پایگاه جامع سواد رسانه در یک نگاه

شامل دوره های ملی و بین المللی در موضوعات مختلف رسانه ای
بیش از
۰
جلسه کلاس
بیش از
۰
ساعت تدریس
بیش از
۰
دانش پژوه

دوره های آموزشی مجازی و حضوری

موضوعات علمی، پژوهشی و تخصصی تدریس شده

مبانی سواد رسانه

شناخت هویت رسانه و چگونگی اثرگذاری

امنیت در فضای مجازی

تکنیک ها و اصول امنیت کاربری و اخلاقی

تفکر انتقادی در رسانه ها

اصول نگاه نقادانه و تحلیلی دقیق و موثر

بازی های رایانه ای و موبایلی

آسیب ها، فرصت ها و تحلیل کاربردی

تولید محتوای موثر

تکنیک ها و اصول محتوا سازی

تحلیل و ایجاد جریان

شناخت، آفند و پدآفند جریانات مجازی

شبکه های اجتماعی

اینستاگرام

جذب، نگهداری و تبدیل مخاطب

توییتر

اصول و چگونگی فعالیت موثر

یوتیوب

ساختار، ذائقه شناسی و تعامل موثر

آپارات

اصول محتوا سازی و فعالیت موثر

فیسبوک

ساختار شناسی، اصول رشد و فعالیت موثر

پین ترست

محتوا شناسی و اصول کارکرد هدفمند

تخصصی و مهارتی

طراحی حرفه ای سایت

طراحی انواع پرتال ها با وردپرس

دیجیتال مارکتینگ

اصول و روش کسب درآمد اینترنتی

سئو حرفه ای (SEO)

بهینه سازی موتورهای جستجو

دامنه های اینترنتی

اصول کسب و کار دامنه و شناسه ها

تدریس و مدیریت کلاس

اصول سخنوری و مدیریت دقیق کلاس

شبکه های پیام رسان

فعالیت موثر و مدیریت صفحه و کانال

محتوای ویژه

آخرین محتوای جذاب و کاربردی سواد رسانه
قدم اول تغییر

قدم اول تغییر

قدم اول تغییر تغییر یک اتفاق آنی در جامعه نیست! اولین قدم تغییر، خودِ ماییم!   قدم اول تغییر   تقریبا همه افراد همیشه منتظر اتفاق افتادن آن تغییری هستند که زندگی آن ها را دگرگون کند و اتفاقات جدید و خوب برایشان رقم بزند. شاید در زندگی فردی با درصد احتمال کمی این اتفاق برای برخی بیفتد اما وقتی که نوبت به تغییر به جامعه میرسد این احتمال به صفر میرسد. اتفاق خوب و تغییر سازنده در جامعه هیچگاه خود به خود روی نمیدهد، بلکه نتیجه ذره ذره تلاش های اعضای آن جامعه است. وقتی فردی تصمیم به برداشتن قدمی در اصلاح خودش میگیرید، احتمال تغییر در جامعه را اندکی افزایش...

ریشه مجازی تنهایی ها

ریشه مجازی تنهایی ها

ریشه مجازی تنهایی ها ریشه خیلی از تنهایی های امروز ما آدم ها، همیشه همراهمونه ... وقتی که زندگی های امروزی را با زندگی های چندین سال قبل مقایسه میکنیم، یک نکته بسیار جلب توجه میکند. و آن تعداد آدم های تنها و منزوی است. کسانی که وقتی با آن ها صحبت میکنیم از تنهایی هایشان ناله میکنند و خودشان هم نمیدانند که، برای چه کسی را در زندگی ندارند که با او وقت بگذارنند و روابط اجتماعی محدودی دارند. غافل از اینکه همین وسیله کوچکی که به هیچ وجه هیچگاه از خودشان دور نمیکنند آنها را به این کنج تنهایی کشانده.   ریشه مجازی تنهایی ها   شبکه اجتماعی رفته...

تغییر ذائقه به سمت مصرف

تغییر ذائقه به سمت مصرف

تغییر ذائقه به سمت مصرف گرایی در نسل جدید بسیار بیشتر از قبل به چشم می خورد. مدیریت مصرف رسانه ای خود را به سمت تولید محور بودن جهت دهی کنید. ابزارهای امروز ما را به سمت مصرف کردن بردند. نه الزاما مصرفی که در اینستاگرام می بینیم، نه مصرفی که کانال های اجتماعی دارند ما را به سمت خود می برند فلان غذا، فلان لباس، آشپزی. نه الزاما اینها. بلکه مصرف در مقابل تولید و ما باید بتوانیم یک محتوای دیجیتال با کیفیت بالا را تولید کنیم. ای محتوای دیجیتال می تواند یک اپلیکیشن باشدو یا یک ویدئو با کیفیت و خوب. با تغییر ذائقه رسانه...

سلامت روح

سلامت روح

سلامت روح و ایمن سازی قلب و روح در فضای مجازی یکی از دقدقه های مشترک بیشتر کاربران رسانه ها است که به مدیریت مصرف رسانه اهمیت می دهند. آسیب های روحی و روانی که در بیشتر موارد نصیب کاربران شبکه های اجتماعی می شود به اندازه ای خطرناک است و خطرات جدی به همراه خود به یدک می کشد که در اخبار مورد توجه قرار می گیرد. اما برای اینکه دچار این آسیب ها نشویم و به صورت تضمین شده و با اطمینان کامل بتوانیم از رسانه ها استفاده کنیم باید از چه قوانینی پیروی کنیم. رعایت حد و حدود شرع در قوانین رسانه...

همکاری و تدریس

مجموعه ها، سازمان ها و تشکل ها