پایگاه جامع سواد رسانه در یک نگاه

شامل دوره های ملی و بین المللی در موضوعات مختلف رسانه ای
بیش از
۰
جلسه کلاس
بیش از
۰
ساعت تدریس
بیش از
۰
دانش پژوه

دوره های آموزشی مجازی و حضوری

موضوعات علمی، پژوهشی و تخصصی تدریس شده

مبانی سواد رسانه

شناخت هویت رسانه و چگونگی اثرگذاری

امنیت در فضای مجازی

تکنیک ها و اصول امنیت کاربری و اخلاقی

تفکر انتقادی در رسانه ها

اصول نگاه نقادانه و تحلیلی دقیق و موثر

بازی های رایانه ای و موبایلی

آسیب ها، فرصت ها و تحلیل کاربردی

تولید محتوای موثر

تکنیک ها و اصول محتوا سازی

تحلیل و ایجاد جریان

شناخت، آفند و پدآفند جریانات مجازی

شبکه های اجتماعی

اینستاگرام

جذب، نگهداری و تبدیل مخاطب

توییتر

اصول و چگونگی فعالیت موثر

یوتیوب

ساختار، ذائقه شناسی و تعامل موثر

آپارات

اصول محتوا سازی و فعالیت موثر

فیسبوک

ساختار شناسی، اصول رشد و فعالیت موثر

پین ترست

محتوا شناسی و اصول کارکرد هدفمند

تخصصی و مهارتی

طراحی حرفه ای سایت

طراحی انواع پرتال ها با وردپرس

دیجیتال مارکتینگ

اصول و روش کسب درآمد اینترنتی

سئو حرفه ای (SEO)

بهینه سازی موتورهای جستجو

دامنه های اینترنتی

اصول کسب و کار دامنه و شناسه ها

تدریس و مدیریت کلاس

اصول سخنوری و مدیریت دقیق کلاس

شبکه های پیام رسان

فعالیت موثر و مدیریت صفحه و کانال

محتوای ویژه

آخرین محتوای جذاب و کاربردی سواد رسانه
روابط مجازی

روابط مجازی

روابط مجازی دوست میشیم، دل میبندیم و آخرش فقط ... غصه ها و از دست رفتن های ما از ما به جا میمونه ... بیایید یک بار دیگر به روابط مجازی نگاهی بیاندازیم؛ اما این بار عمیقتر و با تفکر بیشتر. حقیقت این است که در همه زمان هایی که با شخصی به صورت مجازی رابطه داریم و او را همراه خودمان میدانیم، در واقع در همه آن زمان ها تنها چیزی که همراه ماست تلفن همراه ماست. احساسات، روابط و دوستی های مجازی بر اساس یک شناخت جزئی پایه گذاشته میشوند. برای شناخت یک شخص و فهمیدن شخصیت او مدت زمان طولانی نیاز است که با...

افکار و آینده ما در رسانه ها

افکار و آینده ما در رسانه ها

افکار و آینده ما در رسانه ها وابسته به محتوایی است که به تماشا مینشینیم و همین مطالب و پست های به ظاهر بی اهمیت مجازی که بی هدف آنها را نگاه میکنیم. نگاه ها افکار ما را می‌سازند و افکار، آینده ما را ... افکار و آینده ما در رسانه ها خیلی از افراد هنگامی که در اینترت و شبکه های اجتماعی هستند، هدفی جز سرگرمی و کمی دوری از فضای کاری ندارند. هنگامی که مطالب و پست های مختلف را تماشا میکنند، بی هدف صفحه را اسکرول میکنند و به هر چیزی نیم نگاهی دارند. وسواسی که شبکه های اجتماعی ایجاد میکنند و ذهن را طوری...

تعریف رسانه و انواع آن

تعریف رسانه و انواع آن

تعریف رسانه و انواع آن تعریف رسانه و انواع آن به ما کمک می کند تا درک درستی از رسانه ها پیدا کنیم و بتوانیم با دیدی باز از انواع رسانه ها بهتر استفاده کنیم. رسانه چیست؟ عصر، عصر تکنولوژی است. روز به روز ابزارها و امکانات پیشرفته جدیدتری می آید و این ما هستیم که باید اطلاعاتمان را به روز رسانی کنیم. برای استفاده از این تکنولوژی ها در ابتدا باید سواد رسانه ای لازم را داشته باشیم تا در دنیای رسانه ها غرق نشویم. رویکرد های سواد رسانه ای را باید بشناسیم تا بتوانیم پیام های رسانه ها را بهتر دریافت کنیم و به درستی از...

قدرت نه گفتن در رسانه ها

قدرت نه گفتن در رسانه ها

قدرت نه گفتن در رسانه ها نه! چند حرفه؟! ۲ حرف ... همین دو حرفم خیلی ها نمی تونن توی فضای مجازی بزنن بسیاری از بیراهه رفتن ها و به بن بست خوردن ها در کوچه و خیابان های مجازی، نتیجه نگفتن تنها دو حرف است. نه! قدرت نه گفتن در رسانه ها کلمه ای جادویی که با گفتن به موقع آن میشود آرامش روح و ذهن را به خود هدیه داد. رسانه ها و فضای مجازی با آن همه جذابیت و سرگرمی که هر لحظه حس کنجکاوی انسان ها را قلقلک میدهند، بستری بسیار راحت برای افرادی فراهم کرده است که قصدشان از حضور در این شبکه...

همکاری و تدریس

مجموعه ها، سازمان ها و تشکل ها