پایگاه جامع سواد رسانه در یک نگاه

شامل دوره های ملی و بین المللی در موضوعات مختلف رسانه ای
بیش از
۰
جلسه کلاس
بیش از
۰
ساعت تدریس
بیش از
۰
دانش پژوه

دوره های آموزشی مجازی و حضوری

موضوعات علمی، پژوهشی و تخصصی تدریس شده

مبانی سواد رسانه

شناخت هویت رسانه و چگونگی اثرگذاری

امنیت در فضای مجازی

تکنیک ها و اصول امنیت کاربری و اخلاقی

تفکر انتقادی در رسانه ها

اصول نگاه نقادانه و تحلیلی دقیق و موثر

بازی های رایانه ای و موبایلی

آسیب ها، فرصت ها و تحلیل کاربردی

تولید محتوای موثر

تکنیک ها و اصول محتوا سازی

تحلیل و ایجاد جریان

شناخت، آفند و پدآفند جریانات مجازی

شبکه های اجتماعی

اینستاگرام

جذب، نگهداری و تبدیل مخاطب

توییتر

اصول و چگونگی فعالیت موثر

یوتیوب

ساختار، ذائقه شناسی و تعامل موثر

آپارات

اصول محتوا سازی و فعالیت موثر

فیسبوک

ساختار شناسی، اصول رشد و فعالیت موثر

پین ترست

محتوا شناسی و اصول کارکرد هدفمند

تخصصی و مهارتی

طراحی حرفه ای سایت

طراحی انواع پرتال ها با وردپرس

دیجیتال مارکتینگ

اصول و روش کسب درآمد اینترنتی

سئو حرفه ای (SEO)

بهینه سازی موتورهای جستجو

دامنه های اینترنتی

اصول کسب و کار دامنه و شناسه ها

تدریس و مدیریت کلاس

اصول سخنوری و مدیریت دقیق کلاس

شبکه های پیام رسان

فعالیت موثر و مدیریت صفحه و کانال

محتوای ویژه

آخرین محتوای جذاب و کاربردی سواد رسانه
تسلط بر فضای مجازی

تسلط بر فضای مجازی

تسلط بر فضای مجازی فضای مجازی چند سال پیش با الان بسیار متفاوت است، چند سال قبل زمانی که صرفا فضای وبلاگنویسی مرسوم بود، هرکس تریبونی داشت برای بیان حرف هایش و همین! بعدتر کامنت ها یا دیدگاه ها رواج پیدا کردند و فضا تاحدی مشارکتی شد. کاربران طعم تعامل را چشیدند و با ظهور شبکه هایی مثل فرندفید، فیسبوک و توییتر، فضا بسیار فرق کرد ... آن زمان ها اصل اتفاق، انتشار محتوا بود ولی با رواج شبکه های اجتماعی، اهمیت انتشار محتوا و تعامل در این شبکه ها همسطح شدند. کم کم یوتیوب و شبکه های پیام رسان هم رسیدند و اینجا بود که تعاملات خیلی...

مسئولیت رسانه ای

مسئولیت رسانه ای در زندگی!

سلام، به سومین قسمت از برنامه جرئت یا حقیقت خوش آمدید! فضای مجازی، دنیای بی‌کرانی از اطلاعات و ارتباطات است که فرصت‌های بی‌نظیری را برای ما فراهم می‌کند. اما این دنیای مجازی، مانند هر دنیای دیگری، قوانین و مسئولیت‌های خاص خود را دارد. ما در قبال تمام حرکاتمان در فضای مجازی، چه کوچک و چه بزرگ، مسئولیم. هر لایک، فالو، کامنت، و اشتراک‌گذاری، بیانگر نظر و عقیده‌ی ماست و می‌تواند تاثیرات عمیقی بر دیگران داشته باشد. انتشار اخبار و اطلاعات بدون سند و منبع معتبر، می‌تواند به گمراهی و انحراف افکار عمومی منجر شود. حرف‌ها و نظرات ما در فضای مجازی، می‌تواند به شخصیت...

مدیریت استفاده از فضای مجازی

مدیریت استفاده از فضای مجازی

مدیریت استفاده از فضای مجازی مشخص می کند چه برندی رشد کند و چه مدلی تبدیل به مد روز شود و حتی جنگ نرم توسط مدیریت رسانه ها اتفاق می افتد. در جامعه ما اتفاق تلخی رقم خورده است. جامعه ما متاسفانه به سمت و سویی رفته است که رسانه ها مردم را مدیریت و کنترل می کنند. به تعبیری به جای اینکه مردم بر رسانه ها حکومت کنند، رسانه ها بر مردم حکومت می کنند و بر افکار مردم حاکم هستند. امروزه عملا رسانه ها هستند که برای ما مشخص می کنند چه غذایی خوشمزه است. مدل کیف و کفش ما را رسانه ها...

همکاری و تدریس

مجموعه ها، سازمان ها و تشکل ها