پایگاه جامع سواد رسانه در یک نگاه

شامل دوره های ملی و بین المللی در موضوعات مختلف رسانه ای
بیش از
۰
جلسه کلاس
بیش از
۰
ساعت تدریس
بیش از
۰
دانش پژوه

دوره های آموزشی مجازی و حضوری

موضوعات علمی، پژوهشی و تخصصی تدریس شده

مبانی سواد رسانه

شناخت هویت رسانه و چگونگی اثرگذاری

امنیت در فضای مجازی

تکنیک ها و اصول امنیت کاربری و اخلاقی

تفکر انتقادی در رسانه ها

اصول نگاه نقادانه و تحلیلی دقیق و موثر

بازی های رایانه ای و موبایلی

آسیب ها، فرصت ها و تحلیل کاربردی

تولید محتوای موثر

تکنیک ها و اصول محتوا سازی

تحلیل و ایجاد جریان

شناخت، آفند و پدآفند جریانات مجازی

شبکه های اجتماعی

اینستاگرام

جذب، نگهداری و تبدیل مخاطب

توییتر

اصول و چگونگی فعالیت موثر

یوتیوب

ساختار، ذائقه شناسی و تعامل موثر

آپارات

اصول محتوا سازی و فعالیت موثر

فیسبوک

ساختار شناسی، اصول رشد و فعالیت موثر

پین ترست

محتوا شناسی و اصول کارکرد هدفمند

تخصصی و مهارتی

طراحی حرفه ای سایت

طراحی انواع پرتال ها با وردپرس

دیجیتال مارکتینگ

اصول و روش کسب درآمد اینترنتی

سئو حرفه ای (SEO)

بهینه سازی موتورهای جستجو

دامنه های اینترنتی

اصول کسب و کار دامنه و شناسه ها

تدریس و مدیریت کلاس

اصول سخنوری و مدیریت دقیق کلاس

شبکه های پیام رسان

فعالیت موثر و مدیریت صفحه و کانال

محتوای ویژه

آخرین محتوای جذاب و کاربردی سواد رسانه
هدف وسیله را توجیه نمیکند

هدف وسیله را توجیه نمیکند برادر

هدف وسیله را توجیه نمیکند نشر اکاذیب و دروغ ها و شایعه پراکنی در فضای مجازی و رسانه های اجتماعی حتی اگر هدف درست باشد اشتباه هاست و محتوای آسیب رسان مجازی به شمار می رود. در حزب خدا که باشی رنگ و بوی عرش میگیری ظاهرت خدایی میشود قدم بر میداری برای خدا ، قلم میزنی برای خدا، مینویسی برای خدا و منتشر میکنی در راه خدا و ... افسر جنگ نرم سپاه خدا که باشی باید به نظر فرمانده ات بجنگی و گوش به فرمان او باشی. هر برنامه ای به ذهنت میرسد اول باید از خودت بپرسی که آیا خدا از...

موفقیت با مدیریت زمان در فضای مجازی

موفقیت با مدیریت زمان در فضای مجازی

موفقیت با مدیریت زمان در فضای مجازی امکان پذیر است. این یک آرزو نیست و کسانی که دنبال راز های موفقیت در فضای مجازی هستند می توانند از این موضوع استفاده کنند. زمانی ما در زندگیمان موفق می شویم که بتوانیم زمانمان را مدیریت کنیم. یعنی چی؟ یعنی اگر من یک ربع برای تفریح و استراحت در نظر گرفتم و خواستم در یک شبکه اجتماعی پیام کانال ها و محتوا های آن را بخونم ۱۶یا ۱۸ دقیقه نشود. اگر به فرزندم میگم ۴۵ دقیقه، ۵۰ دقیقه وقت داری با لبتاب کار کنی یک ساعت نشود. ما هم نسبت به خود و هم پپیرامون خود باید...

اول خدا بعد هم ... ؟!

اول خدا بعد هم … ؟!

اول خدا بعد هم ... ؟! همیشه شنیدیم در فیلم های سریال ها و گاها واقعیت که "بچمو اول سپردم به خدا بعدش به شما" ... شاید این جمله تا چند سال قبل یک واقعیت بود، اما واقعیت ها هم گاهی عوض می شوند و شدند! این مهم نیست که من بخواهم یا نه، بعد از خدا که احاطه بر همه چیز داشته و دارد، ما در همین دنیایی که در آن زندگی می کنیم، فرزندان خودمان را و حتی خودمان را به رسانه های می سپاریم! رسانه هایی که دور تا دور ما را احاطه کرده و عملا همه فکر و افکار ما را تحت...

تهدید هوش مصنوعی

تهدید هوش مصنوعی برای قدرت فکری انسان ها

تهدید هوش مصنوعی برای قدرت فکری انسان ها آدم های امروز به خاطر مشغله ی زیاد و به دلیل پیشرفت ها و سهولت هایی که در روزمرگی ایجاده شده است متاسفانه کم حوصله تر شده اند. دیگر ممکن است حوصله خیلی از کار ها مانند خرید از سوپرمارکت و شستن ظرف با دست  و ... را نداشته باشند. که در نتیجه آن شاهد ظهور فروشگاه های آنلاین و اختراع ماشین ظرفشویی و ... بودیم. این اتفاق در فضای فکری انسان ها نیز بسیار تاثیر میگذارد. چون سرانه مطالعه را پایین می آورد، زیرا مطالعه حوصله میخواهد، و بسیاری از آدم ها حوصله خواندن مطالب طولانی و...

همکاری و تدریس

مجموعه ها، سازمان ها و تشکل ها