پایگاه جامع سواد رسانه در یک نگاه

شامل دوره های ملی و بین المللی در موضوعات مختلف رسانه ای
بیش از
۰
جلسه کلاس
بیش از
۰
ساعت تدریس
بیش از
۰
دانش پژوه

دوره های آموزشی مجازی و حضوری

موضوعات علمی، پژوهشی و تخصصی تدریس شده

مبانی سواد رسانه

شناخت هویت رسانه و چگونگی اثرگذاری

امنیت در فضای مجازی

تکنیک ها و اصول امنیت کاربری و اخلاقی

تفکر انتقادی در رسانه ها

اصول نگاه نقادانه و تحلیلی دقیق و موثر

بازی های رایانه ای و موبایلی

آسیب ها، فرصت ها و تحلیل کاربردی

تولید محتوای موثر

تکنیک ها و اصول محتوا سازی

تحلیل و ایجاد جریان

شناخت، آفند و پدآفند جریانات مجازی

شبکه های اجتماعی

اینستاگرام

جذب، نگهداری و تبدیل مخاطب

توییتر

اصول و چگونگی فعالیت موثر

یوتیوب

ساختار، ذائقه شناسی و تعامل موثر

آپارات

اصول محتوا سازی و فعالیت موثر

فیسبوک

ساختار شناسی، اصول رشد و فعالیت موثر

پین ترست

محتوا شناسی و اصول کارکرد هدفمند

تخصصی و مهارتی

طراحی حرفه ای سایت

طراحی انواع پرتال ها با وردپرس

دیجیتال مارکتینگ

اصول و روش کسب درآمد اینترنتی

سئو حرفه ای (SEO)

بهینه سازی موتورهای جستجو

دامنه های اینترنتی

اصول کسب و کار دامنه و شناسه ها

تدریس و مدیریت کلاس

اصول سخنوری و مدیریت دقیق کلاس

شبکه های پیام رسان

فعالیت موثر و مدیریت صفحه و کانال

محتوای ویژه

آخرین محتوای جذاب و کاربردی سواد رسانه
روزانه چند وعده؟!

روزانه چند وعده؟!

روزانه چند وعده؟! مدیریت زمان و مدیریت مصرف رسانه ها توسط شما برنامه ریزی می شود یا این خود رسانه ها هستند که استفاده از رسانه ها و فضای مجازی شما را مدیریت می کنند. برای اینکه بیشتر به این موضوع پی ببریم لازم است با دانشی تحت عنوان سواد سانه ای آشنا شویم. آیا استفاده از فضای مجازی و شبکه های اجتماعی مانند فیسبوک و اینستاگرام و ... برای ما مانند مصرف قرص و کپسول شده اند که باید سر وقت و مداوم انجام شوند و اتلاف وقت در این شبکه ها به امری طبیعی تبدیل شده است؟ روزانه چند وعده؟! اتاق خواب، محل کار،...

تبلیغات با ذهن ما چکار می کنند

تبلیغات با ذهن ما چکار می کنند؟ اثر تبلیغات در زندگی ما چیست؟

تبلیغات با ذهن ما چکار می کنند؟ اثر تبلیغات در زندگی ما چیست؟ سلام، این دومین قسمت از برنامه جرئت یا حقیقت به زبان استاد محسن باقری است.   می توانید ویدئوی بالا را ببینید و همچنین مقاله ای که در ادامه آمده نیز می تواند به شما کمک کند: جادوگری در دنیای مدرن: تبلیغات و ترفندهای ذهن تبلیغات، جادوگران دنیای مدرن هستند. با ظرافت و نبوغ، در تار و پود افکار و احساسات ما نفوذ می‌کنند و به میل خود، ما را به سمت انتخاب‌های خاص هدایت می‌کنند. اما این جادوگری چگونه عمل می‌کند؟ در این مقاله، به بررسی تاثیرات تبلیغات بر ذهن انسان...

شروع همه چیز با بسم الله

شروع همه چیز با بسم الله

شروع همه چیز با بسم الله قاعده این است که ما در فضای حقیقی کارهایمان را با بسم الله شروع کنیم. با گفتن بسم الله الرحمن الرحیم. زندگی ما باید این قالب را داشته باشد. خب این چه ارتباطی با فضای مجازی می تواند داشته باشد؟ فضای حقیقی زندگی ما جای خود ولی ما یک زندگی مجازی هم داریم.     مثلا ممکن است یک فضای تجاری در فضای مجازی داشته باشیم، یا ممکن است اقدام کنیم برای خرید یک محصول. یا اقدام کنیم به ایجاد یک وبسایت یا یک اپلیکیشن. تمام این ها بخشی از ساختار زندگی ماست. ولو در فضای مجازی. به همین دلیل این کار ها باید...

چالش های فضای مجازی

چالش های فضای مجازی

چالش های فضای مجازی فقط چالش نیستند مثل چالش عکس برای ارتقای هوش مصنوعی فیسبوک توسط مارک زاکربرگ که با بازی دادن انسان ها برای رسیدن به دیتای رایگان انجام شد. چالش هایی که در فضای مجازی مطرح می شود بیشتر شبیه یک بازی است. بازی ای که برخی از آدم ها برای بازی دادن بقیه آدم ها می سازند. به عنوان مثال یک چالشی که چند سال چیش مطرح شده بود چالش عکس دو سال پیش و الان در یک قاب بود خیلی از مردم دنیا در این چالش شرکت کردند همه فکر می کردند که یک بازی است و واقعا هم یک بازی بود ولی...

همکاری و تدریس

مجموعه ها، سازمان ها و تشکل ها