پایگاه جامع سواد رسانه در یک نگاه

شامل دوره های ملی و بین المللی در موضوعات مختلف رسانه ای
بیش از
۰
جلسه کلاس
بیش از
۰
ساعت تدریس
بیش از
۰
دانش پژوه

دوره های آموزشی مجازی و حضوری

موضوعات علمی، پژوهشی و تخصصی تدریس شده

مبانی سواد رسانه

شناخت هویت رسانه و چگونگی اثرگذاری

امنیت در فضای مجازی

تکنیک ها و اصول امنیت کاربری و اخلاقی

تفکر انتقادی در رسانه ها

اصول نگاه نقادانه و تحلیلی دقیق و موثر

بازی های رایانه ای و موبایلی

آسیب ها، فرصت ها و تحلیل کاربردی

تولید محتوای موثر

تکنیک ها و اصول محتوا سازی

تحلیل و ایجاد جریان

شناخت، آفند و پدآفند جریانات مجازی

شبکه های اجتماعی

اینستاگرام

جذب، نگهداری و تبدیل مخاطب

توییتر

اصول و چگونگی فعالیت موثر

یوتیوب

ساختار، ذائقه شناسی و تعامل موثر

آپارات

اصول محتوا سازی و فعالیت موثر

فیسبوک

ساختار شناسی، اصول رشد و فعالیت موثر

پین ترست

محتوا شناسی و اصول کارکرد هدفمند

تخصصی و مهارتی

طراحی حرفه ای سایت

طراحی انواع پرتال ها با وردپرس

دیجیتال مارکتینگ

اصول و روش کسب درآمد اینترنتی

سئو حرفه ای (SEO)

بهینه سازی موتورهای جستجو

دامنه های اینترنتی

اصول کسب و کار دامنه و شناسه ها

تدریس و مدیریت کلاس

اصول سخنوری و مدیریت دقیق کلاس

شبکه های پیام رسان

فعالیت موثر و مدیریت صفحه و کانال

محتوای ویژه

آخرین محتوای جذاب و کاربردی سواد رسانه
تعریف رسانه و انواع آن

تعریف رسانه و انواع آن

تعریف رسانه و انواع آن تعریف رسانه و انواع آن به ما کمک می کند تا درک درستی از رسانه ها پیدا کنیم و بتوانیم با دیدی باز از انواع رسانه ها بهتر استفاده کنیم. رسانه چیست؟ عصر، عصر تکنولوژی است. روز به روز ابزارها و امکانات پیشرفته جدیدتری می آید و این ما هستیم که باید اطلاعاتمان را به روز رسانی کنیم. برای استفاده از این تکنولوژی ها در ابتدا باید سواد رسانه ای لازم را داشته باشیم تا در دنیای رسانه ها غرق نشویم. رویکرد های سواد رسانه ای را باید بشناسیم تا بتوانیم پیام های رسانه ها را بهتر دریافت کنیم و به درستی از...

جایگاه ما در فضای مجازی

جایگاه ما در فضای مجازی / جنجال های لحظه ای و لحظه های فراموشی!

جایگاه ما در فضای مجازی به همراه حفظ شخصیت و حریم در فضای مجازی قابل ارتقا است. همین که ما اینجا کَر نمی شویم جای شکرش باقیست! آخر می دانید انقدر سر و صدا و همهمه و داد و بیداد زیاد است که اصلا انگار صدا به صدا نمی رسد، یا باید شاخ باشید و یا نوچه! اصولا از این دو حالت خارج نیست ... یا باید دیده بشوید و یا فقط بیننده باشید ... فضای مجازی همین است که هست، راه پس و پیش هم ندارد. اصلا انگار که باید اینطور باشد یا شاید هم میخواهند که اینطور باشد ... هر کس صدای هرکس را دوست...

منبع افکار و عقاید ما چیست ؟

منبع افکار و عقاید ما

منبع افکار و عقاید ما چیست؟ دیوار سفید دلمون رو دست کدوم نقاش میسپریم؟ وقت هایی که که گوشی به دست میگیریم و در فضای مجازی و شبکه های اجتماعی مشغول گشت و گذار میشویم، پست های مختلف را تند و تند رد میکنیم و همه‌اش در انتظاریم به پایانِ بی پایانش برسیم؛ همان وقت هاست که هر پیجی و هر صفحه ای رنگی به روح ما میزند. یکی سیاه، یکی قرمز، یکی خاکستری، یکی سفید ...   منبع افکار و عقاید ما چیست؟ ذهن سفیدمان را به دست رسانه ها میسپاریم و با مطالب مختلف آن را رنگ میکنیم. اگر چیزی که در آخر تحویل میگیریم سیاه و...

تغییر ذائقه در فضای مجازی

تغییر ذائقه در فضای مجازی

تغییر ذائقه در فضای مجازی به همراه دگرگونی سبک زندگی به یکی از اتفاقات رایج رسانه ای تبدیل شده است. یک اتفاق بسیار تلخی که رسانه ها رقم میزنند تغییر ذائقه است. یعنی افکار ما را منحرف میکنند و به سمت میبرند که دلخواه خودشان است. به عنوان مثال دغدغه فعلی جامعه فمینیست ایران چیست؟ اینکه خانم ها بتوانند موتور سواری کنند! اما دغدغه واقعی بدنه عمومی جامعه چیست؟ آیا دغدغه ما در حال حاضر این موضوع است؟ یا فقر است یا مشکلات مالی است یا مشکلات ازدواج است؟ رسانه این قدرت را دارد که دغدغه ها و ذائقه ها را تغییر بدهد. به جای اینکه مسائل به این...

همکاری و تدریس

مجموعه ها، سازمان ها و تشکل ها