پایگاه جامع سواد رسانه در یک نگاه

شامل دوره های ملی و بین المللی در موضوعات مختلف رسانه ای
بیش از
۰
جلسه کلاس
بیش از
۰
ساعت تدریس
بیش از
۰
دانش پژوه

دوره های آموزشی مجازی و حضوری

موضوعات علمی، پژوهشی و تخصصی تدریس شده

مبانی سواد رسانه

شناخت هویت رسانه و چگونگی اثرگذاری

امنیت در فضای مجازی

تکنیک ها و اصول امنیت کاربری و اخلاقی

تفکر انتقادی در رسانه ها

اصول نگاه نقادانه و تحلیلی دقیق و موثر

بازی های رایانه ای و موبایلی

آسیب ها، فرصت ها و تحلیل کاربردی

تولید محتوای موثر

تکنیک ها و اصول محتوا سازی

تحلیل و ایجاد جریان

شناخت، آفند و پدآفند جریانات مجازی

شبکه های اجتماعی

اینستاگرام

جذب، نگهداری و تبدیل مخاطب

توییتر

اصول و چگونگی فعالیت موثر

یوتیوب

ساختار، ذائقه شناسی و تعامل موثر

آپارات

اصول محتوا سازی و فعالیت موثر

فیسبوک

ساختار شناسی، اصول رشد و فعالیت موثر

پین ترست

محتوا شناسی و اصول کارکرد هدفمند

تخصصی و مهارتی

طراحی حرفه ای سایت

طراحی انواع پرتال ها با وردپرس

دیجیتال مارکتینگ

اصول و روش کسب درآمد اینترنتی

سئو حرفه ای (SEO)

بهینه سازی موتورهای جستجو

دامنه های اینترنتی

اصول کسب و کار دامنه و شناسه ها

تدریس و مدیریت کلاس

اصول سخنوری و مدیریت دقیق کلاس

شبکه های پیام رسان

فعالیت موثر و مدیریت صفحه و کانال

محتوای ویژه

آخرین محتوای جذاب و کاربردی سواد رسانه
هدف وسیله را توجیه نمیکند

هدف وسیله را توجیه نمیکند برادر

هدف وسیله را توجیه نمیکند نشر اکاذیب و دروغ ها و شایعه پراکنی در فضای مجازی و رسانه های اجتماعی حتی اگر هدف درست باشد اشتباه هاست و محتوای آسیب رسان مجازی به شمار می رود. در حزب خدا که باشی رنگ و بوی عرش میگیری ظاهرت خدایی میشود قدم بر میداری برای خدا ، قلم میزنی برای خدا، مینویسی برای خدا و منتشر میکنی در راه خدا و ... افسر جنگ نرم سپاه خدا که باشی باید به نظر فرمانده ات بجنگی و گوش به فرمان او باشی. هر برنامه ای به ذهنت میرسد اول باید از خودت بپرسی که آیا خدا از...

روزانه چند وعده؟!

روزانه چند وعده؟!

روزانه چند وعده؟! مدیریت زمان و مدیریت مصرف رسانه ها توسط شما برنامه ریزی می شود یا این خود رسانه ها هستند که استفاده از رسانه ها و فضای مجازی شما را مدیریت می کنند. برای اینکه بیشتر به این موضوع پی ببریم لازم است با دانشی تحت عنوان سواد سانه ای آشنا شویم. آیا استفاده از فضای مجازی و شبکه های اجتماعی مانند فیسبوک و اینستاگرام و ... برای ما مانند مصرف قرص و کپسول شده اند که باید سر وقت و مداوم انجام شوند و اتلاف وقت در این شبکه ها به امری طبیعی تبدیل شده است؟ روزانه چند وعده؟! اتاق خواب، محل کار،...

چهاردیواری مجازی

چهاردیواری مجازی

چهاردیواری مجازی با هزار مش گوش دار! خیلی راحت در شبکه های اجتماعی هر حرفی را که بخواهیم میزنیم. هر تصویری که بخواهیم به اشتراک میگذاریم. از مسائل خصوصی خود صحبت میکنیم و به راحتی به هر کسی اعتماد میکنیم. غافل از اینکه از زمین تا آسمان فرق است بین دنیای مجازی و واقعی و چهار دیواری امن منزل. در رسانه ها حریم خصوصی دیگر معنای خود را به شکلی که میشناسیم ندارد. داده ها ما به راحتی میتواند در اختیار افراد مختلف قرار بگیرد. حساب های کاربری ناامن و جلعی بسیاری وجود دارند که تنها به قصد سو استفاده از افراد در این شبکه ها حضور...

نمایشگاه سواد رسانه

نمایشگاه سواد رسانه

نمایشگاه سواد رسانه معاون پرورشی یکی از دبیرستان های دخترانه کرج، عکس نوشته های کانال رو پرینت رنگی گرفتن و یک نمایشگاه سواد رسانه در مدرسه خودشون برگزار کردند. انصافا در نهایت چه چیزی برای ما باقی میمونه به جز همین اثرگذاری های مفید؟! همینکه یک نفر، یک انسان! جوری زندگی کنه که در این فضای رسانه ای و مجازی، هیچ وقت براش هیچ مشکلی ایجاد نشه و همیشه آرامش داشته باشه در زندگیش بخاطر نکته ای که یاد گرفته و خیلی ساده رعایت کرده ... این چقدر ارزش داره؟ چه هزینه ناچیزی داره واقعا این فعالیت ها؟! یه جوری زندگی کنیم که پس فردا شرمنده...

همکاری و تدریس

مجموعه ها، سازمان ها و تشکل ها