پایگاه جامع سواد رسانه در یک نگاه

شامل دوره های ملی و بین المللی در موضوعات مختلف رسانه ای
بیش از
۰
جلسه کلاس
بیش از
۰
ساعت تدریس
بیش از
۰
دانش پژوه

دوره های آموزشی مجازی و حضوری

موضوعات علمی، پژوهشی و تخصصی تدریس شده

مبانی سواد رسانه

شناخت هویت رسانه و چگونگی اثرگذاری

امنیت در فضای مجازی

تکنیک ها و اصول امنیت کاربری و اخلاقی

تفکر انتقادی در رسانه ها

اصول نگاه نقادانه و تحلیلی دقیق و موثر

بازی های رایانه ای و موبایلی

آسیب ها، فرصت ها و تحلیل کاربردی

تولید محتوای موثر

تکنیک ها و اصول محتوا سازی

تحلیل و ایجاد جریان

شناخت، آفند و پدآفند جریانات مجازی

شبکه های اجتماعی

اینستاگرام

جذب، نگهداری و تبدیل مخاطب

توییتر

اصول و چگونگی فعالیت موثر

یوتیوب

ساختار، ذائقه شناسی و تعامل موثر

آپارات

اصول محتوا سازی و فعالیت موثر

فیسبوک

ساختار شناسی، اصول رشد و فعالیت موثر

پین ترست

محتوا شناسی و اصول کارکرد هدفمند

تخصصی و مهارتی

طراحی حرفه ای سایت

طراحی انواع پرتال ها با وردپرس

دیجیتال مارکتینگ

اصول و روش کسب درآمد اینترنتی

سئو حرفه ای (SEO)

بهینه سازی موتورهای جستجو

دامنه های اینترنتی

اصول کسب و کار دامنه و شناسه ها

تدریس و مدیریت کلاس

اصول سخنوری و مدیریت دقیق کلاس

شبکه های پیام رسان

فعالیت موثر و مدیریت صفحه و کانال

محتوای ویژه

آخرین محتوای جذاب و کاربردی سواد رسانه
برتری سایت نسبت به وبلاگ

برتری سایت نسبت به وبلاگ

برتری سایت نسبت به وبلاگ زمانی مشخص می شود که شما تولید محتوای کاربردی مفید و منطقی و عمیق داشته باشید و مطلب خود را در فضای تحت وب و سرچ قرار دهید و توان مدیریت آن را داشته باشید. زمان ما هیچوقت بیشتر از ۲۴ ساعت نمی شود و در این ۲۴ ساعت کارهای زیادی هست که باید رقم بزنیم از عبادت، از غذا خوردن، از توجه به خانواده، از تفریح و خیلی از اتفاقات و کارهای دیگه پس طبیعتا زمان ما برای ایجاد هر اتفاقی محدود است. اما این مشکل نیست اگر برنامه ریزی و قاعده و قانون داشته باشد. مشکل اصلی جایی...

تلف کردن وقت در فضای مجازی

تلف کردن وقت در فضای مجازی

تلف کردن وقت در فضای مجازی در اثر عدم مدیریت زمان در فضای مجازی رخ می دهد. خواسته یا ناخواسته چه مقدار از زمانمون رو در فضای مجازی تلف کردیم؟ زمانی که میتونستیم با استفاده از اون تخصص های زیادی به دست بیاریم. زمان هایی که تنها با یک نه گفتن ساده به درخواست های بی انتهای مجازی میتونستیم برای ترقی خودمون و پیشرفت خودمون صرف کنیم.     ما همیشه عادت کردیم همیشه فلش اتهام را بگیریم به سمت بقیه. خیلی کم پیش می آید که حواسمان باشد که در خیلی از مسائل ما خودمان مقصریم. خودمان بوده ایم که نکاتی را رعایت نکرده ایم و حواسمان...

نجات یک نفر = نجات یک جامعه

نجات یک نفر نجات یک جامعه

نجات یک نفر نجات یک جامعه را به دنبال دارد اگر ما به این دید به موضوع نگاه کنیم که نجات جامعه در گرو نجات افراد خانواده است. تا به حال دقت کرده اید خیلی از آدم هایی که دغدغه سبک زندگی مردم را دارند، دغدغه درست زندگی کردن مردم را دارند معتقدند که باید یک کار اساسی کرد. وقتی از آنها می پرسیم کار اساسی کردن یعنی چی؟ می گویند باید کار اساسی کرد که جامعه از این وضعیت در بیاید. زمانی که تا آخر صحبت را ادامه می دهیم متوجه می شویم که آن فرد یک آرزوی دارد تا بتواند یک خرق عادت...

تاریخچه سواد رسانه جهان و ایران

تاریخچه سواد رسانه جهان و ایران

تاریخچه سواد رسانه جهان و ایران بررسی اختصاری تاریخچه سواد رسانه جهان و ایران : تاریخچه پیدایش سواد رسانه‌ای، به سال ۱۹۶۵ باز می‌گردد. مارشال مک ‌لوهان اولین بار این واژه را بکار برد و نوشت: "زمانی که دهکدۀ جهانی تحقیق یابد، لازم است انسان‌ها به سواد جدیدی بنام سواد رسانه‌ای دست یابند. فرهنگ دیگر در چارچوب مرزهای جغرافیایی تعریف نمی شود. فرهنگ را هم مردم دنیا می سازند." تئوری سواد رسانه‌ای شناختی، توسط جیمز پاتر مطرح شد است. دهه‌ های ۱۹۲۰ و ۱۹۳۰ را باید دهه‌ های پیوند و ارتباط سواد رسانه ‌ای با تفکرات انتقادی دانست. در این سالها، دپارتمان‌ های دانشگاهی تحلیل فیلم در...

همکاری و تدریس

مجموعه ها، سازمان ها و تشکل ها