پایگاه جامع سواد رسانه در یک نگاه

شامل دوره های ملی و بین المللی در موضوعات مختلف رسانه ای
بیش از
۰
جلسه کلاس
بیش از
۰
ساعت تدریس
بیش از
۰
دانش پژوه

دوره های آموزشی مجازی و حضوری

موضوعات علمی، پژوهشی و تخصصی تدریس شده

مبانی سواد رسانه

شناخت هویت رسانه و چگونگی اثرگذاری

امنیت در فضای مجازی

تکنیک ها و اصول امنیت کاربری و اخلاقی

تفکر انتقادی در رسانه ها

اصول نگاه نقادانه و تحلیلی دقیق و موثر

بازی های رایانه ای و موبایلی

آسیب ها، فرصت ها و تحلیل کاربردی

تولید محتوای موثر

تکنیک ها و اصول محتوا سازی

تحلیل و ایجاد جریان

شناخت، آفند و پدآفند جریانات مجازی

شبکه های اجتماعی

اینستاگرام

جذب، نگهداری و تبدیل مخاطب

توییتر

اصول و چگونگی فعالیت موثر

یوتیوب

ساختار، ذائقه شناسی و تعامل موثر

آپارات

اصول محتوا سازی و فعالیت موثر

فیسبوک

ساختار شناسی، اصول رشد و فعالیت موثر

پین ترست

محتوا شناسی و اصول کارکرد هدفمند

تخصصی و مهارتی

طراحی حرفه ای سایت

طراحی انواع پرتال ها با وردپرس

دیجیتال مارکتینگ

اصول و روش کسب درآمد اینترنتی

سئو حرفه ای (SEO)

بهینه سازی موتورهای جستجو

دامنه های اینترنتی

اصول کسب و کار دامنه و شناسه ها

تدریس و مدیریت کلاس

اصول سخنوری و مدیریت دقیق کلاس

شبکه های پیام رسان

فعالیت موثر و مدیریت صفحه و کانال

محتوای ویژه

آخرین محتوای جذاب و کاربردی سواد رسانه
حفظ شخصیت و حریم در فضای مجازی

حفظ شخصیت و حریم در فضای مجازی

حفظ شخصیت و حریم در فضای مجازی در فضای حقیقی ناچاریم به این که حریم ها را حفظ کنیم. حریم های دوستان، خانواده و در کل پیرامون ما. احترام و شخصیت و فضای تعمل را حفظ کنیم. اما متاسفانه در فضای مجازی به دلیل عدم حضور فیزیکی یک وقت هایی این حریم ها شکسته میشود. شوخی هایی رد و بدل می شود که چندان خوشایند نیست.     شخصیت ها شکسته می شود. پدر و فرزند. خواهر و برادر ، دوست با دوست و خدای ناخواسته نامحرم. این ساختار این فضاست که به خاطر عدم حضور تعامل را خیلی باز تر میکند. اینجا مسئولیت فقط و فقط با...

استارتاپ چیست؟

استارتاپ چیست؟

استارتاپ چیست؟ ویژگی های استارتاپ یا شرکت نوپا کدام است؟ اهداف و نمونه های مختلف استارتاپ چیست و استارتاپ ها را بر چه اساسی ارزش گذاری می کنند؟ در ویکی پدیا استارتاپ به یک تجارت نوپا در قالب کمپانی، شراکت یا سازمان موقت گفته می شود. از جمله ویژگی‌های استارتاپ ها می توان به ارزش آفرینی، پایداری، مبتنی بر تکنولوژی های نوین نبودن، دارای نوآوری خلاقیت و ایده پردازی بودن، آینده نگری و تمرکز بر مدیریت فعالیت ها اشاره کرد. اهداف استارتاپ ها می تواند تمرکز برای رشد و ایجاد و راه اندازی یک مدل تجاری جدید در زمینه های خاص باشد. استارتاپ مبتنی...

مدیریت استفاده از فضای مجازی

مدیریت استفاده از فضای مجازی

مدیریت استفاده از فضای مجازی مشخص می کند چه برندی رشد کند و چه مدلی تبدیل به مد روز شود و حتی جنگ نرم توسط مدیریت رسانه ها اتفاق می افتد. در جامعه ما اتفاق تلخی رقم خورده است. جامعه ما متاسفانه به سمت و سویی رفته است که رسانه ها مردم را مدیریت و کنترل می کنند. به تعبیری به جای اینکه مردم بر رسانه ها حکومت کنند، رسانه ها بر مردم حکومت می کنند و بر افکار مردم حاکم هستند. امروزه عملا رسانه ها هستند که برای ما مشخص می کنند چه غذایی خوشمزه است. مدل کیف و کفش ما را رسانه...

همکاری و تدریس

مجموعه ها، سازمان ها و تشکل ها