پایگاه جامع سواد رسانه در یک نگاه

شامل دوره های ملی و بین المللی در موضوعات مختلف رسانه ای
بیش از
۰
جلسه کلاس
بیش از
۰
ساعت تدریس
بیش از
۰
دانش پژوه

دوره های آموزشی مجازی و حضوری

موضوعات علمی، پژوهشی و تخصصی تدریس شده

مبانی سواد رسانه

شناخت هویت رسانه و چگونگی اثرگذاری

امنیت در فضای مجازی

تکنیک ها و اصول امنیت کاربری و اخلاقی

تفکر انتقادی در رسانه ها

اصول نگاه نقادانه و تحلیلی دقیق و موثر

بازی های رایانه ای و موبایلی

آسیب ها، فرصت ها و تحلیل کاربردی

تولید محتوای موثر

تکنیک ها و اصول محتوا سازی

تحلیل و ایجاد جریان

شناخت، آفند و پدآفند جریانات مجازی

شبکه های اجتماعی

اینستاگرام

جذب، نگهداری و تبدیل مخاطب

توییتر

اصول و چگونگی فعالیت موثر

یوتیوب

ساختار، ذائقه شناسی و تعامل موثر

آپارات

اصول محتوا سازی و فعالیت موثر

فیسبوک

ساختار شناسی، اصول رشد و فعالیت موثر

پین ترست

محتوا شناسی و اصول کارکرد هدفمند

تخصصی و مهارتی

طراحی حرفه ای سایت

طراحی انواع پرتال ها با وردپرس

دیجیتال مارکتینگ

اصول و روش کسب درآمد اینترنتی

سئو حرفه ای (SEO)

بهینه سازی موتورهای جستجو

دامنه های اینترنتی

اصول کسب و کار دامنه و شناسه ها

تدریس و مدیریت کلاس

اصول سخنوری و مدیریت دقیق کلاس

شبکه های پیام رسان

فعالیت موثر و مدیریت صفحه و کانال

محتوای ویژه

آخرین محتوای جذاب و کاربردی سواد رسانه
خوراک رسانه ای

خوراک رسانه ای

خوراک رسانه ای یکی از مباحث سواد رسانه است که مسئولیت پذیری والدین و خانواده ها برای کنترل رژیم مصرف رسانه فرزندان در آن نقش مهمی دارد. آیا ما به خوراک مغز و فکر فرزندان خود به اندازه خوراک جسم آن ها اهمیت می دهیم؟ شاید در نگاه اول بسیار ساده و پیش پاافتاده به نظر برسد ولی واقعیت این است که مسئولیت خوراک رسانه ای فرزندان به عهده والدینشان است. اولین قدم برای ارائه خوراک رسانه ای به فرزندانمان، شناخت ذائقه آنهاست که این مسئله به هر قیمتی که شده است باید بدست بیاید. من اگر فرزندم را بشناسم و بدانم به چه ورزشی و...

عدم اعتماد مردم به سلبریتی ها در فضای مجازی

عدم اعتماد مردم به سلبریتی ها در فضای مجازی

عدم اعتماد مردم به سلبریتی ها در فضای مجازی یاداشتی است که به بررسی عملکرد سلبریتی ها در فضای مجازی نسبت به زلزله کرمانشاه می پردازد و شناخت سلبریتی ها را برای ما مشخص می کند. آبان ماه سال ۱۳۹۶ بود که زلزله ای به قدرت ۷٫۳ ریشتر کرمانشاه را لرزاند و به دنبال آن لرزه به تن تمام ایران انداخت. حدود ۷۰۰۰۰ نفر بی خانمان شدند و خسارات مالی بسیاری در پی این حادثه وارد شد. در میان اخباری که از این اتفاق منتشر می‌شد شاهد دعوت برخی از سلبریتی ها جهت جمع آوری کمک برای مردم زلزله زده کرمانشاه بواسطه شبکه های...

کسب درآمد در فضای مجازی

کسب درآمد در فضای مجازی

کسب درآمد در فضای مجازی و تجارت حلال اینترنتی با رعایت موازین شرعی امکان پذیر است فقط لازم است که ما به دنبال کسب و کار مجازی حلال باشیم. احکام فضای مجازی دقیقا مطابق احکام فضای حقیقی است. درآمدی که از این فضا کسب می شود، مباحث اخلاقی، محرم و نامحرم و خیلی از این موارد و متاسفانه خیلی ها به سلامت این فضا توجهی ندارند به عوان مثال درآمد های سنگینی که خیلی ها حسب فروش فیلتر شکن بدست می آید رزق حرام است که وارد زندگی آدم ها می شود و این می تواند تاثیر زیادی در آینده فرزندان و انسان ها داشته باشد. کسب...

همکاری و تدریس

مجموعه ها، سازمان ها و تشکل ها