پایگاه جامع سواد رسانه در یک نگاه

شامل دوره های ملی و بین المللی در موضوعات مختلف رسانه ای
بیش از
۰
جلسه کلاس
بیش از
۰
ساعت تدریس
بیش از
۰
دانش پژوه

دوره های آموزشی مجازی و حضوری

موضوعات علمی، پژوهشی و تخصصی تدریس شده

مبانی سواد رسانه

شناخت هویت رسانه و چگونگی اثرگذاری

امنیت در فضای مجازی

تکنیک ها و اصول امنیت کاربری و اخلاقی

تفکر انتقادی در رسانه ها

اصول نگاه نقادانه و تحلیلی دقیق و موثر

بازی های رایانه ای و موبایلی

آسیب ها، فرصت ها و تحلیل کاربردی

تولید محتوای موثر

تکنیک ها و اصول محتوا سازی

تحلیل و ایجاد جریان

شناخت، آفند و پدآفند جریانات مجازی

شبکه های اجتماعی

اینستاگرام

جذب، نگهداری و تبدیل مخاطب

توییتر

اصول و چگونگی فعالیت موثر

یوتیوب

ساختار، ذائقه شناسی و تعامل موثر

آپارات

اصول محتوا سازی و فعالیت موثر

فیسبوک

ساختار شناسی، اصول رشد و فعالیت موثر

پین ترست

محتوا شناسی و اصول کارکرد هدفمند

تخصصی و مهارتی

طراحی حرفه ای سایت

طراحی انواع پرتال ها با وردپرس

دیجیتال مارکتینگ

اصول و روش کسب درآمد اینترنتی

سئو حرفه ای (SEO)

بهینه سازی موتورهای جستجو

دامنه های اینترنتی

اصول کسب و کار دامنه و شناسه ها

تدریس و مدیریت کلاس

اصول سخنوری و مدیریت دقیق کلاس

شبکه های پیام رسان

فعالیت موثر و مدیریت صفحه و کانال

محتوای ویژه

آخرین محتوای جذاب و کاربردی سواد رسانه
ظاهر و باطن فضای مجازی

ظاهر و باطن فضای مجازی

ظاهر و باطن فضای مجازی اینه ... دوست میشیم و میخندیم و در ظاهری شاد شادیم ... و شب با گریه و تنهایی به خواب میریم ... کم نیستند افرادی که در شبکه های اجتماعی، فضای مجازی و رسانه های مختلف نه تنها خودشان نیستند، بلکه کیلومتر ها با خود واقعی و احساسات و افکارشان فاصله دارند. شاید ترس از قضاوت ها، حرف ها و تهمت های بی اساس سایرین اجازه نمیدهد که شخص خودش را، خود واقعی اش را بروز ندهد. ظاهر و باطن فضای مجازی متاسفانه دنیای مجازی که میتوانست جایی برای خوب شدن حالمان و پیشرفت و موفقیت باشد را با نا آگاهی، عدم مدیریت رسانه...

استارتاپ، ایده ها و شکست

استارتاپ، ایده ها و شکست !

استارتاپ، ایده ها و شکست یاداشتی مختصر و کاربردی در مورد تعریف استارتاپ، ایده های استارتاپی و عوامل شکست استارتاپ ها است. استارتاپ چیست؟ شرکت نوپا یا استارتاپ به یک شرکت یا کسب‌وکار گفته می‌شود که معمولاً به تازگی و در نتیجهٔ کارآفرینی ایجاد شده‌است، رشد سریعی دارد، و در جهت تولید راه حلی نوآورانه و دوام‌پذیر برای رفع یک نیاز در بازار شکل گرفته‌است. این شرکت‌ها معمولاً مبتنی بر ایده‌هایی ریسک‌ پذیر هستند که مدل کسب و کارشان مشخص نیست و بازار هدفشان نیز در حد فرض است. شرکت‌های نوپا می‌توانند در هر حوزه‌ای ایجاد شوند، ولی اغلب به شرکت‌هایی گفته می‌شود که رشد سریعی دارند...

تحلیل انیمیشن مینیون ها

تحلیل انیمیشن مینیون ها

تحلیل انیمیشن مینیون ها به عنوان یکی از صد ها پویانمایی در خصوص ترویج تفکرات غربی و سبک زندگی مورد پسند سیاست مداران آمریکایی، می تواند بسیاری از پیام های غیر مستقیمی که توسط کمپانی های همسو با تفکرات غربی تولید میشود را به طور واضح بیان کند. استفاده از ابزار های رسانه ای برای انتقال تفکرات و پیام ها به یک امر متداول تبدیل شده است این ما هستیم که باید با افزایش سواد رسانه ای خود را از آسیب های رسانه ها محافظت کنیم. تحلیل جنجالی انیمیشن محبوب و مشهور مینیون ها که امروزه آنها را از عروسک گرفته تا برچسب ها، کوله...

شبکه های مجازی یک دام واقعی برای دختران

شبکه های مجازی یک دام واقعی برای دختران

شبکه های مجازی یک دام واقعی برای دختران آسیب پذیر در فضای مجازی هستند. سوء مدیریت مصرف رسانه و شبکه های مجازی دامی برای دختران به شمار می رود که قربانیان زیادی داشته است. یک سری اتفاقات، بیان ها و مسائلی را در بدنه عمومی جامعه تبدیل کردن به یک سری لطیفه و جوک. که تا اسم یک سری اتفاقات میاد صحبت از یک سری اتفاقات به میان می آید همه می گویند ولش کنید شبکه های اجتماعی تبدیل به یک سری دام شده اند برای افراد سود جو. به معنای اینکه آدم هایی که تمایل دارند برای جذب پول بیشتر و جذب پول بیشتر ناخودآگاه...

همکاری و تدریس

مجموعه ها، سازمان ها و تشکل ها