پایگاه جامع سواد رسانه در یک نگاه

شامل دوره های ملی و بین المللی در موضوعات مختلف رسانه ای
بیش از
۰
جلسه کلاس
بیش از
۰
ساعت تدریس
بیش از
۰
دانش پژوه

دوره های آموزشی مجازی و حضوری

موضوعات علمی، پژوهشی و تخصصی تدریس شده

مبانی سواد رسانه

شناخت هویت رسانه و چگونگی اثرگذاری

امنیت در فضای مجازی

تکنیک ها و اصول امنیت کاربری و اخلاقی

تفکر انتقادی در رسانه ها

اصول نگاه نقادانه و تحلیلی دقیق و موثر

بازی های رایانه ای و موبایلی

آسیب ها، فرصت ها و تحلیل کاربردی

تولید محتوای موثر

تکنیک ها و اصول محتوا سازی

تحلیل و ایجاد جریان

شناخت، آفند و پدآفند جریانات مجازی

شبکه های اجتماعی

اینستاگرام

جذب، نگهداری و تبدیل مخاطب

توییتر

اصول و چگونگی فعالیت موثر

یوتیوب

ساختار، ذائقه شناسی و تعامل موثر

آپارات

اصول محتوا سازی و فعالیت موثر

فیسبوک

ساختار شناسی، اصول رشد و فعالیت موثر

پین ترست

محتوا شناسی و اصول کارکرد هدفمند

تخصصی و مهارتی

طراحی حرفه ای سایت

طراحی انواع پرتال ها با وردپرس

دیجیتال مارکتینگ

اصول و روش کسب درآمد اینترنتی

سئو حرفه ای (SEO)

بهینه سازی موتورهای جستجو

دامنه های اینترنتی

اصول کسب و کار دامنه و شناسه ها

تدریس و مدیریت کلاس

اصول سخنوری و مدیریت دقیق کلاس

شبکه های پیام رسان

فعالیت موثر و مدیریت صفحه و کانال

محتوای ویژه

آخرین محتوای جذاب و کاربردی سواد رسانه
لایه های رسانه ای

لایه های رسانه ای

لایه های رسانه ای مجموعه آموزش تصویری است با موضوعات اهمیت تدوین، اهمیت موسیقی، اهمیت عکس ها و رنگ ها، اهمیت کلمات و جملات و زمان دادن به مخاطب. اهمیت تدوین خیلی از اوقات وقتی که مشغول تماشای فیلم و یا سریالی هستیم ذهن ما در نگاه اول پیام اولیه این محتوا را دریافت میکند. در حالی که ساختار رسانه ها به صورت لایه ای است و تنها در یک بخش خلاصه نمیشود. بنابراین پیامی که ذهن ما دریافت میکند تنها یک پیام ابتدایی از این ویدئو یا عکس است. اما مغز هر چه که زمان بیشتری را صرف مشاهده رسانه میکند و فیلم به جلو...

سرچ در گوگل

سرچ در گوگل

سرچ در گوگل هر قیمت هر تبلیغ هر خرید و هر موضوعی را قبل از انجام گوگل کنیم! خیلی از اوقات در زندگیمان به مشکلات و بن بست هایی میخوریم که نیاز داریم در همان لحظه از کسی مشورت بگیریم و با افرادی صحبت کنیم که چنین مشکلی را پشت سر گذاشته اند و تجربه ای مشابه داشته اند. یا موضوعاتی گاها کوچک که آن ها نیاز به دانستن نکاتی دارند که میبایست از یک فرد متخصص سوال کرد. خیلی از اوقات هنگام قرار گرفتن در چنین موقعیت هایی یک همراه همیشگی را فراموش میکنیم. یک ابزار بسیار مفید که در آن تقریبا میتوان پاسخ هر...

منبع درآمد شبکه های اجتماعی

منبع درآمد شبکه های اجتماعی

منبع درآمد شبکه های اجتماعی تا بحال از خودمون پرسیدیم که، درآمد شبکه های اجتماعی و پیام رسان از کجاست؟! منبع درآمد شبکه های اجتماعی تا به حال برایتان سوال نشده است که ای همه امکانات جذاب در فضای مجازی و شبکه های اجتماعی چطور رایگان در اختیار شما قرار گرفته است؟ هر چند وقت یکبار آپدیت ها و امکانات بهتر و به روز تری نیز به این برنامه ها اضافه میشوند و همه سریعا نسخه های جدیدتر را نصب میکنند. به راستی درآمد این شبکه ها که صدها و هزاران کارمند در حال مدیریت و کار بر روی آن هستند از کجا تامین میشود؟ در جواب...

شلوغی شهر

شلوغی شهر

شلوغی شهر مدیریت مصرف رسانه ها را از ما گرفته است. این شلوغی اجازه نمی دهد از خودمان سوال بپرسیم. استفاده از رسانه ها باید حساب شده و متمرکز باشد. در شلوغی و التهابات شهر، ما هم یکی از آدمهایی شدیم که فقط هر اتفاقی که در اختیارمان قرار می دهند بدون هیچ توجیه و دلیلی استفاده می کنیم. از خودمان نمیپرسیم چرا این سرویس رایگان است از خودمان نمیپرسیم که آیا ارزش این را دارد که خودمان یا فرزندمان را درگیر فلان بازی و یا فلان ابزار شود از خودمان نمی پرسیم که آینده این قصه به کجا می رسد و چه می شود. اگر...

همکاری و تدریس

مجموعه ها، سازمان ها و تشکل ها