پایگاه جامع سواد رسانه در یک نگاه

شامل دوره های ملی و بین المللی در موضوعات مختلف رسانه ای
بیش از
۰
جلسه کلاس
بیش از
۰
ساعت تدریس
بیش از
۰
دانش پژوه

دوره های آموزشی مجازی و حضوری

موضوعات علمی، پژوهشی و تخصصی تدریس شده

مبانی سواد رسانه

شناخت هویت رسانه و چگونگی اثرگذاری

امنیت در فضای مجازی

تکنیک ها و اصول امنیت کاربری و اخلاقی

تفکر انتقادی در رسانه ها

اصول نگاه نقادانه و تحلیلی دقیق و موثر

بازی های رایانه ای و موبایلی

آسیب ها، فرصت ها و تحلیل کاربردی

تولید محتوای موثر

تکنیک ها و اصول محتوا سازی

تحلیل و ایجاد جریان

شناخت، آفند و پدآفند جریانات مجازی

شبکه های اجتماعی

اینستاگرام

جذب، نگهداری و تبدیل مخاطب

توییتر

اصول و چگونگی فعالیت موثر

یوتیوب

ساختار، ذائقه شناسی و تعامل موثر

آپارات

اصول محتوا سازی و فعالیت موثر

فیسبوک

ساختار شناسی، اصول رشد و فعالیت موثر

پین ترست

محتوا شناسی و اصول کارکرد هدفمند

تخصصی و مهارتی

طراحی حرفه ای سایت

طراحی انواع پرتال ها با وردپرس

دیجیتال مارکتینگ

اصول و روش کسب درآمد اینترنتی

سئو حرفه ای (SEO)

بهینه سازی موتورهای جستجو

دامنه های اینترنتی

اصول کسب و کار دامنه و شناسه ها

تدریس و مدیریت کلاس

اصول سخنوری و مدیریت دقیق کلاس

شبکه های پیام رسان

فعالیت موثر و مدیریت صفحه و کانال

محتوای ویژه

آخرین محتوای جذاب و کاربردی سواد رسانه
تعامل با مخاطبین در فضای مجازی

تعامل با مخاطبین در فضای مجازی

تعامل با مخاطبین در فضای مجازی رکن اصلی موفقیت در رسانه است. شنیدن و موثر دانستن انتقادات و نظرات کاربران به رشد ما بسیار کمک می کند. مخاطبین ما در محیط های مختلف فضای مجازی سرمایه های حضور و وجود ما در این فضا هستند. یعنی اگر ما مخاطبینمان را نداشته باشیم گویی هیچ چیزی، هیچ سرمایه و فرصتی در این فضا نداریم. چرا که تمام ارزش کار تبلیغی ما به وجود مخاطبینی است که آن ها را ببینیم، که با آن ها تعامل کنیم. حضور در فضای مجازی نیاز به صحبت و تعامل با مخاطبین دارد. ما باید نسبت به مخاطبین خود در رسانه...

اول خدا بعد هم ... ؟!

اول خدا بعد هم … ؟!

اول خدا بعد هم ... ؟! همیشه شنیدیم در فیلم های سریال ها و گاها واقعیت که "بچمو اول سپردم به خدا بعدش به شما" ... شاید این جمله تا چند سال قبل یک واقعیت بود، اما واقعیت ها هم گاهی عوض می شوند و شدند! این مهم نیست که من بخواهم یا نه، بعد از خدا که احاطه بر همه چیز داشته و دارد، ما در همین دنیایی که در آن زندگی می کنیم، فرزندان خودمان را و حتی خودمان را به رسانه های می سپاریم! رسانه هایی که دور تا دور ما را احاطه کرده و عملا همه فکر و افکار ما را تحت...

تحریم فضای مجازی در ایران

تحریم فضای مجازی در ایران

تحریم فضای مجازی در ایران گاها ما اصلا حواسمان نیست که خیلی از اتفاقات پیش روی ما برنامه ریزی شده است. و خیلی اوقات حتی به این موضوع باور نداریم که حتی بخواهیم به آن فکر کنیم. کشور ما در تحریم است. اما تحریم سیاسی ، تحریم دارو ، تحریم علمی ، تحریم هر چیز مفیدی. اما چرا در دخانیات و لوازم دیجیتال مانند آخرین مدل گوشی های تلفن همراه مانند آیفون تحریم نیستیم؟ چرا هیچکدام از این نرم افزار های پیام رسان آمریکایی و شبکه های اجتماعی آمریکایی مانند واتس اپ و توییتر و ... ایران را تحریم نکرده اند؟ علت عدم تحریم فضای مجازی...

سبک زندگی در فضای مجازی

سبک زندگی در فضای مجازی

سبک زندگی در فضای مجازی با تغییرات گسترده و کلان و گاهی با تغییرات جزئی همراه است. سبک زندگی مجازی و مناسب را باید با تغییرات رویه خودمان بسنجیم. استفاده از رسانه ها به چند شرط خیلی هم خوب است. کسی نباید به شما بگوید موبایلت را کنار بگذار. کسی نباید بگوید از این ابزار استفاده نکن. خیلی هم خوب است ولی به چند شرط. یک اینکه سبک زندگیتان تغییر نکند. سبک زندگی شامل چه چیز هایی می شود؟ سبک زندگی شامل رویه ای که قبل از استفاده از فضای مجازی داشتم است. چگونه زندگی می کردم و چه ارزش ها و ضد ارزشهایی برای من...

همکاری و تدریس

مجموعه ها، سازمان ها و تشکل ها