پایگاه جامع سواد رسانه در یک نگاه

شامل دوره های ملی و بین المللی در موضوعات مختلف رسانه ای
بیش از
۰
جلسه کلاس
بیش از
۰
ساعت تدریس
بیش از
۰
دانش پژوه

دوره های آموزشی مجازی و حضوری

موضوعات علمی، پژوهشی و تخصصی تدریس شده

مبانی سواد رسانه

شناخت هویت رسانه و چگونگی اثرگذاری

امنیت در فضای مجازی

تکنیک ها و اصول امنیت کاربری و اخلاقی

تفکر انتقادی در رسانه ها

اصول نگاه نقادانه و تحلیلی دقیق و موثر

بازی های رایانه ای و موبایلی

آسیب ها، فرصت ها و تحلیل کاربردی

تولید محتوای موثر

تکنیک ها و اصول محتوا سازی

تحلیل و ایجاد جریان

شناخت، آفند و پدآفند جریانات مجازی

شبکه های اجتماعی

اینستاگرام

جذب، نگهداری و تبدیل مخاطب

توییتر

اصول و چگونگی فعالیت موثر

یوتیوب

ساختار، ذائقه شناسی و تعامل موثر

آپارات

اصول محتوا سازی و فعالیت موثر

فیسبوک

ساختار شناسی، اصول رشد و فعالیت موثر

پین ترست

محتوا شناسی و اصول کارکرد هدفمند

تخصصی و مهارتی

طراحی حرفه ای سایت

طراحی انواع پرتال ها با وردپرس

دیجیتال مارکتینگ

اصول و روش کسب درآمد اینترنتی

سئو حرفه ای (SEO)

بهینه سازی موتورهای جستجو

دامنه های اینترنتی

اصول کسب و کار دامنه و شناسه ها

تدریس و مدیریت کلاس

اصول سخنوری و مدیریت دقیق کلاس

شبکه های پیام رسان

فعالیت موثر و مدیریت صفحه و کانال

محتوای ویژه

آخرین محتوای جذاب و کاربردی سواد رسانه
آگاهی والدین در فضای مجازی

آگاهی والدین در فضای مجازی

آگاهی والدین در فضای مجازی آگاهی والدین در شناخت ابزار های رسانه ای، اولین قدم در سلامت فکری کودکان   آگاهی والدین در فضای مجازی بازی های ویدئویی و موبایلی و شبکه های اجتماعی در این دوره جزء جدانشدنی زندگی کودکان و نوجوانان هستند. و مبنا هم بر این نیست که ما فرزندان خود را از این فضا دور نگه داریم. بلکه اتفاقا باید آن ها را تشویق به استفاده از این امکانات هم بکنیم. زیرا آینده انسان ها به وسیله همین ابزار ساخته خواهد شد. اما استفاده ای درست... این موضوع که شبکه های اجتماعی و انواع رسانه های مجازی میتوانند خطراتی برای کودکان به همراه داشته باشند...

انتخاب محیط تبلیغ

انتخاب محیط تبلیغ

انتخاب محیط تبلیغ درست و مطابق با توانمندی های ما می تواند ما را در تبلیغ در فضای مجازی موفق و پیروز کند. استفاده از فضای مجازی برای تاثیرگذاری در فضای مجازی نیازمند برنامه ریزی دقیق است. محیط های مناسب تبلیغات در فضای مجازی بسیار مهم هستند. اینکه ما دقیقا متوجه باشیم روی چه قسمتی از این فضا سرمایه گذاری کنیم؟ چه اتفاقی را رقم بزنیم؟ دنبال چی می گردیم؟ یک وقتی هست شما می گویید من میخوام تفکرات عمومی جامعه را نسبت به یک اتفاق مدیریت کنم و همچنین اطلاعات آدم ها را افزایش بدهم. در اینجا باید بستر ویکی ها را برای تبلیغ انتخاب...

روابط مجازی

روابط مجازی

روابط مجازی دوست میشیم، دل میبندیم و آخرش فقط ... غصه ها و از دست رفتن های ما از ما به جا میمونه ... بیایید یک بار دیگر به روابط مجازی نگاهی بیاندازیم؛ اما این بار عمیقتر و با تفکر بیشتر. حقیقت این است که در همه زمان هایی که با شخصی به صورت مجازی رابطه داریم و او را همراه خودمان میدانیم، در واقع در همه آن زمان ها تنها چیزی که همراه ماست تلفن همراه ماست. احساسات، روابط و دوستی های مجازی بر اساس یک شناخت جزئی پایه گذاشته میشوند. برای شناخت یک شخص و فهمیدن شخصیت او مدت زمان طولانی نیاز است که با...

گستردگی محیط های فعالیت در فضای مجازی

گستردگی محیط های فعالیت در فضای مجازی

گستردگی محیط های فعالیت در فضای مجازی و محیط فعالیت در فضای مجازی که بیشترین بازخورد را داشته باشد از هیچ کسی قابل کتمان نیست. امروزه اسم فضای مجازی را زیاد از رسانه ها، روزنامه ها، مجلات و جاهای مختلف می شنویم. یک سری محیط هایی هست که به جمع آنها فضای مجازی می گویند. برخی از آن محیط ها سایت ها و وبلاگ های هستند و برخی دیگر از آن ها شبکه های اجتماعی هستند. ویکی ها و انجمن ها بخش ها دیگری هستند که قسمتی از فضای مجازی را به خود اختصاص داده اند. انسان ها طبق علایق و نیاز های خود ممکن...

همکاری و تدریس

مجموعه ها، سازمان ها و تشکل ها