پایگاه جامع سواد رسانه در یک نگاه

شامل دوره های ملی و بین المللی در موضوعات مختلف رسانه ای
بیش از
۰
جلسه کلاس
بیش از
۰
ساعت تدریس
بیش از
۰
دانش پژوه

دوره های آموزشی مجازی و حضوری

موضوعات علمی، پژوهشی و تخصصی تدریس شده

مبانی سواد رسانه

شناخت هویت رسانه و چگونگی اثرگذاری

امنیت در فضای مجازی

تکنیک ها و اصول امنیت کاربری و اخلاقی

تفکر انتقادی در رسانه ها

اصول نگاه نقادانه و تحلیلی دقیق و موثر

بازی های رایانه ای و موبایلی

آسیب ها، فرصت ها و تحلیل کاربردی

تولید محتوای موثر

تکنیک ها و اصول محتوا سازی

تحلیل و ایجاد جریان

شناخت، آفند و پدآفند جریانات مجازی

شبکه های اجتماعی

اینستاگرام

جذب، نگهداری و تبدیل مخاطب

توییتر

اصول و چگونگی فعالیت موثر

یوتیوب

ساختار، ذائقه شناسی و تعامل موثر

آپارات

اصول محتوا سازی و فعالیت موثر

فیسبوک

ساختار شناسی، اصول رشد و فعالیت موثر

پین ترست

محتوا شناسی و اصول کارکرد هدفمند

تخصصی و مهارتی

طراحی حرفه ای سایت

طراحی انواع پرتال ها با وردپرس

دیجیتال مارکتینگ

اصول و روش کسب درآمد اینترنتی

سئو حرفه ای (SEO)

بهینه سازی موتورهای جستجو

دامنه های اینترنتی

اصول کسب و کار دامنه و شناسه ها

تدریس و مدیریت کلاس

اصول سخنوری و مدیریت دقیق کلاس

شبکه های پیام رسان

فعالیت موثر و مدیریت صفحه و کانال

محتوای ویژه

آخرین محتوای جذاب و کاربردی سواد رسانه
اگر نمی دانیم سخن نگوییم

اگر نمی دانیم سخن نگوییم

اگر نمی دانیم سخن نگوییم و با مسئولیت پذیری قدرت نمیدانم گفتن داشته باشیم و با سخن بی جا اطلاعات غلط در فضای مجازی منتشر نکنیم. عموما آدم ها راجع به نکات مختلفی نظر می دهند که خیلی وقتا در آن موضوعی که نظرشون رو ابراز می کنند تخصصی ندارند و دقیقا این آسیبی در فضای مجازی است که خیلی وقت ها متاسفانه ما هم درگیرش می شویم. یعنی یک پستی ارسال می شود توسط جریان خاصی راجع به موضوعی سیاسی، اجتماعی، فقهی و ... و ما در آن موضوع اصلا تخصص نداریم اما شروع می کنیم به نظر دادن آن هم با یک اعتماد به...

جنگ روانی در فضای مجازی

جنگ روانی در فضای مجازی

جنگ روانی مدیریت افکار در فضای مجازی در حال اتفاق افتادن است آنچه که برای ما باید اهمیت داشته باشد این است که ما نسبت به عملیات روانی چه واکنشی نشان می دهیم. یک جنگ خاصی در رسانه ها داریم به نام جنگ روانی که با عملیات های فکری مختلف، ذهن مخاطب را از چیزی دور می کنند یا به یک اتفاقی نزدیک و خیلی راحت آدم ها را به هر سمت و سویی که بخواهند می برند. برای جلوگیری از این اتفاق ناخوشایند نباید بر روی محتوا های بدون منبع فضای مجازی حساب کرد. به این معنا که در فضای مجازی کلی کانال و...

تبلیغ موثر

تبلیغ موثر در کنار کیفیت

تبلیغ موثر تا رسیدن به مقصد ، توقف ممنوع! چه کار چه تبلیغ! امروز در هر کاری تبلیغات حرف اول را میزند. اهمیت تبلیغات درست و موثر اگر بیشتر از انجام خود کار نباشد کمتر نیست. البته که تبلیغات خوب باید پشتوانه قدرتمندی نیز داشته باشد. یک تبلیغ جذاب برای یک خدمت یا کالای بی کیفیت به زودی شکست خواهد خورد. در گذشته برای معرفی کسب و کار و محصولات از تبلیغات محیطی در سطح شهر استفاده میشد. از پخش تراکت تا بیلبوردهای تبلیغاتی و ...   تبلیغ موثر   امروز هم شاهد این نوع تبلیغات هستیم، اما با وجود بستر قوی و قدرتمندی از همچون شبکه های اجتماعی با ده ها...

استفاده شبانه از رسانه‌ها

استفاده شبانه از رسانه‌ها

استفاده شبانه از رسانه‌ها حریم خصوصی ایجاد می کند و این یکی از دلایل ممنوعیت رسانه در اتاق خواب است. کسانی که به این موضوع احترام نمی گذارند خود را در معرض آسیب قرار داده اند. تفاوتی نمی کند که پدر باشید یا مادر و یا فرزند اتاق خواب و تاریکی شب و تنهایی برای شمه حریم خصوصی ایجاد می کند که در این حریم خصوصی هر اتفاقی ممکن است رخ دهد. خود کنترلی و پیشگیری از وقوع اتفاقات ناخوشایند فقط مخصوص فرزندان نیست. استفاده شبانه از رسانه‌ها استفاده شبانه از رسانه ها برای هر سنی، حریم (کاملا!) خصوصی ایجاد می کند. یکی از بهترین راهکارهای خودکنترلی...

همکاری و تدریس

مجموعه ها، سازمان ها و تشکل ها