پایگاه جامع سواد رسانه در یک نگاه

شامل دوره های ملی و بین المللی در موضوعات مختلف رسانه ای
بیش از
۰
جلسه کلاس
بیش از
۰
ساعت تدریس
بیش از
۰
دانش پژوه

دوره های آموزشی مجازی و حضوری

موضوعات علمی، پژوهشی و تخصصی تدریس شده

مبانی سواد رسانه

شناخت هویت رسانه و چگونگی اثرگذاری

امنیت در فضای مجازی

تکنیک ها و اصول امنیت کاربری و اخلاقی

تفکر انتقادی در رسانه ها

اصول نگاه نقادانه و تحلیلی دقیق و موثر

بازی های رایانه ای و موبایلی

آسیب ها، فرصت ها و تحلیل کاربردی

تولید محتوای موثر

تکنیک ها و اصول محتوا سازی

تحلیل و ایجاد جریان

شناخت، آفند و پدآفند جریانات مجازی

شبکه های اجتماعی

اینستاگرام

جذب، نگهداری و تبدیل مخاطب

توییتر

اصول و چگونگی فعالیت موثر

یوتیوب

ساختار، ذائقه شناسی و تعامل موثر

آپارات

اصول محتوا سازی و فعالیت موثر

فیسبوک

ساختار شناسی، اصول رشد و فعالیت موثر

پین ترست

محتوا شناسی و اصول کارکرد هدفمند

تخصصی و مهارتی

طراحی حرفه ای سایت

طراحی انواع پرتال ها با وردپرس

دیجیتال مارکتینگ

اصول و روش کسب درآمد اینترنتی

سئو حرفه ای (SEO)

بهینه سازی موتورهای جستجو

دامنه های اینترنتی

اصول کسب و کار دامنه و شناسه ها

تدریس و مدیریت کلاس

اصول سخنوری و مدیریت دقیق کلاس

شبکه های پیام رسان

فعالیت موثر و مدیریت صفحه و کانال

محتوای ویژه

آخرین محتوای جذاب و کاربردی سواد رسانه
حفظ شخصیت و حریم در فضای مجازی

حفظ شخصیت و حریم در فضای مجازی

حفظ شخصیت و حریم در فضای مجازی در فضای حقیقی ناچاریم به این که حریم ها را حفظ کنیم. حریم های دوستان، خانواده و در کل پیرامون ما. احترام و شخصیت و فضای تعمل را حفظ کنیم. اما متاسفانه در فضای مجازی به دلیل عدم حضور فیزیکی یک وقت هایی این حریم ها شکسته میشود. شوخی هایی رد و بدل می شود که چندان خوشایند نیست.     شخصیت ها شکسته می شود. پدر و فرزند. خواهر و برادر ، دوست با دوست و خدای ناخواسته نامحرم. این ساختار این فضاست که به خاطر عدم حضور تعامل را خیلی باز تر میکند. اینجا مسئولیت فقط و فقط با خود...

شخصیت خود را در شبکه های اجتماعی حفظ کنیم!

شخصیت خود را در شبکه های اجتماعی حفظ کنیم!

شخصیت خود را در شبکه های اجتماعی حفظ کنیم! تغییر شخصیت مجازی در هنگام استفاده از فضای مجازی و شبکه های مجازی یکی از آسیب های استفاده از شبکه های اجتماعی در  عصر ما است. افراد زیادی به محض ورود به فضای مجازی و شبکه های اجتماعی با مشاهده زندگی و تصاویری که دیگران از لحظات خاص و شاد خود در رسانه ها به اشتراک می گذارند و یا در صفحات خاص و سلبریتی ها با سبک زندگی جدیدی آشنا می شوند و در طولانی مدت و یا حتی تصمیمات لحظه ای تغییر شخصیت می دهند. شخصیت خود را در شبکه های اجتماعی حفظ کنیم! حتی...

تغییر ذائقه به سمت مصرف

تغییر ذائقه به سمت مصرف

تغییر ذائقه به سمت مصرف گرایی در نسل جدید بسیار بیشتر از قبل به چشم می خورد. مدیریت مصرف رسانه ای خود را به سمت تولید محور بودن جهت دهی کنید. ابزارهای امروز ما را به سمت مصرف کردن بردند. نه الزاما مصرفی که در اینستاگرام می بینیم، نه مصرفی که کانال های اجتماعی دارند ما را به سمت خود می برند فلان غذا، فلان لباس، آشپزی. نه الزاما اینها. بلکه مصرف در مقابل تولید و ما باید بتوانیم یک محتوای دیجیتال با کیفیت بالا را تولید کنیم. ای محتوای دیجیتال می تواند یک اپلیکیشن باشدو یا یک ویدئو با کیفیت و خوب. با تغییر ذائقه رسانه...

جریان های انحرافی در فضای مجازی

جریان های انحرافی در فضای مجازی

جریان های انحرافی در فضای مجازی و عرفان های کاذب با سوء استفاده از ظرفیت های فضای مجازی طعمه های خود را قربانی می کنند. جریان های انحرافی مختلف که اخیرا شکل گرفتند صرفا از طریق فضای رسانه اصل و پایه فعالیتشان را جلو می برند. چون طبیعتا بخاطر محدودیت های مختلف این امکان برایشان نیست که به شکل حقیقی کارشان را پیش ببرند. هم اکنون که از وجود این جریانات انحرافی آگاهی پیدا کردید بد نیست که بدانید این گروه های انحرافی به شکل جدی دارند فعالیت خود را پیش می برند. در این میان اهمیت کار نخبگان در این فضا برای مقابله و روشنگری...

همکاری و تدریس

مجموعه ها، سازمان ها و تشکل ها