پایگاه جامع سواد رسانه در یک نگاه

شامل دوره های ملی و بین المللی در موضوعات مختلف رسانه ای
بیش از
۰
جلسه کلاس
بیش از
۰
ساعت تدریس
بیش از
۰
دانش پژوه

دوره های آموزشی مجازی و حضوری

موضوعات علمی، پژوهشی و تخصصی تدریس شده

مبانی سواد رسانه

شناخت هویت رسانه و چگونگی اثرگذاری

امنیت در فضای مجازی

تکنیک ها و اصول امنیت کاربری و اخلاقی

تفکر انتقادی در رسانه ها

اصول نگاه نقادانه و تحلیلی دقیق و موثر

بازی های رایانه ای و موبایلی

آسیب ها، فرصت ها و تحلیل کاربردی

تولید محتوای موثر

تکنیک ها و اصول محتوا سازی

تحلیل و ایجاد جریان

شناخت، آفند و پدآفند جریانات مجازی

شبکه های اجتماعی

اینستاگرام

جذب، نگهداری و تبدیل مخاطب

توییتر

اصول و چگونگی فعالیت موثر

یوتیوب

ساختار، ذائقه شناسی و تعامل موثر

آپارات

اصول محتوا سازی و فعالیت موثر

فیسبوک

ساختار شناسی، اصول رشد و فعالیت موثر

پین ترست

محتوا شناسی و اصول کارکرد هدفمند

تخصصی و مهارتی

طراحی حرفه ای سایت

طراحی انواع پرتال ها با وردپرس

دیجیتال مارکتینگ

اصول و روش کسب درآمد اینترنتی

سئو حرفه ای (SEO)

بهینه سازی موتورهای جستجو

دامنه های اینترنتی

اصول کسب و کار دامنه و شناسه ها

تدریس و مدیریت کلاس

اصول سخنوری و مدیریت دقیق کلاس

شبکه های پیام رسان

فعالیت موثر و مدیریت صفحه و کانال

محتوای ویژه

آخرین محتوای جذاب و کاربردی سواد رسانه
روزانه چند وعده؟!

روزانه چند وعده؟!

روزانه چند وعده؟! مدیریت زمان و مدیریت مصرف رسانه ها توسط شما برنامه ریزی می شود یا این خود رسانه ها هستند که استفاده از رسانه ها و فضای مجازی شما را مدیریت می کنند. برای اینکه بیشتر به این موضوع پی ببریم لازم است با دانشی تحت عنوان سواد سانه ای آشنا شویم. آیا استفاده از فضای مجازی و شبکه های اجتماعی مانند فیسبوک و اینستاگرام و ... برای ما مانند مصرف قرص و کپسول شده اند که باید سر وقت و مداوم انجام شوند و اتلاف وقت در این شبکه ها به امری طبیعی تبدیل شده است؟ روزانه چند وعده؟! اتاق خواب، محل کار،...

شروع گناه با یک نگاه مجازی

شروع گناه با یک نگاه مجازی

شروع گناه با یک نگاه مجازی آغاز می شود. مدیریت نگاه در فضای مجازی با تقوای مجازی و خود مراقبتی بدست می آید و تبلیغ در فضای مجازی بدون خودکنترلی معنی ندارد. در بحث تبلیغ در فضای مجازی اگر ماها حواسمان به رفتارمان و اتفاقاتی که حول این قضیه می گردد نباشد کل تبلیغی که ما انجام می دهیم بی برکت می شود. به عبارت دیگر اگر با توجیه اینکه من می خواهم کار تبلیغی انجام دهم فلان عکس را ببینیم یا فلان برخورد را داشته باشیم یا فلان اتفاق را رقم بزنیم نه تنها با برکت نمی شود بلکه اتفاقا برکت هم از بین...

خود یک رسانه باشیم

خود یک رسانه باشیم

خود یک رسانه باشیم و با استفاده هوشمندانه و حرفه ای از ساده ترین ابزارهای رسانه ای و حتی بازنشر مطالب صحیح رسانه باشیم. همیشه ما فکر می کنیم که اتفاقات رسانه ای الزاما ابزارهای خاص می خواهد، الزاما تکنولوژی های پیشرفته، دستگاه های مدرن، نرم افزارهای جدید باید در اختیار من باشد تا بتوانم یک محتوای رسانه ای ایجاد کنم ولی واقعیت قصه این است که دیگر اینطور نیست. شما امروز با یک گوشی هوشمند ساده، خودتان یک رسانه هستید. شاید این جمله را زیاد شنیده اید. ما می توانیم خود یک رسانه باشیم زیرا یک زمانی عموم مخاطبین به دنبال یک محتوای شرکتی خاص و...

کسب درآمد های مجازی

کسب درآمد های مجازی

کسب درآمد های مجازی هم حروم و حلال داره ... گاهی فقط یه دروغ خراب میکنه کارو ... مدت زیادی نیست که خیلی از کسب و کار های قدیمی به صفحات مجازی کوچ کرده اند و کسب و کار های جدیدی از دل همین دنیای دیجیتال و فضای مجازی بیرون آمده اند. بسیاری از افراد زندگی خود را رونق بخشیده اند و توانسته اند استفاده مفیدی از این بستر داشته باشند. فقرای بسیاری با ظهور این بستر از فقر نجات پیدا کردند. اما رسانه های اجتماعی در کنار فرصت های خوبی که ایجاد میکنند در صورت بی توجهی و غفلت، میتوانند زمینه ساز گمراهی و اشتباهات جبران...

همکاری و تدریس

مجموعه ها، سازمان ها و تشکل ها