تفکر رسانه ای در انواع رسانه
تفکر رسانه ای الزاما این نیست که زیاد کلیپ ببینیم
در شبکه های اجتماعی نهایت فعالیت را داشته باشیم و زیاد فیلم ببینیم و روزنامه بخوانیم.
تفکر رسانه ای به معنای تحلیل رسانه است.
اینکه فکر کنیم و به یک جریان و ساختاری که فضای مجازی و آدم های موثر آن پی گرفته اند برای ایجاد یک اتفاق فکر کنیم.
جریان ها را رصد کنیم و به اتفاقات یک نگاه چندجانبه داشته باشیم.
چندجانبه از حیث زمان، کوتاه مدت، میان مدت و بلند مدت و اثری که در این بازه های زمانی روی مخاطب میگذارد.
تفکر رسانه ای الزاما بررسی نماد...