پایگاه جامع سواد رسانه در یک نگاه

شامل دوره های ملی و بین المللی در موضوعات مختلف رسانه ای
بیش از
۰
جلسه کلاس
بیش از
۰
ساعت تدریس
بیش از
۰
دانش پژوه

دوره های آموزشی مجازی و حضوری

موضوعات علمی، پژوهشی و تخصصی تدریس شده

مبانی سواد رسانه

شناخت هویت رسانه و چگونگی اثرگذاری

امنیت در فضای مجازی

تکنیک ها و اصول امنیت کاربری و اخلاقی

تفکر انتقادی در رسانه ها

اصول نگاه نقادانه و تحلیلی دقیق و موثر

بازی های رایانه ای و موبایلی

آسیب ها، فرصت ها و تحلیل کاربردی

تولید محتوای موثر

تکنیک ها و اصول محتوا سازی

تحلیل و ایجاد جریان

شناخت، آفند و پدآفند جریانات مجازی

شبکه های اجتماعی

اینستاگرام

جذب، نگهداری و تبدیل مخاطب

توییتر

اصول و چگونگی فعالیت موثر

یوتیوب

ساختار، ذائقه شناسی و تعامل موثر

آپارات

اصول محتوا سازی و فعالیت موثر

فیسبوک

ساختار شناسی، اصول رشد و فعالیت موثر

پین ترست

محتوا شناسی و اصول کارکرد هدفمند

تخصصی و مهارتی

طراحی حرفه ای سایت

طراحی انواع پرتال ها با وردپرس

دیجیتال مارکتینگ

اصول و روش کسب درآمد اینترنتی

سئو حرفه ای (SEO)

بهینه سازی موتورهای جستجو

دامنه های اینترنتی

اصول کسب و کار دامنه و شناسه ها

تدریس و مدیریت کلاس

اصول سخنوری و مدیریت دقیق کلاس

شبکه های پیام رسان

فعالیت موثر و مدیریت صفحه و کانال

محتوای ویژه

آخرین محتوای جذاب و کاربردی سواد رسانه
تاثیر عنوان در راه اندازی یک کسب وکار موفق

تاثیر عنوان در راه اندازی یک کسب وکار موفق

تاثیر عنوان در راه اندازی یک کسب وکار موفق به عنوان یک راز موفقیت کسب و کار شما باید مورد توجه قرار گیرد. این یادداشت مختصر و مفید به موضوع انتخاب نام مناسب برای کسب و کار شما می پردازد. تا بحال دقت کرده اید: نام بهترین موتور جستجو Search.com نیست، بلکه گوگل است. نام بهترین سایت فروش کتابBook.com نیست، بلکه آمازون است. نام یکی از بهترین سرویس دهنده ایمیل هم Mail.com نیست، یاهو است. نام بهترین برند تولید کننده کامپیوتر و سخت افزار هم Computer.com نیست، اپل است. انتخاب نام بحث انتخاب نام برای کسب و کار یک بحث بسیار ساده است و بیان چند نکته برای...

شلوغی شهر

شلوغی شهر

شلوغی شهر مدیریت مصرف رسانه ها را از ما گرفته است. این شلوغی اجازه نمی دهد از خودمان سوال بپرسیم. استفاده از رسانه ها باید حساب شده و متمرکز باشد. در شلوغی و التهابات شهر، ما هم یکی از آدمهایی شدیم که فقط هر اتفاقی که در اختیارمان قرار می دهند بدون هیچ توجیه و دلیلی استفاده می کنیم. از خودمان نمیپرسیم چرا این سرویس رایگان است از خودمان نمیپرسیم که آیا ارزش این را دارد که خودمان یا فرزندمان را درگیر فلان بازی و یا فلان ابزار شود از خودمان نمی پرسیم که آینده این قصه به کجا می رسد و چه می شود. اگر...

تاثیر رسانه ها بر سبک زندگی

تاثیر رسانه ها بر سبک زندگی

تاثیر رسانه ها بر سبک زندگی چیست؟ رسانه ها، افکار ما را می سازند و افکار، لباس و خوراک و ... رسانه ها ابزار بسیار قوی ای هستند. سازندگان آنها درست به همه چیز فکر کرده اند. با تحلیل رفتار های انسان ها ویژگی های این شبکه ها را تعریف کرده اند. تاثیر رسانه ها بر سبک زندگی شگرد های جذب مخاطب و تاثیر گذاری بر او پایه و اساس ساخت این شبکه ها هستند. در جامعه امروز بسیاری از جهت دهی های فکری و سیاسی از این رسانه ها پایه گرفته است. فعالیت شبکه های اجتماعی و رسانه های جمعی تنها به جمع افراد ختم نمیشود و دقیقا...

بی توجهی نسبت به موارد زمانبر در فضای مجازی

بی توجهی نسبت به موارد زمانبر در فضای مجازی

بی توجهی نسبت به موارد زمانبر در فضای مجازی باعث تولید محتوای ضعیف می شود و نویسندگی در فضای مجازی را از روال عادی خود جدا می کند. در بحث نوشتن در فضای مجازی بسیار زیاد باید وسواس به خرج داد. به این معنا که شما برای یک مطلب علمی و دقیق ساعت ها زمان می گذارید، استخراجش می کنید، کارهای مختلفی برایش انجام می دهید و آن مطلب را منتشر می کنید. اون مطلبی که بسیار برای آن زمان گذاشتید اگر غلط املایی و ساختاری در آن وجود داشته باشد مخاطب آن مطلب را مطالعه نمی کند. به راحتی صفحه و مطلب شما را رها...

همکاری و تدریس

مجموعه ها، سازمان ها و تشکل ها