پایگاه جامع سواد رسانه در یک نگاه

شامل دوره های ملی و بین المللی در موضوعات مختلف رسانه ای
بیش از
۰
جلسه کلاس
بیش از
۰
ساعت تدریس
بیش از
۰
دانش پژوه

دوره های آموزشی مجازی و حضوری

موضوعات علمی، پژوهشی و تخصصی تدریس شده

مبانی سواد رسانه

شناخت هویت رسانه و چگونگی اثرگذاری

امنیت در فضای مجازی

تکنیک ها و اصول امنیت کاربری و اخلاقی

تفکر انتقادی در رسانه ها

اصول نگاه نقادانه و تحلیلی دقیق و موثر

بازی های رایانه ای و موبایلی

آسیب ها، فرصت ها و تحلیل کاربردی

تولید محتوای موثر

تکنیک ها و اصول محتوا سازی

تحلیل و ایجاد جریان

شناخت، آفند و پدآفند جریانات مجازی

شبکه های اجتماعی

اینستاگرام

جذب، نگهداری و تبدیل مخاطب

توییتر

اصول و چگونگی فعالیت موثر

یوتیوب

ساختار، ذائقه شناسی و تعامل موثر

آپارات

اصول محتوا سازی و فعالیت موثر

فیسبوک

ساختار شناسی، اصول رشد و فعالیت موثر

پین ترست

محتوا شناسی و اصول کارکرد هدفمند

تخصصی و مهارتی

طراحی حرفه ای سایت

طراحی انواع پرتال ها با وردپرس

دیجیتال مارکتینگ

اصول و روش کسب درآمد اینترنتی

سئو حرفه ای (SEO)

بهینه سازی موتورهای جستجو

دامنه های اینترنتی

اصول کسب و کار دامنه و شناسه ها

تدریس و مدیریت کلاس

اصول سخنوری و مدیریت دقیق کلاس

شبکه های پیام رسان

فعالیت موثر و مدیریت صفحه و کانال

محتوای ویژه

آخرین محتوای جذاب و کاربردی سواد رسانه
حقیقت تلخ بازی های رایانه ای

حقیقت تلخ بازی های رایانه ای

حقیقت تلخ اینجاست که بعضی از بازی های رایانه ای امروز، عامل اصلی افسردگی و شکست آینده بچه های ماست! بازی های رایانه ای با اهداف مختلف و برای رده های سنی متفاوتی ساخته میشوند. دانستن رده بندی سنی بازی های ویدئویی و تناسب آن با روحیات فرزند اطلاعاتی است که پیش از تهیه بازی باید داشته باشید. تاثیر گرفتن از بازی ها اجتناب ناپذیر است و هر بازی ای به شکلی روی کودکان یا نوجوانان تاثیر میگذارد. نکته مهم اینجاست که برخی تاثیر مثبت و برخی نیز تاثیر منفی دارند.   حقیقت تلخ بازی های رایانه ای   همه بازی ها مضر و مخرب نیستند اما بیش از حد...

خوراک رسانه ای

خوراک رسانه ای

خوراک رسانه ای یکی از مباحث سواد رسانه است که مسئولیت پذیری والدین و خانواده ها برای کنترل رژیم مصرف رسانه فرزندان در آن نقش مهمی دارد. آیا ما به خوراک مغز و فکر فرزندان خود به اندازه خوراک جسم آن ها اهمیت می دهیم؟ شاید در نگاه اول بسیار ساده و پیش پاافتاده به نظر برسد ولی واقعیت این است که مسئولیت خوراک رسانه ای فرزندان به عهده والدینشان است. اولین قدم برای ارائه خوراک رسانه ای به فرزندانمان، شناخت ذائقه آنهاست که این مسئله به هر قیمتی که شده است باید بدست بیاید. من اگر فرزندم را بشناسم و بدانم به چه ورزشی و...

شروع گناه با یک نگاه مجازی

شروع گناه با یک نگاه مجازی

شروع گناه با یک نگاه مجازی آغاز می شود. مدیریت نگاه در فضای مجازی با تقوای مجازی و خود مراقبتی بدست می آید و تبلیغ در فضای مجازی بدون خودکنترلی معنی ندارد. در بحث تبلیغ در فضای مجازی اگر ماها حواسمان به رفتارمان و اتفاقاتی که حول این قضیه می گردد نباشد کل تبلیغی که ما انجام می دهیم بی برکت می شود. به عبارت دیگر اگر با توجیه اینکه من می خواهم کار تبلیغی انجام دهم فلان عکس را ببینیم یا فلان برخورد را داشته باشیم یا فلان اتفاق را رقم بزنیم نه تنها با برکت نمی شود بلکه اتفاقا برکت هم از بین...

همکاری و تدریس

مجموعه ها، سازمان ها و تشکل ها