پایگاه جامع سواد رسانه در یک نگاه

شامل دوره های ملی و بین المللی در موضوعات مختلف رسانه ای
بیش از
۰
جلسه کلاس
بیش از
۰
ساعت تدریس
بیش از
۰
دانش پژوه

دوره های آموزشی مجازی و حضوری

موضوعات علمی، پژوهشی و تخصصی تدریس شده

مبانی سواد رسانه

شناخت هویت رسانه و چگونگی اثرگذاری

امنیت در فضای مجازی

تکنیک ها و اصول امنیت کاربری و اخلاقی

تفکر انتقادی در رسانه ها

اصول نگاه نقادانه و تحلیلی دقیق و موثر

بازی های رایانه ای و موبایلی

آسیب ها، فرصت ها و تحلیل کاربردی

تولید محتوای موثر

تکنیک ها و اصول محتوا سازی

تحلیل و ایجاد جریان

شناخت، آفند و پدآفند جریانات مجازی

شبکه های اجتماعی

اینستاگرام

جذب، نگهداری و تبدیل مخاطب

توییتر

اصول و چگونگی فعالیت موثر

یوتیوب

ساختار، ذائقه شناسی و تعامل موثر

آپارات

اصول محتوا سازی و فعالیت موثر

فیسبوک

ساختار شناسی، اصول رشد و فعالیت موثر

پین ترست

محتوا شناسی و اصول کارکرد هدفمند

تخصصی و مهارتی

طراحی حرفه ای سایت

طراحی انواع پرتال ها با وردپرس

دیجیتال مارکتینگ

اصول و روش کسب درآمد اینترنتی

سئو حرفه ای (SEO)

بهینه سازی موتورهای جستجو

دامنه های اینترنتی

اصول کسب و کار دامنه و شناسه ها

تدریس و مدیریت کلاس

اصول سخنوری و مدیریت دقیق کلاس

شبکه های پیام رسان

فعالیت موثر و مدیریت صفحه و کانال

محتوای ویژه

آخرین محتوای جذاب و کاربردی سواد رسانه
تنهایی مجازی

تنهایی مجازی

تنهایی مجازی توی کافه ها همیشه یکی سر یه میز تنهاست ... شبیه یه اتفاق آشنا توی چت ها ... مدت زیادی از زمانی که خانواده ها عادت داشتند هر شب به دور هم جمع شوند و از گرما و صمیمیت جمع لذت ببرند نگذشته است. اما حالا جمع های خانوادگی و فامیلی سرد شده و جمع های مجازی گرم! در این دروهمی های مجازی نمیشود خوب فهمید چه کسی چه حس و حالی دارد. صادقانه مگر میشود با خواند پیام یک شخص حال او را فهمید؟ این میشود که در همین جمع ها هم بدون این که بدانیم خیلی ها تنها هستند.   تنهایی های مجازی   تاثیر رسانه ها...

تولید به جای مصرف در فضای مجازی

تولید به جای مصرف در فضای مجازی

تولید به جای مصرف در فضای مجازی مجموعه ای از ۹ کلیپ آموزشی است که با مشاهده آن می توانید به راحتی به جای یک مصرف کننده صرف بودن در فضای مجازی به یک تولید کننده حرفه ای تبدیل شوید و حتی از این راه کسب درآمد کنید. در مباحث فرهنگی، فضای حقیقی و فضای مجازی متفاوت است. یعنی اگر شما قصد داشته باشید در فضای حقیقی کار فرهنگی انجام دهید حتما باید برای آن هزینه ای بپردازید اما در فضای مجازی اینطور نیست. وقتی که ذائقه خود و فرزندانمان را در اینکه به تولید چه محتوایی علاقه مندیم فهمیدیم حال می توانیم به شکل صحیح چه...

محتوای چند رسانه ای

محتوای چند رسانه ای

محتوای چند رسانه ای بهترین روش ارائه محتوا برای جذب حد اکثری مخاطب است. امروزه مطالب متنوع در صدر مطالب پربازدید قرار دارند و از تاثیرگذاری بیشتری برخوردار هستند. ما نسل های مختلفی را در وب فارسی و وب انگلیسی تجربه کردیم به این معنا که در ابتدای وب شما یک صفحه ای را برای انتشار یک سری از محتواهایتان داشتید. کلا امکان ارائه نظرات و دیدگاه حتی برای مخاطبین نبود یعنی یک ارتباط کاملا یک سویه. مقداری جلوتر رفت و کامنت ها به سرویس دهی وبسایت ها اضافه شد با شبکه های اجتماعی پیشرفت بیشتری حاصل شد. فضای شبکه های پیامرسان رشد کردند و شبکه...

همکاری و تدریس

مجموعه ها، سازمان ها و تشکل ها