پایگاه جامع سواد رسانه در یک نگاه

شامل دوره های ملی و بین المللی در موضوعات مختلف رسانه ای
بیش از
۰
جلسه کلاس
بیش از
۰
ساعت تدریس
بیش از
۰
دانش پژوه

دوره های آموزشی مجازی و حضوری

موضوعات علمی، پژوهشی و تخصصی تدریس شده

مبانی سواد رسانه

شناخت هویت رسانه و چگونگی اثرگذاری

امنیت در فضای مجازی

تکنیک ها و اصول امنیت کاربری و اخلاقی

تفکر انتقادی در رسانه ها

اصول نگاه نقادانه و تحلیلی دقیق و موثر

بازی های رایانه ای و موبایلی

آسیب ها، فرصت ها و تحلیل کاربردی

تولید محتوای موثر

تکنیک ها و اصول محتوا سازی

تحلیل و ایجاد جریان

شناخت، آفند و پدآفند جریانات مجازی

شبکه های اجتماعی

اینستاگرام

جذب، نگهداری و تبدیل مخاطب

توییتر

اصول و چگونگی فعالیت موثر

یوتیوب

ساختار، ذائقه شناسی و تعامل موثر

آپارات

اصول محتوا سازی و فعالیت موثر

فیسبوک

ساختار شناسی، اصول رشد و فعالیت موثر

پین ترست

محتوا شناسی و اصول کارکرد هدفمند

تخصصی و مهارتی

طراحی حرفه ای سایت

طراحی انواع پرتال ها با وردپرس

دیجیتال مارکتینگ

اصول و روش کسب درآمد اینترنتی

سئو حرفه ای (SEO)

بهینه سازی موتورهای جستجو

دامنه های اینترنتی

اصول کسب و کار دامنه و شناسه ها

تدریس و مدیریت کلاس

اصول سخنوری و مدیریت دقیق کلاس

شبکه های پیام رسان

فعالیت موثر و مدیریت صفحه و کانال

محتوای ویژه

آخرین محتوای جذاب و کاربردی سواد رسانه
تغییر هویت از آنچه فکر می کنید به شما نزدیکتر است

تغییر هویت از آنچه فکر می کنید به شما نزدیکتر است

تغییر هویت از آنچه فکر می کنید به شما نزدیکتر است . تغییر هویت مجازی و یا تغییر شخصیت مجازی به علت های مختلف در فضای مجازی رخ می دهد. اگر ما به هر دلیلی از مدیریت مصرف رسانه ای خوبی بهره مند نباشیم دچار تغییر هویت می شویم و اگر زود متوجه نشویم ممکن است این تغییر هویت به زندگی حقیقی و واقعی ما نیز سرایت کند. قبل از به انحراف کشیده شدن باید به فکر چاره بود همیشه پیشگیری بهتر از درمان است. آیا تغییر شخصیت با تغییر هویت متفاوت است؟ تغییر هویت از آنچه فکر می کنید به شما نزدیکتر است کسانی که...

مدیریت رسانه

مدیریت رسانه

مدیریت رسانه به ما کمک می کند تا بهترین استفاده از رسانه ها را داشته باشیم و از عهده تربیت فرزندان خود به خوبی برآییم. مدیریت مصرف رسانه ما را از آسیب های فضای مجازی ایمن می کند. رسانه ها سهل الوصول ترین ابزار برای مدیریت افکار هستند. هر قشری، هر سن و سالی، هر جنسیتی متناسب با شرایط پیرامون و روحی و فردی خودش به یک سری از رسانه ها علاقه مند هستند. به عنوان مثال نوجوان هایی که درگیر بازی های رایانه ای هستند و پدر و مادر هایی که به علت مشغله های فراوان کمتر درگیر بازی ها هستند و...

فالوور فیک

فالوور فیک

فالوور فیک یک تکنیک قدیمی است که خیلی ها را فریب داده است. فالوور غیر واقعی به همراه بازدیدهای جعلی دلیل بر پر مخاطب بودن صفحات و کانال ها نیست. فضای مجازی یک دروغ خیلی بزرگ است. به این معنا که تا حالا دقت کردید که وقتی یه کانال تلگرام، صفحه اینستاگرام حجم ممبر و فالوور زیادی دارد؟ این کانال یا صفحه دنبال کننده های زیادی دارد. طبیعتا ما بهش اعتماد می کنیم و خودمان یکی از اعضای آن می شویم. درسته؟ خیلی از اوقات این اتفاق رخ می دهد و ملاک ما آدم ها این می شود که فلان صفحه و یا فلان گروه...

جنگ روانی

جنگ روانی

جنگ روانی به وسیله عواملی مانند؛ رادیو، تلویزیون و همچنین با شایعه کردن، از تبلیغات استفاده می کنند تا روحیه طرف مخالف را ضعیف کنند و عقاید آنها را به تحریک بکشند و همچنین بی انگیزه کردن و شکستن اقتدار آنها، ازهدف هایی است که طراحان جنگ روانی در نظر دارند. تاریخچه جنگ به دو گونه، جنگ فیزیکی و جنگ روانی تقسیم می شود. جنگ فیزیکی با آن کاملاً آشنا هستید و لازم نیز در مورد آن بیشتر گفته شود ولی جنگ روانی یکی از ساده ترین روش های زندگی بشر است و علاوه بر جنگ فیزیکی، جنگ روانی نیز از اصول راز بقای انسان بوده...

همکاری و تدریس

مجموعه ها، سازمان ها و تشکل ها