پایگاه جامع سواد رسانه در یک نگاه

شامل دوره های ملی و بین المللی در موضوعات مختلف رسانه ای
بیش از
۰
جلسه کلاس
بیش از
۰
ساعت تدریس
بیش از
۰
دانش پژوه

دوره های آموزشی مجازی و حضوری

موضوعات علمی، پژوهشی و تخصصی تدریس شده

مبانی سواد رسانه

شناخت هویت رسانه و چگونگی اثرگذاری

امنیت در فضای مجازی

تکنیک ها و اصول امنیت کاربری و اخلاقی

تفکر انتقادی در رسانه ها

اصول نگاه نقادانه و تحلیلی دقیق و موثر

بازی های رایانه ای و موبایلی

آسیب ها، فرصت ها و تحلیل کاربردی

تولید محتوای موثر

تکنیک ها و اصول محتوا سازی

تحلیل و ایجاد جریان

شناخت، آفند و پدآفند جریانات مجازی

شبکه های اجتماعی

اینستاگرام

جذب، نگهداری و تبدیل مخاطب

توییتر

اصول و چگونگی فعالیت موثر

یوتیوب

ساختار، ذائقه شناسی و تعامل موثر

آپارات

اصول محتوا سازی و فعالیت موثر

فیسبوک

ساختار شناسی، اصول رشد و فعالیت موثر

پین ترست

محتوا شناسی و اصول کارکرد هدفمند

تخصصی و مهارتی

طراحی حرفه ای سایت

طراحی انواع پرتال ها با وردپرس

دیجیتال مارکتینگ

اصول و روش کسب درآمد اینترنتی

سئو حرفه ای (SEO)

بهینه سازی موتورهای جستجو

دامنه های اینترنتی

اصول کسب و کار دامنه و شناسه ها

تدریس و مدیریت کلاس

اصول سخنوری و مدیریت دقیق کلاس

شبکه های پیام رسان

فعالیت موثر و مدیریت صفحه و کانال

محتوای ویژه

آخرین محتوای جذاب و کاربردی سواد رسانه
مصرف گرایی در شبکه های اجتماعی

مصرف گرایی در شبکه های اجتماعی

مصرف گرایی در شبکه های اجتماعی و درگیر شدن کاربران برای استفاده از محتوای یک بار مصرف و تغییر سبک زندگی و علاقه مندی ها در فضای مجازی کانال های تلگرامی مملو شدند از آهنگ. همچنین و صفحات اینستاگرم. موزیک های مختلف از خواننده های مختلف. یک تفریح تمام و عیار. افراد دیگر به یک سبک و یک خواننده محدود نیستند و می توانند موسیقی های متنوعی را بشنوند. تنها تلاشی که باید بکنند این است که این محتوای یک بار مصرف را دانلود کنند و گوش بدهند. وقتی که محتوایی آماده در اختیار افراد قرار میگیرد. طبیعتا میل و رغبت برای استفاده از آن بیشتر...

عدم اعتماد مردم به سلبریتی ها در فضای مجازی

عدم اعتماد مردم به سلبریتی ها در فضای مجازی

عدم اعتماد مردم به سلبریتی ها در فضای مجازی یاداشتی است که به بررسی عملکرد سلبریتی ها در فضای مجازی نسبت به زلزله کرمانشاه می پردازد و شناخت سلبریتی ها را برای ما مشخص می کند. آبان ماه سال ۱۳۹۶ بود که زلزله ای به قدرت ۷٫۳ ریشتر کرمانشاه را لرزاند و به دنبال آن لرزه به تن تمام ایران انداخت. حدود ۷۰۰۰۰ نفر بی خانمان شدند و خسارات مالی بسیاری در پی این حادثه وارد شد. در میان اخباری که از این اتفاق منتشر می‌شد شاهد دعوت برخی از سلبریتی ها جهت جمع آوری کمک برای مردم زلزله زده کرمانشاه بواسطه شبکه های...

آمار هیجان و غرور در فضای مجازی

آمار هیجان و غرور در فضای مجازی

آمار هیجان و غرور در فضای مجازی با بدبینی منطقی باید همراه باشد با مشاهده آمار بالای یک کانال دچار هیجان و غرور کاذب نشویم. گاها میبینیم که خیلی ها به صورت جو زده و هیجانی درگیر آمار یک کانال، یک وبگاه و یا یک صفحه اجتماعی می شوند ولی واقعیت قصه این است که همه این اتفاقات را می شود به سادگی هر چه تمام تر به صورت جعلی و دروغ ایجاد کرد. بایک هزینه فوق العاده اندک می توانید به صورت فیک مخاطبین صفحتون را افزایش دهید و به صورت کاملا فیک و دروغی برای مخاطبین صفحه خود اعتبار جعلی ایجاد کنید. متاسفانه آمار...

اهمیت انتخاب کلمات در سایت

اهمیت انتخاب کلمات در سایت محتوایی و یا پروژه تجاری

اهمیت انتخاب کلمات در سایت محتوایی و یا پروژه تجاری را برای تولید و فعالیت های حرفه ای در فضای آنلاین دست کم نگیرید. بهتری کلمات کلیدی را انتخاب کنید تا موفق شوید. اگر می خواهید یک سایت تجاری موفق یا حتی یک سایت محتوایی موفق داشته باشید به کلید واژه ها و کلمات خیلی دقت کنید. گاهی اوقات انتخاب یک کلمه به جای انتخاب مترادف آن روی فروش یا حتی روی اینکه مخاطب روی مطلب شما کلیک کند تاثیر بسیار زیادی خواهد داشت. اهمیت انتخاب کلمات در سایت آدم ها فکر می کنند که فقط باید در فضای رسانه و مجازی فقط باید محتوا منتشر کنند اما...

همکاری و تدریس

مجموعه ها، سازمان ها و تشکل ها