مصرف گرایی در شبکه های اجتماعی و درگیر شدن کاربران برای استفاده از محتوای یک بار مصرف و تغییر سبک زندگی و علاقه مندی ها در فضای مجازی
کانال های تلگرامی مملو شدند از آهنگ.
همچنین و صفحات اینستاگرم.
موزیک های مختلف از خواننده های مختلف. یک تفریح تمام و عیار.
افراد دیگر به یک سبک و یک خواننده محدود نیستند و می توانند موسیقی های متنوعی را بشنوند.
تنها تلاشی که باید بکنند این است که این محتوای یک بار مصرف را دانلود کنند و گوش بدهند.
وقتی که محتوایی آماده در اختیار افراد قرار میگیرد. طبیعتا میل و رغبت برای استفاده از آن بیشتر...