پایگاه جامع سواد رسانه در یک نگاه

شامل دوره های ملی و بین المللی در موضوعات مختلف رسانه ای
بیش از
۰
جلسه کلاس
بیش از
۰
ساعت تدریس
بیش از
۰
دانش پژوه

دوره های آموزشی مجازی و حضوری

موضوعات علمی، پژوهشی و تخصصی تدریس شده

مبانی سواد رسانه

شناخت هویت رسانه و چگونگی اثرگذاری

امنیت در فضای مجازی

تکنیک ها و اصول امنیت کاربری و اخلاقی

تفکر انتقادی در رسانه ها

اصول نگاه نقادانه و تحلیلی دقیق و موثر

بازی های رایانه ای و موبایلی

آسیب ها، فرصت ها و تحلیل کاربردی

تولید محتوای موثر

تکنیک ها و اصول محتوا سازی

تحلیل و ایجاد جریان

شناخت، آفند و پدآفند جریانات مجازی

شبکه های اجتماعی

اینستاگرام

جذب، نگهداری و تبدیل مخاطب

توییتر

اصول و چگونگی فعالیت موثر

یوتیوب

ساختار، ذائقه شناسی و تعامل موثر

آپارات

اصول محتوا سازی و فعالیت موثر

فیسبوک

ساختار شناسی، اصول رشد و فعالیت موثر

پین ترست

محتوا شناسی و اصول کارکرد هدفمند

تخصصی و مهارتی

طراحی حرفه ای سایت

طراحی انواع پرتال ها با وردپرس

دیجیتال مارکتینگ

اصول و روش کسب درآمد اینترنتی

سئو حرفه ای (SEO)

بهینه سازی موتورهای جستجو

دامنه های اینترنتی

اصول کسب و کار دامنه و شناسه ها

تدریس و مدیریت کلاس

اصول سخنوری و مدیریت دقیق کلاس

شبکه های پیام رسان

فعالیت موثر و مدیریت صفحه و کانال

محتوای ویژه

آخرین محتوای جذاب و کاربردی سواد رسانه
راهکارهای مدیریت رسانه در خانواده

راهکارهای مدیریت رسانه در خانواده

راهکارهای مدیریت رسانه در خانواده برای مدیریت مصرف رسانه موفق لازم و ضروری است. برای کنترل بهتر رسانه و خانواده و مدیریت استفاده از فضای مجازی باید به افزایش سواد رسانه ای پرداخت. والدین و فرزندان هر یک وظایف و تعهداتی مختص به خود را دارند، که ملزم به انجام آن هستند و باید مسئولیت پذیر باشند. در اصل حاکمیت قوانین خدا و قوانین رسانه‌ای جدی گرفته می‌شوند و هر فرد از جمله خود موظف به رعایت قوانین شرع در خصوص استفاده از رسانه ها است. در فضای رسانه مدیریت زمان و مکان، محتوا و ابزار تماما نیازمند کوشش خود فرد است و نه...

تفکر رسانه ای در انواع رسانه

تفکر رسانه ای در انواع رسانه

تفکر رسانه ای در انواع رسانه تفکر رسانه ای الزاما این نیست که زیاد کلیپ ببینیم در شبکه های اجتماعی نهایت فعالیت را داشته باشیم و زیاد فیلم ببینیم و روزنامه بخوانیم. تفکر رسانه ای به معنای تحلیل رسانه است. اینکه فکر کنیم و به یک جریان و ساختاری که فضای مجازی و آدم های موثر آن پی گرفته اند برای ایجاد یک اتفاق فکر کنیم. جریان ها را رصد کنیم و به اتفاقات یک نگاه چندجانبه داشته باشیم. چندجانبه از حیث زمان، کوتاه مدت، میان مدت و بلند مدت و اثری که در این بازه های زمانی روی مخاطب میگذارد.     تفکر رسانه ای الزاما بررسی نماد...

شروع گناه با یک نگاه مجازی

شروع گناه با یک نگاه مجازی

شروع گناه با یک نگاه مجازی آغاز می شود. مدیریت نگاه در فضای مجازی با تقوای مجازی و خود مراقبتی بدست می آید و تبلیغ در فضای مجازی بدون خودکنترلی معنی ندارد. در بحث تبلیغ در فضای مجازی اگر ماها حواسمان به رفتارمان و اتفاقاتی که حول این قضیه می گردد نباشد کل تبلیغی که ما انجام می دهیم بی برکت می شود. به عبارت دیگر اگر با توجیه اینکه من می خواهم کار تبلیغی انجام دهم فلان عکس را ببینیم یا فلان برخورد را داشته باشیم یا فلان اتفاق را رقم بزنیم نه تنها با برکت نمی شود بلکه اتفاقا برکت هم از بین...

تحلیل انیمیشن مینیون ها

تحلیل انیمیشن مینیون ها

تحلیل انیمیشن مینیون ها به عنوان یکی از صد ها پویانمایی در خصوص ترویج تفکرات غربی و سبک زندگی مورد پسند سیاست مداران آمریکایی، می تواند بسیاری از پیام های غیر مستقیمی که توسط کمپانی های همسو با تفکرات غربی تولید میشود را به طور واضح بیان کند. استفاده از ابزار های رسانه ای برای انتقال تفکرات و پیام ها به یک امر متداول تبدیل شده است این ما هستیم که باید با افزایش سواد رسانه ای خود را از آسیب های رسانه ها محافظت کنیم. تحلیل جنجالی انیمیشن محبوب و مشهور مینیون ها که امروزه آنها را از عروسک گرفته تا برچسب ها، کوله...

همکاری و تدریس

مجموعه ها، سازمان ها و تشکل ها