت موثر

فیسبوک

ساختار شناسی، اصول رشد و فعالیت موثر

پین ترست

محتوا شناسی و اصول کارکرد هدفمند

تخصصی و مهارتی

طراحی حرفه ای سایت

طراحی انواع پرتال ها با وردپرس

دیجیتال مارکتینگ

اصول و روش کسب درآمد اینترنتی

سئو حرفه ای (SEO)

بهینه سازی موتورهای جستجو

دامنه های اینترنتی

اصول کسب و کار دامنه و شناسه ها

تدریس و مدیریت کلاس

اصول سخنوری و مدیریت دقیق کلاس

شبکه های پیام رسان

فعالیت موثر و مدیریت صفحه و کانال

محتوای ویژه

آخرین محتوای جذاب و کاربردی سواد رسانه
فالوور فیک

فالوور فیک

فالوور فیک یک تکنیک قدیمی است که خیلی ها را فریب داده است. فالوور غیر واقعی به همراه بازدیدهای جعلی دلیل بر پر مخاطب بودن صفحات و کانال ها نیست. فضای مجازی یک دروغ خیلی بزرگ است. به این معنا که تا حالا دقت کردید که وقتی یه کانال تلگرام، صفحه اینستاگرام حجم ممبر و فالوور زیادی دارد؟ این کانال یا صفحه دنبال کننده های زیادی دارد. طبیعتا ما بهش اعتماد می کنیم و خودمان یکی از اعضای آن می شویم. درسته؟ خیلی از اوقات این اتفاق رخ می دهد و ملاک ما آدم ها این می شود که فلان صفحه و یا فلان گروه...

قاعده ناگفته اینستاگرام و عاقبت قصه!

قاعده ناگفته اینستاگرام

قاعده ناگفته اینستاگرام چندی قبل یکی از مدیران اینستاگرام در یکی از مصاحبه هایش گفته بود؛ مبنای کار ما این بوده است که وقتی مخاطب گوشی همراه خود را آنلایک میکند، ناخودآگاه به سراغ اینستاگرام برود و آن را باز کند. و ما الان شاهد این موضوع هستیم که فرد وقتی حتی ۵ دقیقه زمان خالی دارد برای استراحت، بین درس خواندن، بین جلسات، در اداره، در خانه و موقع کار کردن به سرعت به سراغ اینستاگرام می رود و آن را چک میکند. این خاصیت شبکه های اجتماعی در فضای مجازی است. درگیر کنندگی که این شبکه ها ایجاد میکنند و جذابیت بصری آنها...

نقاب قشنگ مجازی

نقاب قشنگ مجازی

نقاب قشنگ مجازی خیلی از خیانت ها از چهره های ساختگی و نقاب های قشنگ شروع میشه ... سادگی و اعتماد زودهنگام در فضای مجازی علت شکست خیلی از افراد بوده است. آدم ها در فضای مجازی میتوانند هر نقابی که بخواهند به چهره شان بزنند. دزد میتواند خیّر باشد. دروغگو میتواند درستکار باشد و یک سو استفاده گر میتواند صادق ترین و معتمد تری فرد باشد.   نقاب قشنگ مجازی   گرگ هایی که در لباس بره از طریق رسانه های اجتماعی وارد زندگی افراد میشوند و با عالی و زیبا نشان دادن همه چیز، افراد را نسبت به زندگی خود ناامید و سرخورده میکنند. این افراد سودجو...

اعتیاد به فضای مجازی

اعتیاد به فضای مجازی

اعتیاد به فضای مجازی خدایا! هارد و رم قلب و روح ما، از آنچه تو دوست نداری پر شده. بازیابی حالت کارخانه و بازگشت به معصومیت ابتدایی لطفا!   اعتیاد به فضای مجازی   هر روز بخشی از زمانمان را در دنیایی سپری میکنیم که اختیار خیلی چیزهایش اصلا به دست ما نیست. در میان انبوهی از اخبار و تصاویر و فیلم ها غوطه ور میشویم و دیگر همه چیز یادمان میرود؛ چه مدت است که در اینجایم؟ به دنبال چه چیزی میگردم؟ چه چیزی میآموزم؟ و چه چیزی را از دست میدهم؟ حقیقت این است که خیلی از اوقاتی که در این فضای مجازی سپری کرده ایم به...

همکاری و تدریس

مجموعه ها، سازمان ها و تشکل ها