پایگاه جامع سواد رسانه در یک نگاه

شامل دوره های ملی و بین المللی در موضوعات مختلف رسانه ای
بیش از
۰
جلسه کلاس
بیش از
۰
ساعت تدریس
بیش از
۰
دانش پژوه

دوره های آموزشی مجازی و حضوری

موضوعات علمی، پژوهشی و تخصصی تدریس شده

مبانی سواد رسانه

شناخت هویت رسانه و چگونگی اثرگذاری

امنیت در فضای مجازی

تکنیک ها و اصول امنیت کاربری و اخلاقی

تفکر انتقادی در رسانه ها

اصول نگاه نقادانه و تحلیلی دقیق و موثر

بازی های رایانه ای و موبایلی

آسیب ها، فرصت ها و تحلیل کاربردی

تولید محتوای موثر

تکنیک ها و اصول محتوا سازی

تحلیل و ایجاد جریان

شناخت، آفند و پدآفند جریانات مجازی

شبکه های اجتماعی

اینستاگرام

جذب، نگهداری و تبدیل مخاطب

توییتر

اصول و چگونگی فعالیت موثر

یوتیوب

ساختار، ذائقه شناسی و تعامل موثر

آپارات

اصول محتوا سازی و فعالیت موثر

فیسبوک

ساختار شناسی، اصول رشد و فعالیت موثر

پین ترست

محتوا شناسی و اصول کارکرد هدفمند

تخصصی و مهارتی

طراحی حرفه ای سایت

طراحی انواع پرتال ها با وردپرس

دیجیتال مارکتینگ

اصول و روش کسب درآمد اینترنتی

سئو حرفه ای (SEO)

بهینه سازی موتورهای جستجو

دامنه های اینترنتی

اصول کسب و کار دامنه و شناسه ها

تدریس و مدیریت کلاس

اصول سخنوری و مدیریت دقیق کلاس

شبکه های پیام رسان

فعالیت موثر و مدیریت صفحه و کانال

محتوای ویژه

آخرین محتوای جذاب و کاربردی سواد رسانه
برای خودمون زندگی می کنیم

برای خودمون زندگی می کنیم یا بقیه؟

برای خودمون زندگی می کنیم یا بقیه؟ خیلی از اوقات آدم هایی که وارد اینستاگرام می شوند فکر میکنند شهرت همه چیز است. تعداد فالوور بالا همه چیز است. زندگی یعنی اینکه فالوور ها و لایک ها و کامنت ها زیاد باشند. با همان ها زندگی میکنند و از زندگی واقعی آنها تحت الشعاع قرار میگیرد. آرامش زندگی را از دست میدهند و علاوه بر آن تکیه عقل خودشان را هم کنار میگذارند و تنها به نظرات دنبال کنندگان خود اهمیت میدهند. اگر فالوور هایشان از چیزی خوششان نیاید آن را انجام نمیدهند. پس اختیار و خواسته خودشان چه میشود؟     قدرت تصمیم گیری خودشان چه میشود؟ همان هایی...

جایگاه ما در فضای مجازی

جایگاه ما در فضای مجازی / جنجال های لحظه ای و لحظه های فراموشی!

جایگاه ما در فضای مجازی به همراه حفظ شخصیت و حریم در فضای مجازی قابل ارتقا است. همین که ما اینجا کَر نمی شویم جای شکرش باقیست! آخر می دانید انقدر سر و صدا و همهمه و داد و بیداد زیاد است که اصلا انگار صدا به صدا نمی رسد، یا باید شاخ باشید و یا نوچه! اصولا از این دو حالت خارج نیست ... یا باید دیده بشوید و یا فقط بیننده باشید ... فضای مجازی همین است که هست، راه پس و پیش هم ندارد. اصلا انگار که باید اینطور باشد یا شاید هم میخواهند که اینطور باشد ... هر کس صدای هرکس را دوست...

ساختار شناسی در شبکه های اجتماعی

ساختار شناسی در شبکه های اجتماعی

ساختار شناسی در شبکه های اجتماعی برای افزایش سرعت و رشد لازم است. ساختار شاسی فضای مجازی به همراه خلاقیت به شما کمک می کند تا از رقیبان خود پیشی گرفته و بیشتر دیده شوید. بعضی ها فکر می کنند که در هر فضایی باید هر محتوایی را منتشر کرد در صورتی که اصلا اینطور نیست. شبکه های مختلف حسب ساختارهای مختلف ایجاد شده اند. به این معنا ه توییتر ساختار مختص به خود دارد به این معنا که اگر شما می خواهید در آن محیط فعالیت کنید باید حسب این شرایط رفتار کنید. این شرایطی که گفته می شود الزاما امکانات نیست. هر شبکه مخاطبین...

اصول تبلیغ در فضای مجازی

اصول تبلیغ در فضای مجازی

اصول تبلیغ در فضای مجازی مجموعه ای از ۱۳ کلیپ آموزشی است که با مشاهده آن می توانید به راحتی تبلیغ در فضای مجازی را آغاز کنید. آموزش تبلیغ مجازی برای کسانی که قصد ورود به این بستر تبلیغی را دارند بسیار راه گشاست. خیلی از اوقات وقتی که ما میخواهیم در فضای مجازی تبلیغ کنیم راه های کلیشه ای و غیر اصولی را انتخاب می کنیم که آن راه ها نه تنها محتوای ما را در فضای مجازی منتشر نمی کند بلکه اتفاقا مخاطب ما را از این فضا دور می کند. عموم آدم ها اینطور فکر می کنند که با بروز و ظهور...

همکاری و تدریس

مجموعه ها، سازمان ها و تشکل ها