پایگاه جامع سواد رسانه در یک نگاه

شامل دوره های ملی و بین المللی در موضوعات مختلف رسانه ای
بیش از
۰
جلسه کلاس
بیش از
۰
ساعت تدریس
بیش از
۰
دانش پژوه

دوره های آموزشی مجازی و حضوری

موضوعات علمی، پژوهشی و تخصصی تدریس شده

مبانی سواد رسانه

شناخت هویت رسانه و چگونگی اثرگذاری

امنیت در فضای مجازی

تکنیک ها و اصول امنیت کاربری و اخلاقی

تفکر انتقادی در رسانه ها

اصول نگاه نقادانه و تحلیلی دقیق و موثر

بازی های رایانه ای و موبایلی

آسیب ها، فرصت ها و تحلیل کاربردی

تولید محتوای موثر

تکنیک ها و اصول محتوا سازی

تحلیل و ایجاد جریان

شناخت، آفند و پدآفند جریانات مجازی

شبکه های اجتماعی

اینستاگرام

جذب، نگهداری و تبدیل مخاطب

توییتر

اصول و چگونگی فعالیت موثر

یوتیوب

ساختار، ذائقه شناسی و تعامل موثر

آپارات

اصول محتوا سازی و فعالیت موثر

فیسبوک

ساختار شناسی، اصول رشد و فعالیت موثر

پین ترست

محتوا شناسی و اصول کارکرد هدفمند

تخصصی و مهارتی

طراحی حرفه ای سایت

طراحی انواع پرتال ها با وردپرس

دیجیتال مارکتینگ

اصول و روش کسب درآمد اینترنتی

سئو حرفه ای (SEO)

بهینه سازی موتورهای جستجو

دامنه های اینترنتی

اصول کسب و کار دامنه و شناسه ها

تدریس و مدیریت کلاس

اصول سخنوری و مدیریت دقیق کلاس

شبکه های پیام رسان

فعالیت موثر و مدیریت صفحه و کانال

محتوای ویژه

آخرین محتوای جذاب و کاربردی سواد رسانه
اصول خرید اینترنتی

اصول خرید اینترنتی

اصول خرید اینترنتی جشنواره ها و تخفیف ها و اتقاقات به ظاهر جذاب فضای مجازی گاهی ما را میبرد به سمت مصرف گرایی. هر چه بیشتر و بیشتر مصرف کنیم حس بهتری داریم. مثلا محصولی که در بازار معمولی با ۵۰ هزار تومان میتوان آن را خرید، توسط یک سایت اینترنتی معروف با قیمت نود هزار تومان و بعد با تخفیف به قیمت ۶۰ هزار تومان ارائه میشود و بسیاری از افراد ترغیب به خرید آن میشوند.     گاهی بدون اینکه واقعا به آن نیاز داشته باشند و صرفا به دلیل اینکه تخفیف خوبی بر روی آن میگیرند. غافل از اینکه در این خرید حتی بیشتر از...

خوراک مغز در مهمانی ها

خوراک مغز در مهمانی ها

خوراک مغز در مهمانی ها را مورد توجه قرار می هید. مهمانان ما علاوه بر غذای جس می توانند خوراک فکری و روحی نیز از ما دریافت کنند. سر سفره مهمانی ها، به غذای مهمان ها فوق العاده توجه می کنیم تا همه چیز کامل باشد. از زیتون پرورده تا انواع ترشیجات. غذای شیک و لوکس و تمیز. اما چقدر به خوراک مغزمان توجه می کنیم؟ اینکه قبل و بعد غذا راجع به چه موضوعی صحبت می کنند؟ چرا در مورد مهمانان خود و حتی زمانی که خود ما به مهمانی می رویم به این موضوع توجه نداریم که چه خوراک های فکری و روحی...

اعتماد در فضای مجازی

اعتماد در فضای مجازی

اعتماد در فضای مجازی به آسانی دنیای واقعی نیست اما بسیاری نمیخواهند باور کنند که روابط فضای مجازی در شبکه های اجتماعی با روابط واقعی زمین تا آسمان فرق دارد. همه ادعا می کنند آدم شناس هستند! اگر خُب! پس دلیل این همه خداحافظی تلخ چیه؟! واژه اعتماد را نمیتوان در همه جا به یکسان تعریف کرد. حالا که در دو دنیا زندگی میکنیم ، دنیای واقعی و دنیای اینترنتی، باید بدانیم که تعریفی که همیشه از واژه ها در ذهن داشتیم در دنیای مجازی کمی تغییر میکند. سالها با فردی معاشرت میکنید و در ذهن خود به او اعتماد دارید. اما گاهی فردی از اعتماد شما سو استفاده...

مهر مادری و محبت پدری

مهر مادری و محبت پدری

مهر مادری و محبت پدری در عصر اینترنت و فضای مجازی بیشتر از قبل  مورد نیاز فرزندان است. بعضی از ماها عادت های بدی پیدا کردیم، یکی از آنها عادت به فلش اتهام است. و این شاید یکی از تلخ ترین اتفاقات زندگی ما آدم های معاصر همین باشد. در حقیقت نپذیرفتن حق و حقیقت ما را به سمتی برده که انگار نمیخواهیم یا نمی توانیم بپذیریم که مقصر خیلی از اتفاقات هستیم. این فرایند جدای از ضعف شخصیتی که برای عموم جامعه به دنبال دارد؛ در نهایت منجر به یک بدبینی ماندگار در بدنه عمومی جامعه خواهد شد، بدبینی نسبت به یک دیگر و نیز نسبت...

همکاری و تدریس

مجموعه ها، سازمان ها و تشکل ها