پایگاه جامع سواد رسانه در یک نگاه

شامل دوره های ملی و بین المللی در موضوعات مختلف رسانه ای
بیش از
۰
جلسه کلاس
بیش از
۰
ساعت تدریس
بیش از
۰
دانش پژوه

دوره های آموزشی مجازی و حضوری

موضوعات علمی، پژوهشی و تخصصی تدریس شده

مبانی سواد رسانه

شناخت هویت رسانه و چگونگی اثرگذاری

امنیت در فضای مجازی

تکنیک ها و اصول امنیت کاربری و اخلاقی

تفکر انتقادی در رسانه ها

اصول نگاه نقادانه و تحلیلی دقیق و موثر

بازی های رایانه ای و موبایلی

آسیب ها، فرصت ها و تحلیل کاربردی

تولید محتوای موثر

تکنیک ها و اصول محتوا سازی

تحلیل و ایجاد جریان

شناخت، آفند و پدآفند جریانات مجازی

شبکه های اجتماعی

اینستاگرام

جذب، نگهداری و تبدیل مخاطب

توییتر

اصول و چگونگی فعالیت موثر

یوتیوب

ساختار، ذائقه شناسی و تعامل موثر

آپارات

اصول محتوا سازی و فعالیت موثر

فیسبوک

ساختار شناسی، اصول رشد و فعالیت موثر

پین ترست

محتوا شناسی و اصول کارکرد هدفمند

تخصصی و مهارتی

طراحی حرفه ای سایت

طراحی انواع پرتال ها با وردپرس

دیجیتال مارکتینگ

اصول و روش کسب درآمد اینترنتی

سئو حرفه ای (SEO)

بهینه سازی موتورهای جستجو

دامنه های اینترنتی

اصول کسب و کار دامنه و شناسه ها

تدریس و مدیریت کلاس

اصول سخنوری و مدیریت دقیق کلاس

شبکه های پیام رسان

فعالیت موثر و مدیریت صفحه و کانال

محتوای ویژه

آخرین محتوای جذاب و کاربردی سواد رسانه
کنترل جریان فکری

کنترل جریان فکری

کنترل جریان فکری و حتی کنترل جریان های فکری رسانه ای برای مدیریت افکار عمومی در فضای مجازی در عصر ما به راحتی قابل انجام است. گوشی های هوشمند و به شکل کلی ابزارهای دیجیتال، چه موبایل و چه تبلت هر کدام یک رسانه هستند. رسانه ای که دست یک فرد و یک انسان واقعی است که مخاطب با این انسان واقعی ارتباط برقرار می کند. حالا شما در نظر بگیرید می خواهید علیه و یا به نفع یک جریان فکری قدم بردارید این اتفاق به سادگی رقم می خورد این ابزار در لحظه می تواند محتوایی تولید کند که مخاطبین شما می توانند بازنشر دهنده...

حضور موثر در فضای مجازی

حضور موثر در فضای مجازی

حضور موثر در فضای مجازی وقتی کنار ساحل قدم میزنید، موج ها تک به تک و شانه به شانه، پیش روی هم فریاد می زنند و صدایشان انسان را به وجد می آورد، یکی پس از دیگری بالا می آیند و دوباره فروکش می کنند، هر کجای ساحل که قدم بگذارید ماجرا همین است ... ازدحام موج ها، شور می آفریند و شوق و صدای شلوغی هایش ذهن انسان را تسخیر می کند، انگار همه افکار انسان اختصاص پیدا می کند به همان موج ها و دیگر اثری از انسانی که تا چند دقیقه پیش درگیر افکار و اتفاقات تلخ و شیرین بود، نیست! این...

فالوور فیک

فالوور فیک

فالوور فیک یک تکنیک قدیمی است که خیلی ها را فریب داده است. فالوور غیر واقعی به همراه بازدیدهای جعلی دلیل بر پر مخاطب بودن صفحات و کانال ها نیست. فضای مجازی یک دروغ خیلی بزرگ است. به این معنا که تا حالا دقت کردید که وقتی یه کانال تلگرام، صفحه اینستاگرام حجم ممبر و فالوور زیادی دارد؟ این کانال یا صفحه دنبال کننده های زیادی دارد. طبیعتا ما بهش اعتماد می کنیم و خودمان یکی از اعضای آن می شویم. درسته؟ خیلی از اوقات این اتفاق رخ می دهد و ملاک ما آدم ها این می شود که فلان صفحه و یا فلان گروه چه...

مدیریت زمان در فضای مجازی

مدیریت زمان در فضای مجازی

مدیریت زمان در فضای مجازی یکی از مهمترین نکات در بحث استفاده از فضای مجازی است. یعنی اینکه شما بتوانید زمان حضور و استفاده از این ابزار را مدیریت کنید. اگر شما بتوانید زمان خود را مدیریت کنید اتفاق مثبتی که می افتد این است که شما از این فضا استفاده مثبت و مفیدی داشته اید. به این معنا است که من از کار خود خسته شدم می خواهم برای مدت مشخصی از یک محتوای طنز و سرگرمی استفاده کنم باید به این زمان پای بند باشم برای این کار باید همه چیز را مشخص کنم و پایبندی به زمان را در اولویت قرار دهم. اگر با...

همکاری و تدریس

مجموعه ها، سازمان ها و تشکل ها