پایگاه جامع سواد رسانه در یک نگاه

شامل دوره های ملی و بین المللی در موضوعات مختلف رسانه ای
بیش از
۰
جلسه کلاس
بیش از
۰
ساعت تدریس
بیش از
۰
دانش پژوه

دوره های آموزشی مجازی و حضوری

موضوعات علمی، پژوهشی و تخصصی تدریس شده

مبانی سواد رسانه

شناخت هویت رسانه و چگونگی اثرگذاری

امنیت در فضای مجازی

تکنیک ها و اصول امنیت کاربری و اخلاقی

تفکر انتقادی در رسانه ها

اصول نگاه نقادانه و تحلیلی دقیق و موثر

بازی های رایانه ای و موبایلی

آسیب ها، فرصت ها و تحلیل کاربردی

تولید محتوای موثر

تکنیک ها و اصول محتوا سازی

تحلیل و ایجاد جریان

شناخت، آفند و پدآفند جریانات مجازی

شبکه های اجتماعی

اینستاگرام

جذب، نگهداری و تبدیل مخاطب

توییتر

اصول و چگونگی فعالیت موثر

یوتیوب

ساختار، ذائقه شناسی و تعامل موثر

آپارات

اصول محتوا سازی و فعالیت موثر

فیسبوک

ساختار شناسی، اصول رشد و فعالیت موثر

پین ترست

محتوا شناسی و اصول کارکرد هدفمند

تخصصی و مهارتی

طراحی حرفه ای سایت

طراحی انواع پرتال ها با وردپرس

دیجیتال مارکتینگ

اصول و روش کسب درآمد اینترنتی

سئو حرفه ای (SEO)

بهینه سازی موتورهای جستجو

دامنه های اینترنتی

اصول کسب و کار دامنه و شناسه ها

تدریس و مدیریت کلاس

اصول سخنوری و مدیریت دقیق کلاس

شبکه های پیام رسان

فعالیت موثر و مدیریت صفحه و کانال

محتوای ویژه

آخرین محتوای جذاب و کاربردی سواد رسانه
قدم اول تغییر

قدم اول تغییر

قدم اول تغییر تغییر یک اتفاق آنی در جامعه نیست! اولین قدم تغییر، خودِ ماییم!   قدم اول تغییر   تقریبا همه افراد همیشه منتظر اتفاق افتادن آن تغییری هستند که زندگی آن ها را دگرگون کند و اتفاقات جدید و خوب برایشان رقم بزند. شاید در زندگی فردی با درصد احتمال کمی این اتفاق برای برخی بیفتد اما وقتی که نوبت به تغییر به جامعه میرسد این احتمال به صفر میرسد. اتفاق خوب و تغییر سازنده در جامعه هیچگاه خود به خود روی نمیدهد، بلکه نتیجه ذره ذره تلاش های اعضای آن جامعه است. وقتی فردی تصمیم به برداشتن قدمی در اصلاح خودش میگیرید، احتمال تغییر در جامعه را اندکی افزایش...

تغییر پوشاک در فضای مجازی

تغییر پوشاک در فضای مجازی

تغییر پوشاک در فضای مجازی به همراه تغییر مد و لباس و سبک زندگی و گرفتن قدرت اختیار و تفکر انسان ها صورت می گیرد. اسیب های فضای مجازی در کمین مصرف کنندگان قرار دارد. در فضای مجازی کانال ها و شبکه های زیادی هستند که بحث پوشاک را مورد توجه قرار دادند. حالا چه در بحث ارائه یک سری پوشاک جدید، مدهای جدید، فشن های جدید باشد و چه بحث فروش آن محصولات باشد. سبک پوشش یکی از مدل های سبک زندگی ما است. مدل زندگی کردن من در مورد پوشش و نوع پوشاک مورد استفاده من چگونه است؟ فوق العاده باید مراقب باشیم...

اصول نویسندگی مؤثر در فضای مجازی

اصول نویسندگی مؤثر در فضای مجازی

اصول نویسندگی مؤثر در فضای مجازی و رسانه به شما کمک می کند تا با اصول تولید محتوا و اصول تبلیغ در فضای مجازی بیشتر آشنا شوید و حضور موثر تری در این فضا داشته باشید. اولین اصل در نویسندگی برای فضای مجازی پرهیز از اطاله کلام است. کوتاه بنویسید و مختصر مخاطب مطلب ساندویچی را بیشتر از برنج و خورشتی دوست دارد. دومین اصل برای نویسندگی موفق در فضای مجازی پرهیز از کلمات نامانوس است. همه فهم بنویسید. طوری بنویسید که همه اقشار مخاطب هدف شما دقیقاً بفهمند که شما چه منظوری داشتید. سومین اصل نویسندگی موفق عدم وجود غلط املایی است. قلت املاعی اعتبار...

توهین در فضای مجازی

توهین در فضای مجازی

توهین در فضای مجازی چه چیزی به ما اضافه میکنه؟ هیچی! ولی خیلی از چیزا رو از ما کم میکنه ... کافیست یکی از پست های اینستاگرام را باز کنیم. فرقی نمیکند چه باشد و محتوای خوبی داشته باشد یا بد. به محض باز کردن قسمت کامنت ها با انبوهی از فحش ها و حرف های رکیک مواجه میشویم! گاهی حتی دلیلی هم برای این رفتار نمیتوان یافت. اما امان از عادت. انسان ها همه چیز را با عادت بد توجیه میکنند. ذهن به چیزهای بد عادت میکند و بدون منطق و تامل آن را پیاده میکند.   توهین در شبکه های اجتماعی   استفاده از ابزارهایی که در اختیار...

همکاری و تدریس

مجموعه ها، سازمان ها و تشکل ها