شلوغی شهر مدیریت مصرف رسانه ها را از ما گرفته است. این شلوغی اجازه نمی دهد از خودمان سوال بپرسیم. استفاده از رسانه ها باید حساب شده و متمرکز باشد.
در شلوغی و التهابات شهر، ما هم یکی از آدمهایی شدیم
که فقط هر اتفاقی که در اختیارمان قرار می دهند بدون هیچ توجیه و دلیلی استفاده می کنیم.
از خودمان نمیپرسیم چرا این سرویس رایگان است
از خودمان نمیپرسیم که آیا ارزش این را دارد که خودمان یا فرزندمان را درگیر فلان بازی و یا فلان ابزار شود
از خودمان نمی پرسیم که آینده این قصه به کجا می رسد و چه می...